דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקראת לימודי מנהל עסקים בחוץ לארץ 

מאת    [ 06/12/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1788 פעמים ]

לימודים לתואר שני במנהל עסקים מקנים אפשרות להשתלב במגוון רחב של חברות ומוסדות, כגון בתחומי הבנקים וההשקעות, בחברות לייעוץ עסקי ובניהול פרויקטים, וזאת בתפקידים מובילים אשר שכר נאה בצידם. הדרך אל המשרה הנחשקת עוברת לרוב במוסדות אקדמיים בחו"ל ובשנות לימוד מאומצות, אך לפני כן צריך כמובן להתקבל אל מוסד הלימוד.

שלב ראשון – הכרת המוסדות

ברחבי העולם ישנם מאות רבות של בתי ספר למנהל עסקים, חלקם מפורסמים ונחשבים כמו אוניברסיטת ניו יורק והארוורד, ואילו אחרים ידועים פחות אך בהחלט מקנים את הכלים הנחוצים. מומלץ לבחון את התוכניות השונות המוצעות בכל מוסד על ידי כניסה לאתרי האינטרנט, בשיחות עם מכרים בעלי ידע וביצירת קשר עם מזכירות הפקולטה. בתוך כך, יש לשים לב לשילובם המלא של נושאים תיאורטיים כגון מיסוי בינלאומי, חשבונאות ודיני עסקים, וכמו כן לבדוק מהו המשקל הניתן להתנסות המעשית. עם זאת, חשוב לזכור כי המוסד האקדמי ותוכניות הלימודים אינם חזות הכל, שכן שהייה בת יותר משנתיים בניכר מהווה אתגר בפני עצמו, לכן יש לקחת בחשבון גם את עלויות המחייה הכלליות, השפה המדוברת, שכר הלימוד הנדרש, אפשרויות תעסוקה וכן מלגות שונות.

GRE ו- GMAT

טוב למצוא מוסד אקדמי העונה על שאיפותיכם, אך טוב עוד יותר להתקבל אליו. לשם כך יהיה עליכם לגשת למבחן ג'ימט ולעברו בציון הנכלל באחוזונים הגבוהים, אלא אם כן יש באמתחתכם ציונים מעולים מן התואר הראשון או נתוני תעסוקה מרשימים במיוחד. מדובר במבחן קשה מאוד בעל אופי לוגי – מתמטי, לכן מומלץ לבדוק תחילה האם במוסד שאליו אתם מכוונים מתייחסים גם אל ציוני מבחן GRE בשלב מיון המועמדים. זאת מאחר ובבחינת ה- GRE פרק המתמטיקה נחשב לקל יותר, ובנוסף מושם דגש על יכולות מילוליות והיקף אוצר המילים. בכל מקרה, חשוב מאוד להשתתף בקורס הכנה לקראת המבחנים על מנת להכיר את פרקיהם השונים ואת אופיים הייחודי, ובמיוחד להתנסות בבחינה ממוחשבת ואדפטיבית שאיננה מוכרת בדרך כלל לסטודנט הישראלי.  

מומלץ במיוחד להתכונן לפני בחינות ה-GMAT וה-GRE, אנשים רבים סבורים כי למידה בקורס, תספק את הצורך הלימודי שלהם מבחינת הכנה לבחינה. אולם, יש לצאת מתוך נקודת הנחה, כי על אף שהקורסים מקנים את הבסיס ואת המעטפת ללמידה נכונה. מובן כי גם התלמידים נדרשים להשקעה בבית. מבחני ה-GMAT וה-GRE, אינם מבחנים שהולכים ברגל. לכן יש לתת על כך את הדעת בצורה השקולה והמקצועית ביותר על מנת להגיע להישגים טובים ומרשימים, אשר יסייעו לכם להגיע לגבהים אקדמיים.

 

מוגש כשירות לציבור על ידי קידום פסיכומטרי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב