דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה עסקים זקוקים לגיבוי מרחוק ולא לגיבוי מקומי? 

מאת    [ 05/12/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1636 פעמים ]

עסקים רבים לא מבינים למה הם זקוקים לגיבוי. כיום כל עסק מחובר למחשב, כל מחשב כזה מכיל בתוכו מידע חשוב ובעל ערך רב לעסק עצמו לדוגמה: חשבוניות, היסטוריה של לקוחות, היסטוריה של העסק ועוד. במקרה של צורך אפשר לשלוף בקלות את המידע ולהשתמש בו.

בזכות התקדמות טכנולוגית המחשבים כיום מחוברים לרשת ולאינטרנט ומידע בעל חשיבות גבוה מאוד עובר מיד ליד וממחשב למחשב ויכול ליפול לידיים הלא נכונות בנוסף, איבוד של מידע חשוב יכול להוביל לאסון אשר לא ניתן לחזור ממנו לאחר מכן. עסקים רבים לא מסיבים את צומת ליבם לנושא אבטחת המידע והגיבוי ולוקחים זאת בקלות. עד לנקודה שבה הם יתקלו בסיטואציה לא נעימה ואז זה יהיה כבר מאוחר מדי.

גיבוי מרחוק מול גיבוי מקומי מה עדיף?

גיבוי של מחשבים מתבצע על ידי פעולה פשוטה מאוד. לוקחים שטח חיצוני למשל: כונן נשלף, flash-drive, דיסקים רגילים ועוד, ומעבירים לשם את המידע אשר רוצים לשמור, לאחר פרק זמן מסויים מגבים שוב פעם את המידע על גבי דיסק חיצוני.

המידע נשמר על גבי הדיסק ומאוחסן במקום בטוח כמו כספת לדוגמה. הבעיה אשר נוצרת כאן זהו התהליך עצמו, בני אדם ידועים בעצלנות שלהם ובחוסר תשומת הלב שלהם לנושאים חשובים לכן הם מעגלים פינות או "שוכחים" לבצע פעולות אפילו שהם חשובות. מה שקורה זה שהמידע אינו נשמר בקצב קבוע, נשמרים חלקית והגיבוי עצמו יכול לאבד להיאבד. כל זה קורה כאשר מבצעים זאת מקומית, האחריות נופלת בדרך כלל על המזכירה או על אחד מהצוות אשר רוצה רק לחזור הביתה כמה שיותר ולא ממש מעניין אותו מה הולך בעסק. חצי מהמידע מגובה חצי מהמידע לא רלוונטי ונוצר בלאגן במערכת.

לעומת זאת גיבוי מרחוק, מנוהל על ידי חברה פרטית אשר מגבה את המידע בעזרת המערכת אשר מנהלת את כל סוגי הגיבויים של כל הלקוחות. המערכת מגבה את המידע בבצורה סדירה ובפרקי זמן אשר נבחרים על ידי הלקוח. למידע ניתן לגשת במהירות ובקלות ולא רק זה ישנה תמיכה טכנית אשר עובדת 24/7 למקרה קיצוניים. לכן שימוש בגיבוי מרחוק על ידי חברה חיצונית עדיף משימוש בגיבוי מקומי. ללא כאבי ראש, ללא צורך בתפעול של הגיבוי כל המידע שלך מגובה וכמובן תמיד אפשר לשחזר כמה גיבויים אחורה. המידע שלך יושב במקום מאובטח ומסודר כך שהוא זמין כל הזמן. צהטרף כעת למערכת החכמה שתעזור לשמור על המידע של שמור ובטוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב