דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום באינטרנט מול פרסום בטלוויזיה פליירים ועיתונים 

מאת    [ 17/12/2012 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 1560 פעמים ]

"קידום באינטרנט היום הינו תחום שחזק יותר מתמיד ופורח כל יום למימדים יותר ויותר גדולים וחזקים. אנשים מבינים כי השימוש באמצעי הטכנולוגי הכה מתקדם שנקרא אינטרנט כדרך לשווק מוצר או חברה הינו הדרך להגיע לחזון הגדול של העסק."

השוואה: מחירי קמפיינים שונים לפרסום בעבור עסקים קטנים ובינוניים

 

פרסום בטלוויזיה

הכי יקר מבין כל שיטות הפרסום. מי שמתכנן להיכנס לתחום הפרסום בטלוויזיה לטוחח ארוך חייב לפחות 100,000ש"ח התחלתיים שיושקעו נטו בהפקה ובעלויות. למי יש 100,000 שקלים חדשים להשקיע היום? ומדובר רק על השקעה ראשונית.

תצטרכו להוציא עוד 100,000ש"ח לאחר זמן קצר מאד. חברות ענק כגון חברות הסלולר, טלוויזיה ובנקים מכניסות כל כך הרבה כסף שבשבילהן העלות הזו קטנה מאד ושווה מאד גם כי הן צריכות להמשיך ולמשוך עוד אלפי לקוחות כדי לשמור על הקצב.

פרסום ברדיו

למי שהתכוון להכניס קמפיין פרסומי לרדיו הישראלי - תצטרכו השקעה ראשונית של לא פחות מ20,000ש"ח וגם פה מדובר רק בהשקעה ראשונית עבור הפקה ועלויות. אם תרצו להישאר במשחק תצטרכו להוציא סכום שכזה אחת לחודש. לעסקים בישראל אין סכומים כאלו, לפחות לרוב הגדול אין.

פרסום בעיתון / מגזין

אם תכננתם להכניס פרסומת גדולה באחד מהעיתונים הגדולים בישראל זה יעלה לכם 4,000ש"ח ביום. מדובר גם בעיתון של אמצע השבוע ולא של שישי שבת. לא צריך להוסיף עוד הרבה מילים בנושא הזה! סכום כל כך גדול מוציאות רק חברות ענק ולשם כך נועדו מקומות הפרסום הללו בעיתונים. לחברות קטנות ובינוניות אין יכולת להוציא סכומים כאלו אלה אם הן כבר מפורסמות מאד, עדיף להן כבר להשקיע במגזין אישי.

פרסום PPC פייסבוק

הפרסום מהסוג הזה כבר נכנס לתחום האינטרנט. פרסום On-Line מסוג זה כפי שנקרא "קידום באינטרנט" הינו זול בהרבה. מודעת פייסבוק קטנה שיכולה להגיע אל עשרות אלפי גלשים ישראלים ביום יכולה לעלות לכם בין 10ש"ח ועד 1,000ש"ח ליום. תלוי כמה אתם רוצים לשים. כמו בגוגל אדוורדס כל קליק של לקוח פוטנציאלי יעלה לכם כמה שקלים בודדים ברוב מהמקרים ותוכלו לקבוע מסגרת יומית כדי לא לחרוג מהתקציב שלכם.

פרסום PPC גוגל אדוורדס

כמו הפרסום בפייסבוק הפרסום הזה זול בהרבה אך יקר יותר מהפייסבוק. כך למשל קליק על פרסומת שעולה 2ש"ח בפייסבוק יכולה לעלות 10ש"ח לכל קליק בגוגל אדוורדס וכך הלאה. זה יקר יותר ולכן התקציב שלכם צריך להיות בהתאם - אך זה גם יעיל יותר. אחוז גדול בהרבה מהלחיצות על המודעה שלכם גם יניבו רווח.

קידום אורגני

פרסום מהסוג הזה הוכח שוב ושוב כמשתלם מאד. מי שמשקיע בקמפיין קידום באינטרנט על בסיס דירוג אורגני ישלם מחיר זול ויקבל תוצאה שנשארת, מיקום גבוה במנוע החיפוש זה לוקסוס. זה איכות וזה יוקרה. מקום ראשון - בכלל אין על מה לדבר. הקמפיין האגרסיבי ביותר לא יעלה יותר מ15,000ש"ח בחודש למשך שנה וגם יניב תוצאות לאחר 5 שנים. קמפיין בגודל סטנדרטי יעלה לכם סכום זעום של 2,000ש"ח לחודש במשך שנה ויניב עדיין תוצאות לאחר שנים רבות. אם תעשו את החשבון תראו שהלוקסוס הזו עולה לכם בזול.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב