דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביקורת ל - Alex Cross 

מאת    [ 07/01/2013 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 3154 פעמים ]

כשראיתי את הטריילר חשבתי לעצמי, זה נראה די טוב. שמתי לב שמתיו פוקס מופיע כאן עם אופי ומראה שונים לחלוטין ממה שהתרגלתי לראות ממנו. העלילה המרכזית של אלכס קרוס הייתה סבירה, לא רעה ולא ממש טובה. זה היה משהו באמצע . עד שראיתי את הסרט הנוכחי של אלכס קרוס אני לא באמת האמנתי שלליהוק יש תפקיד עצום בהצלחה של הסרט. עכשיו אני מבין עד כמה חשוב וחיוני התפקיד של מחלקת הליהוק.

הסרט הזה היה עם פוטנציאל להיות סרט טוב, אבל השחקנים שנבחרו באלכס קרוס היו נוראים עד כדי כך שהוא הרס את חוויית הצפייה לחלוטין.

בואו ניקח את הבחור ששחק את אלכס קרוס בסרט. הבחור נראה כמו דוב גדול ושמנמן, הוא לא מתאים לתפקיד הראשי בסרט מהסוג של אלכס קרוס. ביצועי המשחק שלו היה נטולי רגש ולא בגלל העלילה שלא חייבה אותו (בניגוד ל - Dredd  לדוגמה), הבחור פשוט לא היה משכנע כיצור חי, כל הרגשות שהוא ניסה להציג (כעס ייאוש, אושר ...) פשוט לא יצאו טוב. יש לי תחושה שהבחור פשוט לא שחקן מקצועי. אני לא יכול להבין איך בחור עבר את האודישנים, זה נראה כאילו הם לקחו את הבחור הראשון שהם ראו מהרחוב לתפקיד הזה? כי זה ההסבר היחיד.

עוד דבר שאני לא מבין זה איך הם שכנעו את ז'אן רנו לקחת חלק בפסטיבל השעמום הזה שכמה אנשים קוראים לו אלכס קרוס. אני בטוח שהם חשבו לעצמם אם ייקחו שחקן טוב (ז'אן רנו) יוסיפו למשוואת שחקן הנוראי שאספו מהרחוב. אז זה הולך להיות בסדר כי הם מבטלים זה את זה, ויהיו לנו ביצועים ממוצעים בסך הכל משנהם. מצטער לשבור לכם את הבועה שבה אתם חיים, אבל זה לא עובד ככה, וגם אם זה היה עובד כך, ז'אן רנו הופיעו רק בכמה סצנות בזמן שאנחנו היינו צריכים לסבול את הדובון כל הסרט.

מתיו פוקס שחק את הנבל בסרט הזה ובאופן כללי לא הייתה לי בעיה עם זה, אבל מת'יו פוקס נראה מפחיד באלכס קרוס, אני אתן לו את הקרדיט על העובדה שהוא התפמפם באופן רציני מאוד לסרט. העובדה שהוא היה צריך לגלח את ראשו ולהופיע כל כך רזה בהשוואה למה שראינו ממנו בעבודים גרמה לי לחשוב שמתיו פוקס סובל מסרטן, הבחור שנראה כאילו הוציאו אותו מטיפול כימו. אם המראה החזותי של מתיו פוקס לא היה רע מספיק הוא היה צריך להציג מין מראה פסיכוטי ואינטנסיבי כל הזמן מה שגרם לו להראות ולהתנהג כמו רובוט.

מה שעצבן אותי אפילו יותר מכל בסרט היה הקרב הסופי בין הדובון ומתיו פוקס. בתחילת הסרט אנו רואים את מתיו פוקס מפרק בחור הגדול ממנו פי שניים בקרב MMA בלי להזיע יותר מידי אבל פתאום כשהוא נעבק עם הדביבון שלא נמצא בכושר מי יודע מה (יד שבורה), ועדיין מתיו פוקס לא יכול לפרק אותו? זה היה נורא, בכל תנוע שהדביבון עשה הוא חשף כמה רע הוא בסצנות לחימה. זה היה מעליב לראות.

שום דבר לא מסכם את חוסר האמונה בדובון מאשר הפוסטר העיקרי לסרט. תראו כמה גדולה התמונה של מתיו פוקס בהשוואה לדובון. תמונה אחת שווה אלף מילים.

 

 

 

 

בלוג ביקורות סרטים - Cool Reviews Rule


בלוג חדשות קולנוע וטלויזיה - מגדלור - Megdalor




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב