דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שחזור גלגולים: טיפול באמצעות בירור גלגול קודם 

מאת    [ 18/12/2012 ]

מילים במאמר: 1017   [ נצפה 3910 פעמים ]

תרפיית הגלגולים, המכונה שחזור גלגולים, מספקת הרבה יותר מסתם סקרנות בנוגע למי היינו ואיפה חיינו בפעמים הקודמות שהלכנו על פני האדמה. זוהי שיטה רבת עוצמה להתמודדות עם בעיות עכשוויות לא מוסברות ולהצעת פתרונות במקום בו לא עזרו דרכים אחרות.

 

באילו תחומים שחזור גלגולים יכול לעזור?

אחד התחומים בהם שחזור גלגולים נמצא כיעיל במיוחד הוא שיפור של מערכות יחסים. היות והרבה מן הטעויות שאנו עושים בחיים נוגעות לאנשים קרובים, יהיה עלינו לחזור ולהפגש עם אותם אנשים גם בגלגולים הבאים על מנת לתקן את העוולות שגרמנו להם או שהם גרמו לנו. מסיבה זו, יתכן מאוד שמקורו של קונפליקט שיש לנו עם אדם קרוב מתחיל בגלגול קודם.

אביא דוגמא מטיפול שערכתי לזוג נשוי. יחסיהם של בני הזוג היו נפלאים בתחילה. בסביבות גיל 35, החלה האישה להפגין חוסר סובלנות גובר והולך כלפי הבעל. תגובתו של הבעל היתה לנסות לפייס ולרצות אותה. באופן מפתיע, ככל שחוסר סובלנותה גבר כך הבעל חש צורך עז יותר לרצותה. יחסיהם הלכו והידרדרו, וגם טיפול זוגי ממושך לא הביא שיפור ממשי במערכת היחסים שלהם.

כשהגיעו אליי לטיפול, הצעתי לערוך להם שחזור זוגי (טכניקה מתקדמת למדי של טיפול בשחזור גלגולים). במהלך השחזור הם גילו שכבר היו נשואים באותו גלגול קודם, אלא שאז בגד הבעל באשתו, והיא לא סלחה לו על כך. הם נפרדו, כשבליבם רגשות שליליים מאוד ולא פתורים: היא נושאת כעס רב, והוא אשמה רבה.

כשנפגשו לראשונה בגלגול הנוכחי, חשו כאילו הם מכירים זה את זו מאז ומעולם. הם אפילו צחקו ואמרו שאולי נפגשו בגלגול קודם, למרות שלא האמינו בגלגולים באותו זמן. הם נישאו וחיו באושר, עד אשר בסביבות גיל 35, בדיוק בזמן בו התרחשה הבגידה בגלגול הקודם, צף ועלה הכעס אותו נשאה בתוכה האישה. הבעיה היתה שבנגוד לגלגול הקודם בו הבינה את מקור הכעס, בגלגול הנוכחי היא לא ידעה מדוע היא חשה כעס זה, והדבר הסב לה אי נוחות רבה. הבעל, מצידו, חש את האשמה שהוא העביר עימו מהגלגול הקודם, אך גם הוא לא הבין מדוע הוא חש צורך כה עז לרצות אישה, הכועסת עליו ללא כל סיבה הנראית לעין.

שחזור הגלגול שנערך לשניהם במקביל, ובו ראו השניים בדיוק את אותו גלגול, איפשר לשניהם להבין את מקור הבעיות ביניהם, ואף לדון בדברים שקרו וליישר את ההדורים. נכון לזמן בו שמעתי מהם בפעם האחרונה, הם שוב חיו באושר ובאהבה גדולה. לאחר שנים של סבל זוגי, כל מה שנדרש לפתור את הבעיה היתה פגישה טיפולית אחת בשחזור גלגולים!

השחזור עזר, במקרה זה, להבין את מקורם של רגשות קשים שנשאו בני הזוג מגלגול קודם, ולא ידעו מדוע הם חשים זאת. נראה שרגשות לא פתורים עוברים איתנו מגלגול לגלגול, אך לא ההסבר להם. זה נכון במקרים רבים נוספים, ולא רק בתחום היחסים בינו לבינה. זה קורה בין הורים וילדים, בין קרובי משפחה, שותפים לעבודה ועוד.

אך שחזור גלגולים עוזר בטווח רחב הרבה יותר של בעיות ומצבים: דפוסים לא פתירים, כגון התמכרות לעישון או השמנת יתר; חרדות ופוביות; מצבי רוח לא מובנים; בעיות בריאות; ודפוסי חיים בעיתיים החוזרים על עצמם, כגון קושי להתמיד בזוגיות או בעבודה. עם זאת, יש להזכיר ששיטה זו לא באה להחליף טיפול רפואי או פסיכולוגי קונבנציונלי.

 

הדרך אל היכל הזכרונות

לפני כל טיפול בשחזור גלגולים יש לנסח בבהירות את הנושא לשמו נערך השחזור. לאחר שהנושא נבחר, מביאים את המטופל להרפיה עמוקה. זו ההזדמנות לציין ששחזור גלגולים אינו מצריך היפנוזה, כפי שנרמז בספרים שהזכרתי קודם לכן. המטופל נמצא רק בהרפיה עמוקה. הוא מודע לכל מה שקורה, זוכר הכל לאחר מכן, ויכול להפסיק את הטיפול בכל רגע אם ירצה בכך.

כשהמטופל נמצא בהרפיה עמוקה, מביא אותו המטפל באמצעות דמיון מודרך אל אותו מקום עמוק בתודעה שלו, בו יש גישה לזיכרונות הקדומים. המסע לוקח את המטופל דרך יער, המייצג את הלא מודע, אל "היכל הזכרונות". היכל הזכרונות הוא סמל לרשומות האקאשיות, המכונות גם "הספריה הקוסמית". הספריה הקוסמית היא מאגר מידע אסטרלי ובו כל הידע הקיים על כל נשמה ונשמה. בהיכל ניתן לראות ולחוות כל גלגול שעברה אותה נשמה ולהבין את יעודה הרוחני. פנים ההיכל מוקף דלתות, שכל אחת משמשת שער לאחד הגלגולים שעבר המטופל.

בפתח ההיכל ניצב שומר. השומר הוא לא אחר מאשר המדריך הרוחני של המטופל. כשומר הקארמה שלו, יודע המדריך במדויק מה היו הגלגולים הקודמים שעבר המטופל, ובאיזה אופן זה קשור לשעורים אותם הוא עובר בחייו הנוכחיים. המדריך נכנס עם המטופל אל ההיכל, ודרך הדלת לגלגול אליו הוא בוחר להכנס. המדריך מלווה את המטופל במסעו באותו גלגול, כשהוא משמש מורה דרך ופרשן לאורך החוויה.

תפקידו של המטפל הוא ללוות את המטופל לכל אורך המסע המרתק הזה, במהלכו מתקשרים המטפל והמטופל מילולית. המטופל הוא זה שרואה/חווה את ההתרחשויות ומספר עליהן למטפל, השואל אותו שאלות ומכוון אותו לבחון ולחוות את הדברים המשמעותיים. התהליך כולו עשוי להיות לא פשוט מבחינה רגשית עבור המטופל, אך במקביל להחקק במוחו כאחת החוויות המשמעותיות בחייו.

בגמר התהליך מוחזר המטופל אל ההווה אל "הכאן ועכשיו", ונערך דיון בינו לבין המטפל על השלכות החוויה על ההווה, ועל העתיד.

 

רטרו – הילינג

תהליך תרפיית הגלגולים ידוע גם בתור "תיקון הקארמה", משום שלא רק שאנו משחזרים את ההתרחשויות שאירעו בגלגולים קודמים כדי להבין את הסיבות למי ומה אנחנו כיום, אלא  שאנו יכולים לערוך תכנות מחדש של תת המודע שלנו, ולבטל את ההשפעות השליליות של אירועי הגלגול הקודם על החיים העכשוויים.

לטכניקה זו של תכנות מחדש קראתי רטרו-הילינג. טבעתי את המונח רטרו הילינג כדי לתאר ריפוי למצבי חיים קודמים. עד שנת 1995 פיתחתי 5 שיטות שונות לעריכת אותו תיקון. שיטות אלה עובדות על 5 הרבדים של האדם: פיסי, אתרי, רגשי, שכלי ורוחני. את השיטות השונות לרטרו-הילינג וכיצד להשתמש בהן אני מלמד בקורס להכשרת מטפלים לטיפול באמצעות שחזור גלגולים.

העיסוק בתיקון הקארמה מעלה את השאלה האם מותר לנו לשנות קארמה או גורל של אדם. לאור העובדה שאנשים כה רבים נעזרו בשיטה ליצירת חיים מאושרים ובריאים הרבה יותר, אני נוטה להניח שזה מותר ואף רצוי. מעבר לכך, יתכן שעצם הגעתו של המטופל לטיפול והשיפור שבא בעקבות כך הם חלק מהקארמה שנקבעה לאותו אדם!

מתקשרים מדברים על שינוי גדול הצפוי בשנים הקרובות, אפילו מעבר לשלב הבא של ההתפתחות האנושית. יתכן ששחזור גלגולים, בדומה לתקשור, היא אחת השיטות שהוענקו לאנושות בשנים האחרונות על מנת לעזור לה בהאצת התפתחותה והכנה לאותו שינוי.

במאמר הבא... אציג לכם טכניקה שתוכלו להתנסות בה לשחזור גלגוליכם הקודמים, כדי להבין טוב יותר את חייכם בהווה!

  

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב