דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שהופך חולצה למגניבה 

מאת    [ 12/12/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2151 פעמים ]

הדפסים מיוחדים לחולצות

הבגדים שאנו לובשים הם חלק בלתי נפרד מהתדמית שלנו והמסר אותו אנו מבקשים להעביר. כאשר התעוררנו בבוקר עם המון מצב רוח נבחר בבגד יפה ומחמיא במיוחד. בעזרת הבגד נבקש למשוך תשומת לב ולהבהיר לסובבים אותנו שמתחשק לנו לפטפט ולבלוט. חולצות מגניבות הן דרך נהדרת למשוך תשומת לב (חיובית כמובן!) ולהעביר מסרים לסביבה. חולצות עם הדפס מצחיק, קריקטורה או בדיחה תהיה דרך נהדרת לגלות לעולם שאתם במצב רוח טוב או במצב רוח מזופת. חולצות מגניבות תהיינה מתנה נהדרת בעבור חברים או בני משפחה. כאשר מעצבים את הדפסים מיוחדים ובלעדיים לקראת אירוע או יום הולדת החולצה הופכת מגניבה עוד יותר. את ההדפסים המיוחדים אפשר למצוא בחנויות וירטואליות שמציעות אפשרות לעצב חולצה באתר האינטרנט שלהן. אם משלמים בכרטיס אשראי ובוחרים במשלוח בדואר אין כל צורך להגיע אל החנות.

בד שנעים ללבוש

חולצות מגניבות הן בראש ובראשונה חולצות שנוח ונעים ללבוש. כולם מכירים את החולצות היפות והמיוחדות שאנו קונים במיטב כספנו ולא לובשים לעולם. הבד מגרד, החולצה גורמת להזעה מוגברת בקיץ ולא מחממת בחורף. במקרה כזה, איש לא יאשים אתכם אם תבחרו שלא ללבוש את החולצה הזו לעולם. חולצות מגניבות עם הדפסים כדאי לרכוש בחנויות המובילות בתחום. שילוב של חולצה נוחה עם הדפס איכותי מעניקה פריט לבוש מגניב ומיוחד לשנים רבות. חולצות עשויות 100% כותנה נהדרות בעבור ימי הקיץ החמים בישראל והדפסים. הכותנה המובחרת עמידה בכביסות, לא מתקמטת ושומרת על מראה חדש ויפה למשך תקופה ארוכה.

צבעים שתמיד נשארים באופנה

כאשר בוחרים חולצות מגניבות יש להתייחס כמובן גם לצבע. הבחירה הבטוחה ביותר תהיה צבעים קלסיים כמו : שחור, לבן או אפור. שאר הצבעים נכנסים ויוצאים מהאופנה בהתאם לטרנדים חולפים. הצבעים הבהירים והחזקים מתאימים יותר לקיץ. הצבעים הכהים והמעושנים מתקשרים עם אופנת החורף. פרט לכך, בכל עונה ישנם מספר צבעים בולטים שמובילים את הקולקציות בחנויות. אלו שמעוניינים לרכוש חולצות מגניבות שתמיד נשארות באופנה יוכלו לבחור בצבעים הקלסיים או בגוונים של כחול בעבור גברים וגוונים של ורוד בעבור בנות. חולצות מודפסות מיוחדות תמיד נשארות באופנה, פריטי לבוש יפים ובלעדיים תמיד אפשר לשלב עם ג'ינס יפה או חצאית.

חולצות מגניבות קצרות על חולצה ארוכה

רוב הגברים נוהגים ללבוש חולצות מגניבות קצרות על חולצה ארוכה חלקה בחודשי החורף הקרים. השילוב מעניק להם מראה צעיר ואופנתי לצד אפשרות להמשיך ללבוש את אותן חולצות אהובות בכל חודשי השנה. כל שיש לעשות הוא לרכוש חולצות ארוכות בצבעים אחידים כמו : שחור, כחול כהה ואפור ולשלב מעליהן את החולצות המודפסות הקצרות. חשוב לציין כי אפשר לרכוש גם חולצות חורץ עבות עם הדפסים מגניבים. החנויות המובילות מציעות גם חולצות פוטר וקפוצ'ונים עבים לחורף בעיצובים מגניבים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב