דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת תנאים כשלוקחים הלוואות חוץ בנקאיות 

מאת    [ 28/12/2012 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1604 פעמים ]

 מדוע חשוב לבדוק ממי לוקחים הלוואה

לא מסובך למצוא כיום לא מעט גופים חוץ בנקאיים שישמחו להציע הלוואות שונות לכל דורש. אנו יכולים לראות פרסומות באמצעי תקשורת שונים של חברות מימון ושל בתי השקעות שמנסים להדגיש בפני כל לקוח פוטנציאלי כיצד דווקא הם יוכלו לספק לו הלוואה חוץ בנקאית ברמת כדאיות גבוהה ביותר. לכן חשוב להיות ערניים ולבדוק ממי בדיוק כדאי לקחת הלוואות חוץ בנקאיות ברגע שצריכים סכום כסף מסוים.

לכל גוף פיננסי-מסחרי כזה יש את התנאים שהוא מציע לכל לווה. כמו שנכנסים לחנות מסוימת ומזהים תנאי תשלום שונים והבדלי איכויות במוצר כלשהו, כך הדבר גם לגבי גופים חוץ בנקאיים שמציגים הבדלים שונים ביניהם. מעבר להבדלים בין גופים מוכרים, כמו חברות אשראי, הרי שחשוב מאוד לשים לב לאיכותם של גופים שונים על מנת שלא להסתבך עם השוק האפור או חלילה עם גורמים עוינים שיכולים ליצור בעיה קשה ברגע שמתקשים להחזיר את ההלוואה.

מה צריך לבדוק כשמשווים תנאים

בדיקת התנאים שמוצעים ברגע שמבקשים הלוואות חוץ בנקאיות היא דבר שיכול לסייע רבות בעתיד. זאת מאחר ואם חברה מסוימת דורשת ביטחונות רבים או אם חברה אחרת מציעה החזרים גבוהים מדי חודש הרי שהדבר אולי לא יקשה על הלווה בטווח הקרוב, אך לא תמיד יהיה כך הדבר בעתיד הרחוק. לכן התייחסות לנושאים כמו ריביות, השלכות שונות במקרים של איחורים בתשלומים ונקודות יציאה מההלוואה היא בעלת חשיבות רבה. 

יש כאלו שעדיין לא מבינים עד כמה התמקחות על גובה הריבית ברגע שמבקשים הלוואות חוץ בנקאיות היא דבר שדומה מעט לרכישת מוצר מסוים בחנות כלשהי. דבר זה מדגיש עד כמה יכול הלווה להשיג תנאים מצוינים מחברה מסוימת אם הוא דואג להציג גם נתונים טובים לגבי עצמו. הכוונה היא שלווה המציג אמינות בזכות נכסים רבים, ערבויות ותזרים מזומנים עקבי יכול ליהנות מתנאי הלוואה מעולים.

 התנהלות נכונה תוך מחשבה על העתיד

אסור לשכוח עד כמה הלוואה מסוימת יכולה להשפיע על העתיד של כל אדם. מצד אחד הלוואה חוץ בנקאית יכולה לתרום רבות לעסק שמעוניין להתרחב או להקלה רבה במצוקתו של אדם מסוים, אך מצד שני אם הלוואה כזו נלקחת מגוף לא איכותי או בעייתי ואם הלוואות שונות הופכות למכבידות מאוד מבחינה פיננסית לאחר תקופת זמן מסוימת, הרי שכל לווה יכול להרגיש עד כמה ההלוואה הזיקה לו ולא עזרה לו.

לכן חשוב לבדוק כיצד הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להתאים לאופי המטרה ולפרק הזמן שלגביו הן ניתנות. בצורה כזו יכולים רבים להבין שהחזרים חודשיים גבוהים מדי יכולים להפוך למעיקים לאחר מספר חודשים או שנה, וכך גם יכולים אחרים לגלות שביטחונות שונים שסיפקו מעמידים אותם בסכנה ממשית בכל הקשור להשארתם ברשותם. נראה כי יש לעשות חושבים בצורה רצינית ולהתייחס לכל פרט כשרוצים לקבל מכל מוסד שהוא הלוואה שבאמת תסייע ללווה. 

י.ש.ש סיוע לחייבי בנקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב