דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהדורה חדשה לפלטפורמת הוירטואליזציה של רד האט 

מאת    [ 11/12/2012 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 1700 פעמים ]

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח (מפיצה רשמית בישראל: מטריקס), הכריזה על שיפורים בפלטפורמת הוירטואליזציה ארגונית שלה, עם הזמינות הגלובלית של Red Hat Enterprise Virtualization 3.1.

מהדורה 3.1 מקדמת את Red Hat Enterprise Virtualization עם תכונות מרשימות חדשות לקידום הסקלאביליות, ניהול משתמש וממשק הניהול שלה, קישוריות, אחסון, ותפקודיות דסקטופ וירטואלי.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, יוון וקפריסין, אומר כי עם מהדורה זאת מביאה רד האט גם גמישות רבה יותר לשילוב של Red Hat Enterprise Virtualization ומערך רד האט המלא, כולל פלטפורמות Red Hat Storage ו- Red Hat Enterprise Linux.

Red Hat Enterprise Virtualization הנה תשתית הוירטואליזציה היחידה בקוד פתוח הזמינה כיום, והנה מקיפה ומיועדת למשימות קריטיות, ותוכננה עבור משתמשים ארגוניים.

מהדורת  Red Hat Enterprise Virtualization 3.0, שהושקה בינואר 2012, היוותה ציון דרך משמעותי בתעשייה כשהציעה לארגונים יתרונות של תכונות, ביצועים סקלאביליות ועלות. עתה, עם השקת 3.1, מחזיק ה- KVM hypervisor (מכונה וירטואלית מבוססת- Kernel) שלה ב-19 מתוך 27 תוצאות שיא של מבחני SPECvirt.sc2010 השוואתיים, כולל תוצאות 2-socket ו- 4-socket הטובות ביותר, ותוצאות 8-socket היחידות שפורסמו.

בעלות נמוכה ב- 50-70 אחוז בהשוואה לפתרונות אלטרנטיביים, היא גם מציעה לארגונים יתרונות כלכליים משמעותיים.

פול קורמייר, נשיא טכנולוגיות ומוצרים ברד האט, אמר: "Red Hat Enterprise Virtualization הנה פלטפורמה מרכזית במערך מוצרי רד האט, המאפשרת לארגונים למנף את העוצמה של מודל פיתוח בקוד פתוח לקידום חדשנות עבור וירטואליזציה. מהדורה 3.1 הנה ציון דרך חשוב עבור המוצר, מאחר שהיא מספקת תכונות מפתח ואינטגרציות אותן מחפשים לקוחותינו.  לדוגמא, האינטגרציה של המוצר עם Red Hat Storage, מביאה לארגונים יכולות אחסון וירטואליות שאינן זמינות כיום בפתרונות וירטואליזציה מסורתיים".

 

תוספות משמעותיות בתכונות מהדורה 3.1

Red Hat Enterprise Virtualization 3.1 כוללת מספר תכונות מרכזיות חדשות. עבור הפלטפורמה העיקרית שלה היא מאפשרת סקלאביליות מוגברת של מכונות וירטואליות אורחות, עם תמיכה בעד 160 CPUs לוגיים ועד 2 טרה-בייט של זיכרון לכל מכונה וירטואלית. כן עודכן ה- KVM hypervisor לתמיכה במעבדי x86 סטנדרטיים העדכניים ביותר.

Red Hat Enterprise Virtualization מצוידת באותה טכנולוגיה מבוססת KVM hypervisor כמו של Red Hat Enterprise Linux, ושומרת על תאימות ABI שוטפת, המאפשרת גמישות אופטימאלית עבור שילוב שתי הפלטפורמות המגיעות מיצרן יחיד.

Red Hat Enterprise Virtualization 3.1  גם כוללת ממשק משתמש מעודכן, פורטול Web רב-פלטפורמי לניהול, dashboard דיווח מעודכן, יכולות קישוריות חדשות ואחסון דיסק משופר, עם הוספת גמישות להגירת קבצי דיסק של מכונה וירטואלית בין מתחמי אחסון (domains).

המהדורה כוללת גם תכונות ושיפורים עבור יכולות VDI  של הפלטפורמה, כולל מדיניות Autostart חדשה של דסקטופ וירטואלי, אופטימיזציותWAN  משופרות, וקליינט דסקטופ וירטואלי משופר.

 

אינטגרציית Red Hat Storage

תוספת  מרכזית ל- Red Hat Enterprise Virtualization 3.1 היא האינטגרציה עם Red Hat Storage, פתרון תוכנת אחסון scale-out בקוד פתוח של רד האט עבור ניהול נתונים – בלוק, קובץ ואובייקט, מובנים ולא-מובנים.

Red Hat Enterprise Virtualization 3.1  זמינה עכשיו ללקוחות רד האט מנויים. גרסת ניסיון נתמכת במלואה ל- 60 יום זמינה ב: www.redhat.com/promo/rhev3

 

כדי לדעת יותר: www.redhat.com

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב