דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב מטבח יוקרתי 

מאת    [ 12/12/2012 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 4194 פעמים ]

מטבחי יוקרה של פעם בחיים

גם לכם מגיע מטבח יוקרתי. מהפכת המחירים בתחום הפכה את עיצוב המטבח להליך שגרתי ולא כל כך יקר. אם בעבר היה עליכם לשבור כמה תכניות חיסכון ולקחת הלוואה בכדי לשפץ את המטבח, היום כבר אפשר גם אחרת. מעצבי מטבחים מצליחים להרכיב עיצובים במראה יוקרתי גם באמצעות חומרי גלם פשוטים יותר. מטבחי היוקרה מאופיינים ברמה גבוה של עיצוב, גימור וחומרי גלם. האיכות הגבוהה בולטת בכל פינה, אי אפשר לטעות ולא לזהות כי מדובר במטבח חדש ויוקרתי. אם רכשתם מטבח עשוי חומרי גלם מובחרים תוכלו ליהנות ממנו למשך שנים רבות. במידת הצורך ניתן כמובן לעשות שינויים קוסמטיים בעיצוב החיצוני. אך מטבח יוקרתי הוא גם מטבח עמיד ואיכותי.

עיצוב מטבח קטן

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בענף הוא עיצוב מטבח יוקרתי בחלל קטן. לא בכל דירה או בית יש מטבח גדול ומרווח. מעצבי המטבחים מתמודדים עם מטבחים שנמצאים בחלל משותף עם הסלון או עם מטבחים מאוד קטנים. המוכשרים שבתחום מצליחים להפוך גם חללים קטנים למטבחים מעוצבים היטב בסגנון יוקרתי. בכדי לבצע עבודת עיצוב מטבח כהלכה כדאי להכיר את כל האפשרויות והחומרים שעומדים לרשותכם. אם בחרתם לשכור מעצב מטבחים הוא יעשה זאת בעבורכם ויציג בפניכם את האפשרויות הטובות ביותר. אם בחרתם לבצע את עבודת העיצוב בעצמכם תתבקשו להכין שיעורי בית, לבקר בכמה אולמות תצוגה, לקרוא קטלוגים ולעשות עבודת מחקר.

קווי עיצוב נקיים ומודרניים

המטבחים היוקרתיים ביותר מאופיינים דווקא באיפוק ואלגנטיות. היוקרה באה לידי ביטוי בחומרי הגלם או בסגנון העיצוב. הפרזה באלמנטים של עיצוב וצבעים תהיה טעות חמורה. מטבחים "עמוסים" מבחינה עיצובית מקבלים דווקא מראה זול. עיצוב מטבח יוקרתי אפשר לבצע תוך שימוש בצבע אחד בלבד, לרוב נהוג לבחור בצבע לבן או אפור. החומרים שמרכיבים את המטבחים היקרים הם : פלדת אל חלד, לוחות עץ מלא, שיש, זכוכית. להשלמת המראה היוקרתי משלבים המעצבים בתכנית גם פריטים בעבודת יד, מנגנוני הגנה ואבטחה, פרזול איכותי וסגירה ופתיחה חשמלית לארונות ומגירות.

מוצרי חשמל במטבח מעוצב

עיצוב מטבח חכם לוקח בחשבון גם את מכשירי החשמל הנחוצים בכל מטבח. מכשירים כמו תנור אפייה, כיריים, מיקרוגל, קומקום חשמלי ומיקסר כדאי לשלב בכל מטבח. אלו שמשתמשים דרך קבע גם במתקן מים ומכונת אספרסו זקוקים גם למיקום מתאים בעבורם. צבעים ועיצוב של מכשירי חשמל בוחרים בהתאם לעיצוב המטבח. כאשר סגנון העיצוב של המטבח יוקרתי יש לבחור את מכשירי החשמל בהתאם. עבודת מעצב המטבח לא מסתיימת בבחירת צבע הארונות ופתרונות האחסון. בכדי להבטיח תוצאות מרהיבות יש להסתכל על התמונה הכוללת ולבחון גם את מכשירי החשמל, גופי התאורה, עיצוב הקירות וסגנון הריצוף. כאשר כל האלמנטים מתואמים יחד להרכבת סגנון העיצוב התוצאות הסופיות משדרות רמה גבוהה של יוקרה. 

דקור - השפה שלך בכל הבית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב