דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה לא לעשות- הסימנים המעידים על בחירה שגוייה של חברת אחסנה 

מאת    [ 16/12/2012 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 1351 פעמים ]

מה לא לעשות – הסימנים המעידים כי הבחירה איננה מתאימה

כמו בכל נושא, הקשור לבחירת שירות מסוג שהוא, מומלץ לערוך סקר והשוואת מחירים בטרם בוחרים את השירות המתאים ביותר. כשמדובר בשירותי אחסנה, ישנה חשיבות רבה לבחינתן של נקודות רבות וחשובות על מנת לוודא כי פתרון אחסון זה הינו המתאים, הנוח והבטיחותי ביותר. ישנן חברות רבות המציעות שרותי אחסנה. חלקן בעלות ניסיון וותק רב בתחום וחלקן חדשות יותר. חלקן זולות במיוחד ואילו אחרות מציעות תעריפים גבוהים יותר. כשהשפע כל כך רב, וכשלא מכירים את התחום היטב, עשויים לבצע בחירות מוטעות. אולם, ישנם כמה רמזים, שאם תשימו לב אליהם, תוכלו לדעת כי מדובר בשירותי אחסנה שאינם מתאימים לכם, ולכן לא מומלץ לבחור דווקא בהם. אם כן, אילו סימנים מעידים על כך שמדובר בבחירת שרותי אחסנה שאיננה נכונה? על זאת, בכתבה הבאה.

סביבה מלוכלכת ומוזנחת

אסתטיקה וסדר חשובים במיוחד. הסדר מעיד, פעמים רבות, על מידת הרצינות ועל איכותו של המקום. אם במהלך חיפושכם אחר פתרונות אחסון נתקלתם בחברה המספקת שרותי אחסנה וסביבת המחסנים הייתה מוזנחת מאד, ראו בכך כתמרור אזהרה. בנוסף, מחסנים מלוכלכים ומוזנחים, גם הם מעידים כי מדובר בפתרון אחסון שעשוי להיות לא מתאים לכם. אינכם רוצים, ודאי, לאחסן את הציוד היקר שלכם במקום מלוכלך ומוזנח.

ללא סידורי בטחון ואבטחה

במידה ואתם מגלים כי לחברה, המספקת שרותי אחסנה אלה, אין מערכת אבטחה מסודרת לאורך כל שעות היממה, מומלץ לכם שלא לבחור בה. כל חברה, המציעה מחסנים להשכרה, חשוב שתציע פתרונות אבטחה מלאים ומסודרים. מדובר בציוד יקר ערך וחשוב שיהיה מוגן. ולכן, אם אתם מגלים כי במחסנים ובסביבתם לא קיימת מערכת אבטחה, אל תבחרו את חברת האחסנה המספקת לכם שרותי אחסנה אלה.

מחסן ללא תקרה מבודדת 

במידה ואתם מבחינים כי המחסנים, המוצעים לכם, ללא תקרה מבודדת, מומלץ לכם שלא לבחור בהם. השמש החזקה בארץ, החום הרב, כל אלה יכולים לפגוע בציוד שלכם באופן בלתי הפיך. אם יש ברשותכם מוצרי חשמל, אותם אתם מעוניינים לאחסן, הם יכולים להינזק בחום הגבוה, אם ברשותכם ציוד עשוי פלסטיק או מחומרים אחרים, אלה יכולים להפריש חומרים רעילים, כשהם בסביבה חמה מדי. ולכן, אל תבחרו פתרונות אחסון ללא תקרה עם בידוד מתאים. שרותי אחסנה אלה אינם מתאימים לכם ומומלץ לכם לבחור אתר שרותי אחסנה אחרים. 

חברה לא מוכרת ולא ידועה 

אם החברה איננה מוכרת כלל, אין לה אתר אינטרנט, היא איננה מופיעה בשום מסגרת אחרת, מדובר גם כן בתמרור אזהרה. ולכן, מומלץ קודם כל לקבל המלצות מלקוחות קודמים, שהתנסו בשירותי החברה. במקביל, אם אינכם מצליחים לאסוף מידע עליה וברשותכם רק מספר הטלפון של בעל החברה ואף פרט אחר נוסף, מומלץ לכם שלא לבחור בפתרון אחסון זה.

בחינת השטח כדי להבטיח בחירה נכונה

בבואכם לבחור שרותי אחסנה, אל תסתפקו רק בשיחת הטלפון. פעמים רבות נמסר מידע רב בטלפון, שבפועל, בשטח עצמו, מתברר כשגוי. אם אתם מגלים כי נמסרו לכם פרטים מוטעים, ראו גם בכך כתמרור אזהרה. מקורות שאינם מהימנים, מעידים על יחס שאיננו מקצועי, חוסר רצינות וחוסר אמינות. אינכם תרצו להפקיד את הרכוש שלכם בחברה כזו.  

חוני איילון, מנכ"ל חברת אביה שירותי אחסנה. www.avias.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב