דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצלחה לעסקים קטנים עם אתר דיל יומי 

מאת    [ 13/12/2012 ]

מילים במאמר: 871   [ נצפה 2010 פעמים ]

עסקים מציעים עסקות באתרי דיל יומי בהנחות של 50% ויותר. והם עושים את זה לא מתוך טיפשות ואינסטינקטים מוטעים. הם מחפשים גישה חדשה לשיווק ורכישת לקוחות. אבל כדי להפיק תועלת מסוג זה של קידום, בעל עסק חייב להבין את כל העלויות ןהתוצאות משתנות מאתר לאתר.
יש יותר מ 650 אתרי קבוצת רכישה נמצאים בארה"ב בלבד. אבל במהלך החודש שעבר 38 מהם פשטו את הרגל. סוחר חייב לוודא שהחברה שמציעה את העסקה היא אמינה ותישאר בשוק. יהיה זה נבון לחפש מידע על העסקות הדומות המנוהלות על ידי אתרי עסקה ספציפיים (כמה פעמים הם מציעים את אותן עסקאות, מה היו התוצאות הכמותיות.).
הסוחר צריך להתעקש על חתימת הסכם עם האתר. ההסכם חייב לכלול נקודות מרכזיות כמו התאריך / תאריכים לעסקה כדי לדעת מתי להציג אותה, מספר מינימום / מקסימום של קונים, ולוח זמנים, תיאור העסקה / עסק והתמונה שיאושר על ידי הסוחר, האחריות למידע שגוי על ידי אתר האינטרנט , תאריך התפוגה לקידום של העסקה ומה היה קורה בכל מקרה של הצדדים של ההסכם אם רוצים לסגור את הדיל.
שאלה חשובה נוספת הסוחר חייב לחשוב עליו היא איזה סוג של עסקה להציע. התשובה אינה ברורה מאליו כמו שזה נראה. עסקי מתן הנחה כזו תלולה יהיו למקסם את היתרונות לקידום אם הוא מוכר את מספר העסקות שהוא יכול להתמודד ללא ירידה באיכות השירות או הגדלת עלויות תקורה. העסק היה מקבל בדיוק את התוצאה ההפוכה מהצפוי, אם לקוחות פוטנציאליים רבים לא יוכלו לפדות את התלושים שלהם בגלל המחסור בזמן או במוצר שנמכר ואינו במלאי.

ישנם כל מיני סוגים של אפשרויות פרסום,חלק מהאפשרויות הן:


    • קידום מוצר או שירות חדש
    • להציע את העסקה בימים / שעות ספציפיים (כאשר לסוחר יש כמות מוגבלת של לקוחות)
    • מציע שירות שהוא חלק מתכנית שירות גדולה יותר
    • להציע את העסקה ללקוחות חדשים בלבד.
    • מציע מספר אפשרויות לשימוש שווי העסקה.
    • עידוד קונה עם חברים (קנה אחד קבל את השני עם סוג הנחה), וכו'

איך להתכונן ליום של העסקה?

קודם כל, הסוחר חייב לוודא שיהיה תמיד מישהו זמין כדי לענות על שיחות טלפון. אדם זה צריך להיות בקיא ונלהב אודות המוצר / השירות, כמו גם האופי העסקי של החברה באופן כללי. גם (וזה אחד מהתנאים החשובים ביותר לחברה ליהנות מהפעלת העסקה) תהיה גידול משמעותי בתנועה באתר האינטרנט של החברה, ובאחריותו של הסוחר להשתמש בהזדמנות זו כדי להגדיל את המספר מנויים לידיעון של העסק והאוהדים של דף פייסבוק, כדי להפוך אותו לנקודת התחלה של הדיאלוג עם לקוחות פוטנציאליים. הפוך את אתר האינטרנט שלך אינפורמטיבי וכיף לקרוא: להציע טריוויה או סקר עם פרסים, להציג את מוצרים / שירותים אחרים של החברה, להודיע על פעולות / מבצעים / אירועים עתידיים, להציג תכנית אמינה ותכנית שהחברה דואגת לצרכי לקוח.


יש גם כמה "אל" לאלה שמפרסמים את העסקות:


    • אל תפרסם דילים לסוחרים אלא ללקוחות פרטיים בלבד.
    • אל תקפיץ את המחיר כדי לפרסם אותו אחר כך בהנחה. אנשים לא אוהבים רמאים.
    • אל תתייחסו אל לקוחות אתרי הדיל היומי בצורה שונה מהלקוחות הקבועים שלך. אתה רוצה להרשים אותם ושישארו לקוחות פוטנציאלים.
    • אל תציעו יותר מדי דילים. אתה עלול לאבד לקוחות קבועים ולהוריד את הערך של המוצר / השירות שלך.
    • אל תשכח את האיכות של המוצר / השירות שלך. אם אתה לא יכול להרשות לעצמו לשמור על איכות גבוהה בגלל ההנחה, אל תציע את הדיל.
    • אבל אל תסמוך על פרסום הדילים כמאמץ השיווק העקרי שלך. זה צריך להיות חלק אורגני משילוב של פעולות on-line/off-line.

מבחינה הסטורית (אם אתה מחשיב שנתיים של תעשיית דילים כהיסטוריה), 20 עד 40% מאלה שקנו את המבצעים בדרך כלל לא נשארים לקוחות קבועים. אם אתה מציע דיל מוצר אחד, אתה אולי הולך למכור יותר מוצרים מבדרך כלל אבל זה לא אומר שתגדיל את כמות הלקוחות שלך, במקרה כזה הדיל שפרסמת לא יתן תועלת לטווח ארוך.

במקרה של פרסום שירות צריך לשים לב לכמה דברים, ראשית אתה מקבל את הכסף מראש, בדרך כלל 15-20 אחוז מרוכשי השירות ירצו להשתמש בשובר בימים הראשונים , 25 אחוזים נוספים בשאר הזמן לפני החודש האחרון ו-20-30 האחוזים ינצלו את השובר  בחודש האחרון (לפעמים במהלך בשבוע האחרון או משהו כזה).צריך להיות מוכן לזה, ולא לתכנן להריץ עוד דיל במהלך החודש האחרון של קודמו. אל תלכו לחופשה (אלא אם כן יש לך צוות לגיבוי) במהלך תקופה זו. אל תתעצבן או תיכעס על אנשים שרוצים לנצל את השובר לאחר שהעסקה פגה ומבקשים לחרוג "רק בשבילם". זה יקרה בכל מקרה, כדאי להישאר רגוע. יש הסתברות קטנה מאוד להפוך אותם ללקוחות קבועים אבל באותו הזמן אין שום סיבה לרכוש אויבים חדשים. ככל שפעלת בהתאם לכללים של הדיל, אתה יכול להגיד לא בנימוס.

כעת, כאשר הדיל הסתיים, זה זמן לנתח את התוצאות: מה שלמדת מהלקוחות חדשים, איזה סוג של שירותים / מוצרים נתבקשו ביותר, מה היית עושה אחרת, איך הלקוחות הקבועים שלך הגיבו בהרצה של הדיל וכמובן, תוצאות כספיות. בהתחלה התוצאות לא יהיו ברורות כי זה לוקח זמן לספור את קצב ההמרה, אבל עדיין צריך להיות כמה תוצאות מוכנות. אל תשכח לבדוק את מספר המעריצים של הדף שלך בפייסבוק ו / או מנויים לידיעון דואר האלקטרוני שלך. יש סבירות גבוהה כדי לגרום להם לחזור אליך. יש לקוות, שאספת את פרטי קשר של אלה שהשתמשו בעסקה ועכשיו אתם יכולים לשלוח להם 'תודה' עם סקר קצר (בקשה של משוב) ולהציע הנחה של 10% בתמורה.
אם עשיתם את כל זה, אתם כנראה מוכנים לרוץ עם עוד דיל! רק אל תשכחו: אתרי הדיל היומי אינם המוצא האחרון שלך. הם חלק מהאסטרטגיה רבת ערוצי השיווק וקשרי לקוחות. השתמש בם בתבונה בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב