דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיני קורס: 7 צעדים למיקסום הפוטנציאל שלך 

מאת    [ 13/12/2012 ]

מילים במאמר: 2891   [ נצפה 2546 פעמים ]

"שלום לכם, במאמר זה, שהינו הארוך שכתבתי ותרגמתי עד היום הנני מביא אליכם בשפה בעברית את המיני-קורס החדשני שכתב ג'ון אסאראף עם הוספות אישיות שלי.    יש כאן את 7 השיטות הכי יעילות, בדוקות, מוכחות למימוש הפוטנציאל האישי שלכם, באמצעות המחקרים האחרונים של חקר המוח (במיוחד השינויים שהתגלו בשנתיים האחרונות). תחום חקר המוח, הנקרא Neuroscience התקדם רבות והשיטות המובאות כאן הוכחו כיעילות ביותר לשינוי פרדיגמות והשגת יעדים עסקיים, כלכליים ואישיים."

 

למאמרים נוספים, היכנסו לבלוג שלי: Awakening Into Higher Self  

צעד מספר 1 – כוונה  Intention בכוונה אנו מדברים על היעד אותו אנו רוצים לממש בחיינו. כל מה שאנו עושים, יש בו כוונה בין אם אנו מודעים לו ובין אם לאו; ואנו אכן משתמשים כאמצעי למיקוד ביעד שלנו: כסף, הצלחה פיננסית, כוח, השפעה, רומנטיקה וכו'. אז, כפי שציינו, צעד ראשון בדרך להצלחה אישית ופיננסית הוא להבהיר לעצמך את כוונתך, בכתב!  

 

  ידוע שכתיבה עוזרת לארגן את מרכזי השפה באונה הקדמית של המוח, מה שמניע את ה- "קורטקס המוטורי" (Motor Cortex) להוציא לפועל אסטרטגיה מונחית יעדים. ללא כוונה בהירה, ברורה ומדויקת תמצא את המוח שלך יפעל במצב של "ריבוי משימות" (מצב זה נמצא גם בתחום המחשבים, במעבדים החדשים שהם מתוכנתים לריבוי משימות ביעילות מה שאין כך המוח שפועל על מיקוד ופעולה אחת בכל זמן נתון). במטרה לפתור יותר מדי בעיות במהירות רבה מדי. בונוס נוסף המתקבל בעת ראיית כוונה ברורה מול העיניים, הוא שהמוח מוריד משמעותית את הנטייה לדאגה מכישלונות. תרגיל: קח גיליון נייר, ורשום 3 מטרות פוטנציאליות שאתה רוצה לממש כבר מחר.     עשה אותם פשוטים וברי השגה. זה הליך הכרחי מאחר ואתה הולך להשתמש בזה בשאר 6 השלבים הבאים. כעת שאל את עצמך שאלה אחת: "מהו הערך העמוק, הפנימי ביותר שלי?" ...  

 

             רשום מילה אחת שתלכוד את מהות הערך הייחודי הזה שלך!  אם אתה חש שלא עולה לך כלום,   הרפה לכמה רגעים ותן לתת מודע שלך להציף את המהות להכרתך.   שלב שני בתרגיל: השווה את הערך הייחודי שלך עם 3 היעדים שלך שרשמת. הקף בעיגול את המטרה אשר היא הקרובה ביותר למהות של הערך הייחודי שלך! כעת הינך מוכן להמשיך לצעד הבא, אשר מאמן את המוח שלך להישאר ממוקד על הכוונה שלך ועל היעד שלך, כל הדרך אל ההגשמה.    

 

  צעד מספר 2 – הירגעות Relaxation   גוף מתוח ולא רגוע, או מוח עסוק מדי עד מעל הראש מפריעים לתהליכים הקוגניטיביים הנחוצים למימוש של כל משימה; והירגעות היא הדרך הקלה ביותר להפגת מתחים. רגיעה עמוקה (Deep Relaxation), מקדמת בריאות נוירולוגית ופיזית כמו גם ערנות, תפקודי זיכרון, מודעות חברתית ושיפור של שאר תפקודי הגוף. מה שמתרחש במוח הוא, שההירגעות העמודה הזו "מכבה" את הפעילות של מה שמכונה "המוח האמוציונאלי" שם יש ספקות, אי וודאות ועוד חברים מוכרים. הירגעות מעוררת אתכם ליום חדש ומעניקה לכם אנרגיות רעננות לרדוף אחר היעדים שלכם, ומנגד יש את אותם מתחים וחששות אשר מתישים אתכם נפשית כמו גם פיזית. מי שמתגורר בישראל, הדבר נכון לגביו שבעתיים עם המצב הבטחוני, הכלכלי, הרדיפה אחרי התלוש, אי וודאות וכיו"ב.  

 

תרגיל: "מהי הדרך המהירה ביותר להירגע?"   ישנם 3 דרכים שלפי חוקרי המוח שיכולים להביא אתכם למצב של שלווה בפחות מדקה: 1.     נשימה איטית ועמוקה באמצעות באף. 2.     מתיחות איטיות של הגוף. 3.     ותאמינו או לא, לפהק. לעת עתה ישנם 43 מחקרים שפורסמו ואשר מציינים שפיהוק הינה הדרך המהירה ביותר להפיג סימפטומים של כאבי ראש, תשישות, כעס, חרדה ואת חמותך, נו טוב, לא בדיוק אבל נחמד אם היה מחקר כזה.   תרגילי נשימות עוזרים לאנשים להתמודד עם בעיות כמו פאניקה לא סדירה, מחלות לב, מחלת ריאות, הורדת לחץ דם ולב, והתקפי חרדה. נשימות איטיות וממוקדות מעלות את רמות הדופמין בחלקים השונים של המוח, מה שמסביר למה החוויה היא מהנה עבורנו.   תרגיל: "תרגילי נשימות"   קח עכשיו כמה רגעים לפהק מספר פעמים, ולנשום באיטיות דרך האף תוך כדי סיבוב של הראש בסיבובים איטיים ומתיחת שרירי הצוואר. שלב שני – קח נשימה ארוכה, כווץ את שרירי גופך (זרועות, ידיים, כתפיים, רגליים) במשך זמן ארוך ככל שתוכל. כעת, נשוף האוויר החוצה תוך מיקוד ברגיעה של כל השרירים. לבסוף, נענע את ידיך ורגליך, והרגש כיצד אתה יותר רגוע ונינוח עכשיו. מצב זה הינו אידיאלי להיכנס לשלב הבא, שלב מספר 3.  

 

    צעד מספר 3 – התמקדות Focus אם אתה לא רגוע לגמרי, לא תוכל להתמקד בכוונה שלך או ביעד שלך. ברגע שאתה לומד איך להירגע באופן מודע, תהיה חייב לאמן את המוח להישאר ממוקד במטרה שלך. הליך זה הינו מפליא כאשר אנו מבינים אותו: אתה מתחיל עם מחשבה ממוקדת מטרה, וככל שאתה מתמקד בה, המוח שלך מתחיל לשתול אסטרטגיות בכדי להוציא לפועל את המחשבה ליישום. חיות (ואף יונקים) בקושי יכולים לעשות הליך זה מאחר ויש להם פחות חיבורים נוירולוגים שרצים מהאונה הקדמית לשאר חלקי המוח האחרים.

נעבור על 2 תרגילי מיקוד מסורתיים (התכווננות) והראשון מדבר על נשימה נכונה.

1.     שב על כסא נוח, במקום שקט ללא הסחות דעת לכמה דקות. הנח ידיך על רגליך, ואל תצליב את רגליך. כפות רגליך       מונחות על הרצפה.

2.     כעת אל תעשה דבר, ושים לב לנשימותיך. שאף באיטיות דרך האף. שים לב לקרירות של האוויר... האם הוא קר או חם?

3.     המשך לשאוף ולנשוף עוד 10 פעמים נוספות. שים לב לתחושות המשתנות אצלך. אם מחשבתך נודדת לה, השב אותה על-ידי מיקוד באוויר הנכנס והיוצא.

4.     כעץ, הסט את תשומת הלב לאזור החזה והרגש כיצד הוא מתרומם וצונח בכל נשימה שלך. נשום לאט, בספירה של 5, כך עשה זאת 10 פעמים עד שתשוב לנשימה רגילה. כעת שים לב לשינויים בנשימותיך: האם אתה נושם לאט יותר, עמוק אל הריאות?

5.     הנח יד אחת על החזה, ואת השנייה על הבטן. קח נשימה עמוקה וחוש כיצד הבטן מתרוממת. נשוף החוצה את האוויר. שים לב: מה זז קודם – החזה או הבטן?  קח לך עוד 5 נשימות כאלו וחוש איך הגוף שלך מקבל את השינויים?

6.     כעת, חזור אל הנשימות הרגילות שלך והקשב לקולות החדר. מה אתה שומע?

7.     השלב הבא, שנה את המיקוד שלך לקולות נשימותיך. התכוונן אליהם ככל הניתן.

8.     כעת, החזר את מודעותך לגופך. האם הגוף מתוח או רגוע יותר? חם או קר יותר? האם יש חלקים נוספים בגופך שהם עדיין מתוחים ולא רגועים? אם כן, נשום עמוק נשימות עמוקות וממוקדות אל אותם אזורים.

9.     לסיכום תרגיל זה, הבט סביב בחדר בו אתה נמצא. קום באיטיות מהכיסא וקח לך רגע להרגיש את גופך כאשר אתה נעמד, כשאתה ממשיך לנשום ברוגע. כמה זמן אתה יכול להחזיק בתחושה בעמוקה, הממוקדת והרגועה?   תרגיל 2 – תרגיל בנסון   תרגיל זה נוצר ע"י ד"ר הרברט בנסון מהרווארד. כיום תרגיל זה מיושם במאות תכניות להפחתת מתחים ברחבי ארה"ב, וזו מפיקה מצבי שלווה פיזיים ונפשיים, ובריאות טובה. בחר את המילה שבחרת (מהות הערך שלך) בתרגיל הקודם. אמור אותה לאט לאט, בד בבד עם הנשימות שלך. חזור על זה עד שתחוש רגוע ונינוח יותר. עד שתבחין את ההשפעה על תחושת העצמי שלך. ברוב המקרים, תרגיל זה יימשך 12-20 דקות.    

 

  צעד מספר 4 – החזייה, דמיון מודרך והדמייה אפילו אם אינך חושב שאתה טוב באמנות ההחזיה (Visualization), המוח שלך בנוי להחזות כל דבר ביקום. ככל שתבצע יותר הדמיות על הערך או על המטרה שלך, כך למוח שלך יהיה יותר קל להביא את הכוונה שלך מעולם הפנימי אל החיצוני.           דמיון מודרך (guided Imagery) נבחן לאורך זמן ומתועד היטב כאסטרטגיה הכוללת מצב עמוק של רגיעה. זו אחת מהשיטות הטובות ביותר להפגת כאבים, הפחתת חרדות והעצמה של סיפוק מהחיים. אם תדמיין תוצאה חיובית טרם ניתוח, כך ההתאוששות שלך תהיה מהירה יותר, תפחית לחץ ממערכת החיסון במלחמתה בוירוסים.    

 בחקר המוח מהאחרונים שנערכו נמצא שדמיון מודרך הפחית סימפטומים של חולה אשר לקה בהפרעה פוסט-טראומתית בכך  שהופחתה הפעילות במרכזים האמוציונאליים במוח. כאשר אתה מדמיין הצלחה כלכלית, המוח כולו ממוקד למטרה זו ומימושה, כל עוד תישאר במצב התכווננות זה, ברגיעה עמוקה כפי שלמדת היום.    

תרגיל – הדמייה 1.     דמיין מטרה אחת מתוך ה-3 שציינת בתחילת הקורס. לא משנה אילו תמונה עולה לך

2.     סמוך על האינטואיציה שלך בעת שאתה מדמיין אותך משיג את היעד שלך במלואו.

3.     נסה לדמיין כל פרט ופרט בסרט הפנימי שלך: אילו פעולות אתה נוקט, איזו תחושת סיפוק אתה חש, אילו קולות אתה שומע, מי הם האנשים שנוכחים בסרט שלך, אילו ריחות יש שם בסרט שלך?  התרגיל אמור להימשך 5 דקות, ומומלץ לבצעו כל יום בוקר וערב.     החיווט הפנימי של המוח ישתנה כאשר תתמיד במצב זה של התכווננות עמוקה בפרק זמן שיימשך מינימום 30 יום ועד 90 יום של התמדה (לפי המחקרים). אתה תראה איך המוח שלך מפעיל אותך אחרת, לא תוכל לטעות בשינויים. בהחזיה ובטכניקות הירגעות משתמשים ספורטאים, מנתחים, אסטרונאוטים ועוד. מדוע להחזייה יש השפעה כה רבה על הגוף, ועל התוצאות שאנו מפיקים בחיינו? מאחר וקורטקס התנועה מחובר בעבותות להליכי הדמיון, ואותם מרכזים נמצאים באונה הקדמית של המוח. מחשבותינו והתנהגותנו קשורים בקשר בל יינתק.   

להלן תרגיל נוסף: שאל את עצמך מהו הערך הפנימי העמוק ביותר שלך, המכיל אותך יותר מכל? קח את הערך שצץ בהכרתך (אולי צץ לו ערך אחר), מה זה גורם לך להרגיש? מאושר ושמח יותר? מרוגש? אם הרגש הזה יהיה קבוע יותר כיצד תרגיש כעת? דמיין עצמך 10 שנים מהיום מצליח בכל מה שאתה חושק בו? זכור, דמיון זה מה שהאונות הקדמיות של המוח עושות הכי טוב, וזו עובדה מדעית. אנשים חיים על טייס אוטומטי ולא עוצרים לשים לב למה מפעיל אותם ואיך, היכן הם היום ולאן הולכים מחר    

 

  צעד מספר 5 – מודעות הכרתית כאשר אתה נכנס למצב של ערנות מוחית או של מודעות הכרתית, אתה למעשה ממקד את תשומת ליבך לרגע ההווה, בעוד שאתה צופה בכל מחשבה, רגש והתחושות בהכרתך.    יש כאן כלל חשוב: אתה לומד לצפות בעצמך ללא שיפוט! זה מאוד חשוב כאן. זה מתגלה כדרך אפקטיבית ביותר לנטרל כל רגשות מטרידים או מצבי רוח שליליים. הערנות והמודעות לזרם של המידע אשר עוברים בתודעה שלך ובמוח שלך, היא אשר תיתן לך את היכולת לחוש באמונות לא-אפקטיביות שנופלות כאשר מעגל עצבי חדש נוצר במוח שלך; וזו תיתן לך מוטיבציה לעבר פרודוקטיביות גדולה יותר ולהצלחה לה אתה ראוי. טכניקה זו, כך נמצא במחקרים ייעודיים, מדגימה והוכיחה שיפור מצב הרוח, מודעות אישית ובריאות כללית. זו גם טכניקה מאוד יעילה כטיפול נגד רגשות הרסניים כגון: כעס, דכאון ופחדים. כאשר אותם רגשות הרסניים מופעלים, הם יערערו באופן מיידי את יכולתך לעבוד, להרוויח כסף ולהשיג הצלחה כלכלית.     תרגיל – נסה תרגיל זה כאשר בפעם הבאה אתה נופל למצב רוח שלילי.

·        התמקד מייד בערך הפנימי שמצאת בשלב 1

·        נשום לאט ועמוק במשך כ-60 שניות

·        כעת התרווח על הכיסא ואפשר לכעס או לחרדה לחלוף בתודעתך. אל תגיב אליו, פשוט צפה בו (ללא שיפוט) משתנה ונמוג מולך. עקרון זה מדבר על העיקרון של מה שאתה מתמקד ומתנגד לו – מתעצם. בוודאי אתה מכיר עקרון זה בחייך.

·        בתוך 5 דקות ואף פחות, אותם רגשות שליליים מאבדים את אחיזתם וכוחם עליך. באותו רגע גם תגלה שלאותן תחושות אין בעצם שום כוח עליך, ואין הם שולטים בך יותר. זה אחד מהחוויות המדהימות שאדם יכול לחוות המהלך חייו.

  "כיצד המודעות להכרה שלך משפיעה על המוח שלך?"   זהו סוג של הכרה של האונה הקדמית של המוח. ככל שהמיקוד הינו חזק יותר, במצב של להיות מודע לשינויים של רגע אחר רגע ברגשות, מחשבות ותחושות – הפעילות במרכזי התחושות במוח נכבים להם. זהו אפקט חשוב ומדהים עבורך (וריווחי), בכל היבט של תפקידים עצביים.  צפייה והיותך מודע למחשבות ולרגשות זהו למרבה ההפתעה אחד מהתרגולים הקלים לעשות. מאחר ואתה יושב וצופה בדיאלוגים הפנימיים החולפים בהכרתך אשר הם חלק מהתהליכים הביולוגיים של המוח. מצד אחר, זהו אחד התרגילים הקשים ביותר להתמחות בו ולשלוט בו. זה לוקח שבועות של תרגול עד להתמחות.     דמיין את עצמך יושב למרגלות גבעה ביער מוריק, ליד אפיק מים הנובע מההר. האם אתה יכול לראשות ולחוש בקרני השמש מסתננים בינות העצים?  האם אתה יכול לשמוע את פעפוע במים בנחל?  האם תוכל להריח את טריות המים? או לחוש את מגע האוויר בך?

כאשר אתה יושב ליד אפיק המים הדמיוני, אני רוצה שתשים לב לכל מחשבה או הרגשה שחולפים בהכרתך. קח כל מחשבה וכל רגש בנפרד והנח אותה על עלה, וצפה בו צף על המים ומתרחק ממך.  קח נשימה עמוקה וחזור למודעות של גופך. אם הכרתך שקטה, הרי זה מצוין. למוח יש דרך להפיק זרם אינסופי של מחשבות. במצבים מסוימים דעתך תוסח בידי ספקות שישטפו את הכרתך. אל תתנגד ואל תשפוט. שים אותם על עלים ותן למים לקחת אותך ממך במורד זרם המים. חזור לנשימות שלך ולמצב הרגיעה שלך. ברכותיי, אתה חי את הרגע הזה, ממש כך!   כמה זמן עליך לתרגל טכניקה זו?   מחקרים מראים שטווח הזמנים נע בין 12 ל- 40 דקות לכל יום.

למשך 8 שבועות לפני שסריקת המוח תראה שינויים עמוקים ומהותיים בתפקוד העצבי. זה בסדר אם אתה חש בנוח 5 דקות, סמוך על האינטואיציה שלך במקרה זה. ידוע לך שככל שתשקיע זמן רב יותר, כך תפיק תוצאות טובות יותר! קבע לך יום מסוים וזמן קבוע באותו היום לביצוע התרגיל, כך תיצור במוח התנהגות חדשה שתהיה טבעית עבורך, כמו לשטוף פנים כל בוקר. זה יגרום לתוצאות רצויות לזרום אל חייך במאמץ מועט וללא מתחים.   זכור! מחקרים רבים הראו שתרגיל זה סייע לאנשים רבים במצבי ייאוש, חרדות, לחץ דם גבוה, פסוריאזיס, טראומה, הפרעות אכילה ושלל התנהגויות פסיכולוגיות. מטפלים (תרפיסטים) אשר משתמשים ומתרגלים טכניקה זו משיגים תוצאות טובות יותר עם מטופליהם. מטופלים שמשתמשים בתרגיל זה לא היו צריכים יותר את המטפלים שלהם.    

 

צעד מספר 6 – הטרמה קוגניטיבית כאשר אתה נמצא במצב נוירולוגי עמוק של רגיעה והקשבה, המוח שלך יגיב לכל השאה מנטלית שאתה מחולל בראייה או הקשבה. מידע זה נשלח אל "התלמוס" אשר מעביר מידע זה אל מרכזי המוטיבציה במוח. מכל מקום, על מנת לשפר תפקודים עצביים, אתה תצטרך לבטל מעגלי זיכרון ישנים אשר מוטבעים באמונות שליליות ולא מועילות לך, מן העבר שלך. למרבה המזל הנאו-קורטקס שבמוח הינו מאוד גמיש והפלסטיות הגמישה הזו מאפשרת לנו להשתמש במחשבות החיוביות ובדמיון שלנו על מנת לנטרל ולכבות את אותם מעגלי זיכרונות לא יעילים לנו. סריקות מוח שמערכו במסגרת מחקרים אכן מראים כיצד מחשבותינו גורמות לנוירונים לחווט עצמם מחדש לתבניות פעולה חדשות.       

לשם דוגמה, תוכל להשתמש ביחס החיובי של 3-1 שהוכח כמדד ההצלחה הטוב ביותר בעולם העסקים. זוהי טכניקה קלה ביותר לשימוש וללמידה. שמור על יומן כתיבה, בו אתה מתעד כל הרגשה חיובית או שלילית, או מחשבה והערות שאתה יותר ומתעד. אם יש לך פחות -3 פעולות חיוביות על כל רגש שלילי, העסק שלך והתוצאות הפיננסיות שלך ייכשלו על פי רוב. לאנשים המצליחים ביותר בעולם שומרים על יחס מדהים של 5 ל-1. תרגיל-ניסוי: במשך 3 ימים הבאים נסה לבצע את הניסוי הקטן הזה.   

שמור על יומן חיובי מול שלילי לפי היחס של 3 מול 1.  אתה תגלה שבכל יום שעובר היחס שלך ישתפר לו בהתאם. אם תרצה להוסיף יותר כוח דחף לניסוי, הוסף שימוש בהצהרות חיוביות מחזקות בחיזוק של תרגילי התכווננות, כפי שלמדת היום. במשך 6 חודשים הבאים הסיפוק מהעבודה שלך יתבגר. בכל לילה, רשום 3 פעולות שביצעת היטב במהלך היום, והסבר למה.  אתה תקבל שיפור מדהים גם בעסק שלך וגם ביכולות הקוגניטיביות שישתפרו פלאים, אם תשמור על יומן של הכרת תודה. מה גורם לזה להתבצע? כתיבה!   מחקר חדש שעתיד לראות אור בקרוב מצביע על כך שאם אתה כותב תכנית מקיפה להשגת היעדים הפיננסיים שלך אתה תגדיל את ההצלחה שלך ב-50% וזאת יותר מאשר אם רק תחשוב על היעדים ועל תכנית. ישנם עוד כלים של העצמה ופיתוח קוגניטיבי אשר יכולים לסייע לך להרוויח הצלחה אישית וכלכלית. זה כולל שימוש יומי קבוע בחיזוקים חיוביים, החזייה והדמיה מנטאלית, דיבור חיובי עצמי וגיליון מחויבות לזיהוי של התנהגויות מחבלות, בכדי שתוכל לתכנן אסטרטגיות-נגד הולמות. אך התעד החשוב ביותר ליצירת שינוי קבוע ומתמשך הוא...    

 

  צעד מספר 7 – אחריות זהו, למרבה ההפתעה, הצעד שאולי הכי מתעלמים ממנו ומוזנח מכל הצעדים. בבית, הורינו רואים בנו כאחראים. בביה"ס המורים רואים בנו כאחראים – או שנצליח או שניכשל! אך עדיין, בתור בוגרים כאשר אנו בוחרים לשפר את מצבנו הכלכלי, העסקי או הרגשי אנו לעתים נדירות לוקחים ומיישמים אחריות אישית. איננו יכולים להשתמש בעצמנו, מדוע לא?  מאחר והדינמיקה של הטיה קוגניטיבית פועלת מתחת למכ"ם במוחנו. אנו פשוט לא רואים את עצמנו באופן מדויק כמו שאנו צריכים לראות אם אנו רוצים למקסם את פוטנציאל ההצלחה ולהגשים את חלומותינו. למרות הנאמר, אחריות הינה הצעד הקל ביותר ליישום מכל ה-7. כל מה שאתה צריך הוא מורה-מנטור שהוא או חבר טוב, עמית לעסקים, מנטור חיצוני או צוות קטן של עמיתים אשר מסכימים לראות באחר אחראי להשגת היעדים היומיים, שבועיים, חודשיים והיעד השנתי שלנו. הבטח לעצמך כבר עכשיו למצוא 2-3 אנשים אשר יראו בך אחראי להשגת היעדים האישיים, העסקיים והכלכליים. כתוב זאת כהסכם חוזי חייב. שוב, כתיבה!  

מניסיון אישי למדתי וחוויתי כמה זה יכול להיות קשה לעשות דברים לבד, מבלי לתת אמון באלו אשר יכולים לדחוף אותך קדימה. חשוב למצוא מנטור אשר יכול לגרום לך לצעוד בדרך אשר הוא כגבר עבר בה ולחסוך לכם מכשולים ובזבוז זמן יקר מפז. התחילו בתרגילים אלו, והאינטואיציה הפנימית שלכם תוביל אתכם לעבר האנשים הנכונים לכם בהליך הצמיחה והשגשוג שלכם. בהצלחה!   הנה יש לך את זה, 7 צעדים שבהם ולפיהם תבטיח לעצמך הצלחה אישית וכלכלית. אתה עכשיו בדרכך להשיג כל דבר שתחפוץ בו, וכל מה שאתה צריך לעשות זה הרחבת מעגל המודעות שלך, יכולתך להתמקד לאורך זמן ויום אחר יום, בהכלה של יותר מהעולם: החברים שלך, עמיתים לעסקים, ואינסוף אפשרויות הממתינות לך. כל מה שאתה צריך, הינו בגדר נגיעה והשגה עבורך, על עוד תישאר נינוח ורגוע וממוקד על הערכים המוספים העמוקים ביותר שלך, ולא נשכח את היעדים שאתה הצבת לעצמך. אסטרטגיות אלו יכולות להאיר כל היבט בחייך הפנימיים והחיצוניים, ואתה יכול לשנות כל הרגל מגביל או אמונה שפג תוקפה ועדיין משום מה קיימת בתודעתך. התאמן על צעדים אלו, שנן אותם בעודך משתמש בגאונות הפנימית שלך ועם היצירתיות, בכדי ליצור באמת את החיים שאתה רוצה וראוי להם.

כאשר אתה בוטח בחוכמה הפנימית שלך, ובאינטואיציה שלך כל השאריות של הספקות העצמיים נופלים להם.   חקר המוח עבר בשנתיים האחרונות מהפכה שקטה בתחומים של: Neuroscience & Neuropsychology. המצאת הנוירו פידבק והביופידבק גילתה לחוקרים שאנו יכולים לתעל גלי מוח לאזורים שונים במוח. אנו יכולים לשנות גלי מוח בפרקי זמן של בין 30-90 יום בהם נוצרים קישורים עצביים חדשים במוח. תגלית זו קיבלה את המונח "הפלסטיות של המוח", מה שהוציא לגמלאות טכנולוגיות ותיאוריות ישנות ולא מעודכנות. לעדכונים נוספים בנושא: www.praxisnow.com     תרגום לעברית והתאמה לקורא הישראלי: שרון לב-ארי. 8.9.2012 

Sharon Lev Ari - Spiritual Mentoring שרון לב-ארי, מנטור, מתקשר ויזם רוחני.  www.sharonlevari.co.il 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב