דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסיבות לנזילות ולצורך באיטום גגות 

מאת    [ 07/01/2013 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1721 פעמים ]

אם אתם מתחילים לזהות שתופעת הנזילה מתחילה להשתלט לכם על הקירות, הגיע הזמן לעשות משהו בנידון כדי שלא תמצאו את עצמכם במצב גרוע שבו כבר אף אחד לא יוכל כבר לעזור לכם. עליכם להכיר תחילה את הסיבות שיכולות לגרום לנזילות הללו ולמצוא דרכים שיעניקו לכם פתרונות לטווח זמן ארוך לתופעת הנזילות.

אז מה הסיבות שגורמות לנזילות? מה בעצם גורם לנו לחפש בעלי מקצות בתחום זיפות גגות ובתחום איטום מרפסות?.
1.    בנייה לקויה - סיבות מוכרת וידועה לכולם, הקבלן שכל כך סמכתם עליו החליט לחסוך בחומרים או למהר בבנייה וגרם לכם לשלם על כך ביוקר, אין ספק שאתם צריכים להגיד תודה ולקוות שהבנייה הלקויה לא תגרום להריסות גדולות יותר.

במידה ואתם עדיין בשלבי הבנייה מומלץ להזמין יועץ מתחום איטום גגות שיספק לכם מענה מידי ויפתור לכם את הבעיה לפני שיהיה קשה לטפל בה.

2.    שחיקה- שחיקת חומרי הבנייה ידועה כסיבה עיקרית לנזילות שחוזרות, כאשר מדובר בתופעת השחיקה הטיפול בנזילה הופך להיות קשה יותר, משום שהבית אינו בשלבי בנייה כך שאפשר "להציל" אותו עוד מהיסוד. במקרה הטוב הוא קיים מספר שנים בודדות ואולי טיפול נכון של מומחי איטום גגות יכול לטפל במצב ובמקרה הגרוע הדירה כבר "סובלת" מתופעת הנזילות מספר שנים והתופעה הוזנחה ולא טופלה בזמן. במקרה זה עלות הטיפול תהיה גבוהה יותר משום שיושקעו בטיפול יותר משאבים.

בשני המקרים הללו התופעה יכולה להיות גרועה וקשה לטיפול או פשוטה ומהירה. כדי לדעת היכן המקרה שלכם נמצא עליכם להזמין בעל מקצוע מתחום זיפות גגות, איטום מרפסות או איטום מקלחות ( תלוי במקרה שלכם). הוא יוכל להעריך את זמן הטיפול, איתור הבעיה וכיצד ניתן לטפל בה. הפתרונות נמצאות בידיו וההחלטה לבחירת בעל המקצוע הוא בידכם. להלן הפתרונות הקיימים בתחום האיטום:

1.יריעות ביטומניות- בעלי מקצוע בתחום זיפות גגות ואיטום מרפסות משתמשים בהם המון. יריעות ביטומניות עומדות בתקנים, מעניקות מקסימום הגנה וברוב המקרים פותרות את בעיית הנזילות. היריעות מגיעות בצבע לבן או שחור בסוגים שונים. חומר זה מתאים בעיקר לגגות ולתנאי מזג אוויר קיצוניים ולכן הוא חומר מבוקש ביותר בתחום איטום גגות.

2.חומרי איטום אחרים-  ישנם סוגי חומרי איטום נוספים שניתן להשתמש בהם. חומר נוסף שנפוץ גם הוא בתחום הינו הזפת. חומר זה פחות יקר ומשתמשים בו כאשר מבצעים עבודות של זיפות גגות. עבודות אלה צריכות להיעשות בקפדנות תוך כדי שמירה על טמפרטורה תקנית של הזפת ועבודה יסודית.

}

מאמר זה מוגש מטעם איטום מיטרני המתמחה באיטום גגות, מרפסות, מקלחות, מרתפים ומספקת את כל סוגי האיטום והזיפות הקיימים http://www.mitranitum.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב