דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החורף באילת - עונת הצ'ארטרים וטיולי הגמלאים - תיירות באוטובוסים באילת 

מאת    [ 10/12/2012 ]

מילים במאמר: 700   [ נצפה 13637 פעמים ]

עונת החורף בעיר הנופש אילת מתאפיינת בדרישה גוברת להקפצות באוטובוסים ברחבי העיר. החורף הינו עונה מובילה לטיולי גימלאים ולתיירות הצ'ארטרים לעיר אילת שני ענפי תיירות הצורכים מגוון רחב של מוצרי הסעות, העברות וטיולים באוטובוסים ובמיניבוסים.

בשונה מעונת הקיץ או מחגי ישראל עונות בהם מרבית הנופשים בעיר אילת הינן משפחות ישראליות המגיעות בכלי הרכב הפרטיים שלהם ולכן אינם צרכני הסעות כבדים, הרי שעונת החורף בשל מזג האוויר הנעים באילת ומחירי המלונות הנמוכים יחסית סוחפת אחריה ביקוש לקבוצות המגיעות לעיר בטיסות או באוטובוסים מהארץ או מחו"ל. המשותף לכלל הקבוצות הוא הצורך באוטובוס או מיניבוס צמוד באילת או בהקפצות או העברות ממלונות אילת לשדה התעופה אילת או עובדה, ליום טיול בעיר או ממנה ולהסעות שונות ברחבי העיר.

אז למה כדאי להעדיף חברת הסעות מקומית מהעיר אילת? כמה סיבות מובילות להעדפה גורפת של הזמנת אוטובוס או מיניבוס לכלל השרותים באילת וממנה מחברת היסעים אילתית. הסיבה הראשונה הינה עלות כמובן - שימוש באוטובוס שאינו אילתי גורר צורך בהזמנת חדר נוסף לנהג האוטובוס לכל משך השהייה, דבר המלווה בעלות לא מבוטלת. סיבה שניה וחשובה לא פחות, הנהג האילתי מכיר טוב יותר את עירו ואת הדרכים אליה, יוכל לתת מטיילים בעיר עצות מועילות גם בתחומי הקניות, הבילוי, ההסעדה ואפילו עצות בדבר רופא טוב לחשים ברע. שימוש בחברה אילתית לצרכי ההיסעים של הקבוצה ימנע גם חיובי סרק על ימים חופשיים, ההזמה תוכל לכלול תשלום רק על ההעברות הנחוצות לקבוצה ולא תשלום גלובאלי לאוטובוס הנמצא בבטלה גמורה.

כמה מילים על טיולי גמלאים לאילת. כמו שציינתי מעלה, עונת החורף הינה עונה מובילה בכל הקשור לטיולי גמלאים לעיר אילת. מרבית טיולי הגמלאים עושים שימוש באוטובוס שמביא את קבוצת הגמלאים מעיר המוצא שלהם (תל אביב / ירושלים / חיפה / באר שבע או כל עיר אחרת) לעיר אילת. האוטובוס מפזר את הגמלאים בין מלונות העיר, אוסף אותם לימי טיול שונים כשהבולטים שבימי הטיול באוטובוס מאילת הינם: יום טיול לפטרה שבירדן (הכולל העברה באטובוס מבית המלון באילת למעבר הגבול ערבה), יום כיף בעיר אילת (הכולל בד"כ איסוף באוטובוס מהמלון באילת למצפה התת ימי, סיור בריף הדולפינים, סיור גבולות וחזרה למלון), שייט עם ארוחת צהרים (שכולל בד"כ גם הקפצה באוטובוס מהמלון באילת למרינה ממנה יוצאות הספינות וסירות הזכוכית),  יום טיול לפארק תמנע באוטובוס או מיניבוס (בד"כ הטיול יוצא מהמלון באילת וחוזר אליו אבל ניתן בהחלט לשלב את הטיול באוטובוס בדרך מאילת לנקודת המוצא או בדרך חזרה מאילת לכל יעד בארץ),  סיור באוטובוס מאילת בנושא צפרות - פארק הצפרות הבינלאומי הממוקם בסמוך למסוף יצחק רבין (ערבה) ולברכות  הפלמינגו הממוקמות מעט צפונית לעיר אילת, ימי גיבוש ואתגר בחוות הגמלים שבנחל שלמה אליהן הגישה מתאימה גם לאוטובוס שלנו ועוד. כמובן שקבוצות גמלאים ללא אוטובוס צמוד (מגיעות לרב לאילת באמצעות טיסות מנתב"ג או שדה דב לאילת בחברות אלעל, ישראיר או ארקיע) צורכות גם שירותי הקפצה או העברה בשפה מקצועית יותר משדה התעופה אילת לבית המלון או לבתי המלון שבעיר הנופש הדרומית ומובן ששרות זה נכון להזמין מחברת הסעות אילתית אמינה שתספק אוטובוסים חדישים, שרות ללא תחרות ואמינות ודייקנות.

בכל הקשור לתיירות הצ'ארטר יש לחברת ההסעות האילתית חלק  מרכזי בהצלחת האופרציה. תכנון וביצוע הסעות, העברות, ימי טיול והקפצות לתיירות הצ'ארטרים בעיר מרוחקת ומבודדת כאילת מחייבים שימוש באנשי מקצוע מובילים בתחום ההסעות. מעקב מתמיד אחר לוח הטיסות, התייצבות האוטובוסים בזמן בשדה התעופה עובדה (או שדה התעופה אילת), שימוש באוטובוסים חדישים וממוזגים היטב ובנהגים מנומסים ונעימים, תכנון נכון וקפדני של חלוקת התיירים בבתי המלון הנכונים (ואיסופם בדרך חזרה כמובן) כל אלו הינה מלאכה לאנשי מקצוע המבינים תחבורה תיירותית. מעבר להקפצות / העברות מבתי המלון לשדה התעופה צורכת תיירות הצ'ראטרים מגוון רחב של ימי טיול ביניהם טיולים בעלי מרחקי נסיעה גדולים כגון - יום טיול מאילת לירושלים ובית לחם, יומיים טיול באוטובוס מאילת לנצרת וירושלים, יום טיול מאילת לים המלח ומצדה, יום טיול מאילת למרחבי הנגב ועוד מגוון רחב של טיולים ע"פ בחירה. מיותר לציין כי טיולים של מאות קילומטרים טומנים בחובם אחריות כבירה, כדאי לבחור בקפידה את חברת ההסעות שתבצע טיולים שכאלו לרבות תשומת לב אודות אנשי המקצוע שבחברה, צוות הנהגים וגם סוג ומודל האוטובוס שבו תעשה החברה שימוש לטיולים אלו מהער אילת.

 

במאמר זה נגענו בקצה המזלג בנושא ההסעות מהעיר אילת ובתחומה בעונת החורף. החורף הינה עונה מסוכנת על הכבישים, שטפונות בכבישי הנגב, כבישים חלקים, ראות מוגבלת - חשוב שבעתיים בעונה שכזו לבחור את חברת ההסעות האמינה והמקצועית ביותר באילת תמיד ובחורף עוד יותר, נסיעה טובה...

 

 

 

אסי טיולים אילת - החברה המובילה באילת להסעות באוטובוסים ומיניבוסים 08-6440666




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב