דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוכנות דוגמנות לדוגמנים מתחילים 

מאת    [ 26/12/2012 ]

מילים במאמר: 694   [ נצפה 7226 פעמים ]

 

 

 

 

 

הפיתוי של עולם הזוהר

 

עולם הדוגמנות פותח את שעריו בפני ילדים, צעירים וצעירות בעלי פנים יפות, גוף מתאים ומראה מעניין. אם כבר בגיל צעיר אמרו לכם שאתם מתאימים לענף תוכלו לבחון את האפשרות להפוך לדוגמנים באמצעות פנייה אל סוכנות דוגמנות מקצועית. את ענף הדוגמנות בישראל מובילות מספר סוכנויות מובילות שמנהלות לדוגמנים הישראלים קריירה מצליחה בישראל ובעולם כולו. תעשיית הדוגמנות מציבה בפני הדוגמנים רף גבוה, פנים יפות הן כבר לא מתכון בטוח להצלחה בתחום. ללא כישורי צילום טובים, מראה מיוחד, בוק צילומים והכוונה של סוכנות דוגמנות מקצועית קשה יהיה להצליח בענף. כבר לאחר טבילת האש הראשונה בתחום מגלים הדוגמניות והדוגמנית כי חיי הדוגמנים אינם זוהרים כפי שמציגים אותם באמצעי התקשורת. הדוגמנים מתבקשים לעבוד קשה במשך שעות ארוכות תחת גופי תאורה חמים ותנאי מזג אוויר לא פשוטים.

 

ייצוג דוגמנות בישראל

 

ענף הדוגמנות הוא עסק כלכלי לכל דבר, כל סוכנות דוגמנות שואפת לשלב את הדוגמנים שלה בכמות גדולה של קמפיינים במטרה להפיק רווחים רבים ככל הניתן. בעבור כל דוגמן מטעם הסוכנות שמבצע עבודת צילום או משתתף בתצוגת אופנה מקבלת הסוכנות אחוזים מסוימים מהתשלום. ללא ייצוג של סוכן קשה יהיה למצוא עבודה בתחום ולהתנהל. המלהקים וחברות האופנה פונים אל הסוכנויות במטרה לאתר דוגמנים מתאימים. עולם הדוגמנות הוא עולם קשה ותחרותי, ללא תמיכה של סוכנות דוגמנות חזקה ההצלחה הופכת לכמעט בלתי אפשרית. הסוכנים מלווים את הדוגמנים המצליחים והדוגמנים המתחילים לאודישנים בהתאם לצורך. במקרים בהם יש צורך בפיתוח יציבת גוף או הליכה נכונה ממליצה הסוכנות על קורס דוגמנות ואף מממנת אותו באופן חלקי. במצבים חריגים בהם יש צורך בניתוח פלסטי בכדי לשפר את הנתונים החיצוניים ממליץ הסוכן בהתאם.

 

צעדים ראשונים בענף

 

המון צעירים וצעירות בישראל ובכל רחבי העולם המערבי חולמים להיות דוגמנים. אידאל היופי מתקשר לחיים של זוהר, אושר, עושר והמון חוויות. בעולם האופנה של שנות האלפיים קשה להגדיר מודל יופי אחד. היופי היום יותר מתמיד הוא בעיני המתבונן. גם דוגמניות צעירות ויפות בצורה חסרת תקדים מגלות במהרה כי הן לא מצליחות להתקבל אל רוב האודישנים. קיימים מקרים רבים בהם המעצב מחפש דווקא יופי מיוחד או מראה קצת יותר מחוספס. לכל מעצב יש טעם אחר וחזון אחר בעבור הקטלוג שלו. ההתמודדות עם דחייה ואכזבה לאחר עוד אודישן כושל משותפת לכל הדוגמנים. כבר בשלבים הראשונים בענף מבהירות הסוכנויות לדוגמנים הצעירים כי עליהם לפתח עור של פיל ולהבין כי צפויות להם לא מעט אכזבות.  

 

איך מתחילים לדגמן?

 

הצעד הראשון בחייה המקצועיים של כל דוגמנית מתחיל ברישום אל סוכנות דוגמנות. הסוכנויות לא מקבלות את כל הפונים אליהן וישנם לא מעט דוגמנים שנודדים עם תיק הצילומים שלהם בין מספר סוכנויות עד למציאת הסוכן המתאים. גם כאן ישנו משקל רב להעדפות אישיות של הסוכן. ישנם סוכנים שמעדיפים מראה מסוים על פני אחר, קיימות סוכנויות שמעדיפות מראה כחוש וישנן אחרות שמתנגדות לכך בתוקף. לאחר הרישום לסוכנות מתחיל תהליך הכנת הדוגמנית או הדוגמן לקראת האודישנים והפריצה אל השוק. בהתאם לצורך מפנה הסוכנות את הרכש החדש להרכבת אלבום צילומים מקצועי חדש.

 

כרטיס הביקור של הדוגמנים המתחילים

 

תיק הצילומים הזה (הבוק) משמש כרטיס ביקור בעבור הדוגמנים. לקוחות שמחפשים פנים חדשות בעבור קמפיין זה או אחר בוחנים תחילה את תיק הצילומים. הם מזמנים את הדוגמנים לאודישנים בהתאם לתיקי הצילומים שלהם. דוגמן שלא מחזיק בתיק מקצועי פוגע בסיכויים שלו לקבל עבודות בתחום. בהתאם לכך משקיעות הסוכנויות משאבים רבים בהרכבת תיק צילומים מקצועי לכל דוגמן מתחיל או ותיק.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב