דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבלטון לייב - איך תלמד להופיע וליצור מוזיקה עם אבלטון? 

מאת    [ 22/12/2012 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 1952 פעמים ]

תוכנת אבלטון לייב היא כנראה תוכנת יצירת המוזיקה העולה של השנים האחרונות. אבלטון אינה עוד תוכנה ליצירת מוזיקה אלקטרונית. אבלטון לייב מכווננת כולה להופעה חיה וליצירה חיה של מוזיקה. משום שמוזיקה היא אומנות הריל-טיים התכווננות זו גורמת לתוכנת אבלטון לתפוס מקום של כבוד בין היוצרים האלקטרוניים לצד תוכנות כמו קיובייס, לוג'יק ודומותיהן הותיקות והקלאסיות.

אבלטון לייב היא כיום התוכנה המובילה בכל מה שקשור להופעות לייב עם מוזיקה אלקטרונית או מוזיקה אקוסטית. התוכנה מאפשרת שליטה בזמן אמת כמעט בכל פרמטר שלה, כאשר ניתן לבצע לימוד אוטומציה ושליטה בעזרת קונטרולרים בקלות רבה. אבלטון בעצם מביאה אל הבמה את המחשב ככלי נגינה אמיתי, והרי המחשב היום הוא כלי העבודה וכלי הנגינה המרכזי של האמן האלקטרוני.

בנוסף יכולה תוכנת אבלטון לשרת נאמנה על הבמה גם את המוסיקאי האקוסטי, כאשר התוכנה מאפשרת להקליט לופים בקלות רבה בזמן אמת וכך יכולה לאפשר לאדם יחיד להופיע באופן חי כאשר הוא מנגן מגוון תפקידים מוזיקליים שונים. ואכן גם מוזיקאים שאינם מנגנים מוזיקה אלקטרונית משתמשים בתוכנת אבלטון לייב בהופעות חיות. 

אך בלי ספק אבלטון לייב מספקת את הפלטפורמה האידיאלית ליוצרי מוזיקה אלקטרונית ואף ל-די ג'יי שמעוניין ללמוד לתבל את התיקלוט שלו באופנים חדשים. אבלטון מציעה מגוון כלים, סינתסייזרים ייחודיים, אפקטים אכותיים ומבחר סאונדים לופים וסימפולים, שמאפשרים לכל יוצר אלקטרוני למצות את היכולות שלו, להביא לידי ביטוי את הרעיונות שלו במלואם, ואף להופיע עם המוזיקה שלו הופעה חיה אמיתית ומרתקת.

קורס אבלטון לייב הוא הדרך האידיאלית ללימוד של תוכנת אבלטון על מנת למצות את כל היכולות שלה. אבלטון הינה תוכנה עם עומק והיא מגלמת בתוכה אינספור אופציות יצירתיות הן בתחום של יצירת מוזיקה אלקטרונית והן בתחום ההופעה לייב ובתחום התקליטנות המתקדמת. על מנת למצות את היכולות של תוכנת אבלטון לייב ובכדי להשתמש בה באופן מקצועי, מומלץ ללמוד קורס אבלטון לייב ממורה אשר מנוסה בשימוש בתוכנה.

אבלטון לייב מול קיובייס:

בניגוד לתוכנות קלאסיות כגון קיובייס, לוג'יק, פרו טולס ודומותיהן, אבלטון לייב אינה מתפקדת כאולפן קלאסי בתוך המחשב. אבלטון לייב היא תוכנה אשר מבחינות מסויימות מצומצמת מול התוכנות המוזכרות, מצד שני אבלטון לייב מכווננת כולה ליצירה והופעה בזמן אמת, מה שמקל מאד על היוצר הן בשימוש אינטואיטיבי יותר בעת היצירה, והן באופציות אינסופיות וגמישות מירבית בעת הופעה חיה עם מוזיקה אלקטרונית וגם אקוסטית.

בנוסף מוזיקאים מתקדמים יכולים להשתמש באבלטון לייב לצד ובנוסף לתוכנת קיובייס, כאשר כל אחת מהתוכנות מביאות את היתרונות שלה וביחד הן מהוות הרכב מנצח הן ליצירת מוזיקה והן להופעה איתה.

LFO הוא בית ספר בוטיק ליצירת מוזיקה. בבית הספר מתקיימים קורסי איכות בסינתזה ועיצוב סאונד, קורס קיובייס, קורס סאונד, קורס אבלטון לייב, קורס אולפן ביתי, קורס די ג'יי ותקליטנות והפקת מוסיקה באולפן הביתי. הקורסים מתקיימים בכיתות קטנות של שישה תלמידים עם המורים המובילים בתחומם בארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב