דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחק חץ וקשת 

מאת    [ 07/12/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2285 פעמים ]

משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.  

 משחקים הם אמצעי ראשון במעלה לשיפור ורכישת מיומנויות שונות לרבות מיומנויות פיסיות, קוגניטיביות, חברתיות ועוד. ילדים לומדים דרך משחק ומפתחים באמצעות המשחק כישורים שונים. ילדים ממציאים משחקים שנותנים דרור לדימוין וליצירתיות שלהם. כל משחק שם דגש על מימניות שונות. משחק חץ וקשת הוא משחק עתיק יומין שמטרתו לשפר את כושר הריכוז והדיוק של השחקן. על מנת להצליח בכך נדרשת יכולת דיוק, כיוון וראייה מרחבית.

 בעוד בעבר ילדים יכלו לשחק את המשחק רק בחיק הטבע, כיום ישנם משחקים וסימולציות מחשב המדמות את המשחק ואת יכולת ההצלחה של השחקן. משחק חץ וקשת הוא אחד מהמשחקים הראשונים שייצאו לשוק עוד בתקופת הקומדור 64. משחק זה הוא משחק יחסית פשוט ולכן מתאים גם לילדים צעירים מאוד שטרם רכשו מימוניות מטוריות מתוחכמות וקואורדינציה משוכללת. ישנם אתרי אינטרנט המאגדים משחקים מהעבר כאשר כל תחום המחשוב היה בחיתוליו. מי שמעוניין להתנסות במשחקים הראשונים, יוכל לעשות זאת באתרים הנ"ל ולקבל תזכורת למהפכה הטכנולוגית שהתרחשה פה בשנים האחרונות. את המשחקים הפשוטים והדו מימדים של אז החליפו משחקים תלת מימד בעלי ויזואליות מרשימה ותחכום רב.

 יתרונות המשחק:

ילדים אף פעם לא רוצים להפסיק לחשק אבל חשוב מאוד כשמדובר במשחק מחשב לשים גבול ברור. המשחק הוא פעילות חשובה מאין כמוה אך רצוי שפעילות זו תהיה מדודה. מחשקי חץ וקשת

מסייעים לילדים בשכלול הקשר בין התנועה לעין כמו גם חידוד מיומנויות הקליעה. היות שמדובר במשחק תחרותי הוא מעודד תכונות כמו אמביציה, הישגיות ושאיפה למצוינות.

 מתחמי חץ וקשת

בהמון מקומות תיירותיים נהנים המבקרים מפעילות ספורטיבית  בטבע. בין האטרקציות הרבות ישנם גם מתחמים של משחקי חץ וקשת לילדים כאשר מטרות נייחות במרחק שונה מוצבות במתחם. חוץ מלשחק במשחק ולנסות לפגוע במטרה בצורה מדויקות בחלק מהמתחמים אף מלמדים את הילדים לבנות את הקשת. החומרים ניתנים במקום כך שהפעילות הספורטיבית משלבת ביצירה.

 ההיסטוריה של המשחק

החץ וקשת נועד בעבר למטרות לחימה ולציד של חיות לשם הישרדות. החץ היווה כלי קדום שנורה באמצעות קשת הבנויה מחצי סהר העשוי עץ וחוט מתוח. מבנה המיוחד של הכלי הוא זה שמאפשר לחצים לעוף למרחק רב.                       

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב