דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נולדתי הכי מיוחד בעולם 

מאת    [ 29/01/2008 ]

מילים במאמר: 574   [ נצפה 2836 פעמים ]

 

נולדתי הכי מיוחד בעולם. אימי מספרת שעוד ביום שנולדתי, סבא שלי אמר "הקטן הזה עוד יהיה ראש הממשלה". הוא לא טעה בהרבה.
עוד בשנות הגן הראשונות שלי גילו את הפוטנציאל האדיר שהיה טמון בי ושלחו אותי לחוגים מיוחדים שבהם למדתי לקרוא ולכתוב בכמה שפות ולפתח את היכולות השכליות שלי. בכיתה ג' קפצתי שתי כיתות ואת התואר הראשון בכלכלה סיימתי כבר בגיל 19, עוד לפני גיוסי לצבא…
תמיד היה חשוב לי להראות לכולם עד כמה אני הכי, הכי מיוחד, הכי מוצלח, הכי… הכי אני! כי עם כל הכישורים המיוחדים שאיתם נולדתי אוכל לכבוש את העולם. אוכל להשיג כל מה שארצה. אוכל להשיג שליטה, כבוד, כסף, ידע… מגיע לי, אני מיוחד!


ועכשיו, הגרסה המתוקנת
נולדתי הכי מיוחד בעולם. אימי מספרת שעוד ביום שנולדתי סבא שלי אמר "הקטן הזה כל כך מיוחד, נראה לי שהוא יוכל להיות ממש אור לכל העולם". הוא לא טעה בהרבה. עוד בשנות הגן הראשונות שלי גילו את הפוטנציאל האדיר שהיה טמון בי ושלחו אותי לחוגים מיוחדים שבהם למדתי לקרוא ולכתוב בכמה שפות ולפתח את היכולות השכליות שלי. במקביל התחלתי ללמוד את חכמת הקבלה, שבעזרתה למדתי כיצד העולם הזה בנוי ומהי המטרה שלשמה נולדתי.
כבר באותו הזמן התחלתי לחשוב לעצמי "איך אוכל לנצל את היכולות האדירות שאיתן נולדתי כדי להיטיב לכל המערכת העצומה הזו שאני בסך-הכול חלק קטן ממנה… קטן, אבל מיוחד!". בכיתה ג' קפצתי שתי כיתות ואת התואר הראשון בכלכלה סיימתי כבר בגיל 19, עוד לפני גיוסי לצבא.
לאורך כל הזמן הזה התמדתי בלימוד חכמת הקבלה. לאט-לאט התחלתי ממש להרגיש את המערכת הזו שעליה כתוב בספרים. הבנתי שאני מאד-מאד מיוחד, שאין עוד אחד כמוני בכל העולם ושיש לי תפקיד מאד מיוחד בחיים שלי – לא לנצל את כל העולם לטובתי בעזרת הכישורים שאיתם נולדתי, אלא לנצל את עצמי ואת הכישורים שאיתם נולדתי לטובת כל האנושות.
למה? לא כדי להיות "צדיק" או נחמד או אדם טוב כזה… בזה שאני משתמש באופן הנכון, המתוקן בתכונות שאיתן נולדתי ושניתנו לי ללא בחירה מוקדמת, אני הופך להיות ממש כמו הבורא - הרי גם הוא מנצל את כל הטוב שיש בו כדי להיטיב לכל האנושות. וכך אוכל להשיג כל מה שארצה. אוכל להשיג שלמות, שלווה, אושר, שלום, נצחיות… מגיע לי, אני מיוחד!

העיקר הכוונה
"חכמת הקבלה כולה מדברת רק על דבר אחד - כוונה. אני חושב שכולם שמעו על זה, ש"העיקר הכוונה", ש"הכול מופעל על ידי הכוונה", שמקובלים יושבים ומפעילים כוונות. מהן אותן כוונות? הם משנים על ידן את המציאות? בונים עולמות? מחריבים עולמות? בכתובים נמצאים הרבה דברים כאלה; דברים יפים, דומים במשהו לאגדה.
כוונה היא אכן כוח. היא הנשק החזק ביותר שיש. זאת לא מהירות האור, שתחתיה נמצא כל היקום שלנו, כמו שעוד כותב הרמב"ם, שהיה פילוסוף ומקובל גדול. אלא, המחשבה שלנו מתפשטת מעל למהירות האור, ולכן יכולה להשפיע בצורה החזקה ביותר על כל המציאות.
עכשיו השאלה היא כזאת: מהי כוונה נכונה? איך אני יכול להפעיל את המחשבה שלי, את הרצון שלי? למה בדיוק לכוון כדי שיהיה לי טוב, כדי שיהיה לכולם טוב, כדי להגיע למה שאני רוצה. האם בכלל כדאי לי לעשות את זה, או לא? גם אלו דברים שאולי צריך קודם לברר. וכאן אנחנו נמצאים לפני איזשהו קיר. אנחנו באמת לא יודעים איפה להתחיל; איך להפעיל את העולם העליון כך שיהיה טוב אלינו…" (הרב מיכאל לייטמן)
השיעור מבוסס על כתבי בעל הסולם – "מאמר השלום בעולם", ספר "קבלה למתחיל"

  לאתר: "קבלה היום: כל אחד הוא מיוחד - דלתות מסתובבות, הגרסה הקבלית
               הבורא משחק עם האדם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב