דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גוגל מול פייסבוק 

מאת    [ 03/12/2012 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1754 פעמים ]

גוגל מול פייסבוק

כיום, כמעט כל בעל עסק מציג את העסק שלו באינטרנט.

הרי כולם יודעים שאם אתה לא שם, אתה לא ממש קיים…

האינטרנט מאפשר חשיפה עצומה למגוון רב של אנשים בקלות וביעילות ובעצם מאפשר לך, בתור בעל עסק, להציג את המוצר שלך ואף למכור אותו בקלות דרך האינטרנט. הדבר מצריך כמובן אתר אינטרנט או עמוד עסקי בפייסבוק.

 גם אתר אינטרנט וגם עמוד עסקי בפייסבוק ניתן לבנות לבד ואפילו בחינם. זה פשוט מצריך זמן, מעט ידע והרבה סבלנות.

קידום האתר בגוגל מול קידום העמוד העסקי בפייסבוק:

קידום העמוד העסקי בפייסבוק עובד בדומה לקידום האתר בגוגל. ככל שיהיו לך בעמוד יותר לייקים, ככל שהתוכן שלך יהיה יותר מעניין וככל שתהיה תנועה גדולה יותר בעמוד שלך, תופיע בין הראשונים בחיפוש בפייסבוק, בדיוק כמו בגוגל! זה מצריך הרבה תוכן (מעניין) והרבה כניסות לעמוד שלך. כמובן שבשביל להגיע לחשיפה רבה ולחשוף את התוכן המועלה לעמוד העסקי בפייסבוק לכמה שיותר אנשים, יש צורך בקידום סטטוס- דבר המצריך תשלום נוסף על מנת שהתוכן יופץ לכמה שיותר אנשים.

הפרסום בפייסבוק מול הפרסום בגוגל:

גם פרסום מוצר כלשהו בגוגל ובפייסבוק, המוביל בסופו של דבר לאתר שלך/ לעמוד העסקי שלך, דומה מאוד. ישנן כמה דרכים לפרסום המוצר שלך בגוגל ובפייסבוק.

בתקופה האחרונה חלו שינויים רבים במה שנותנת פייסבוק לבעלי עסקים והדמיון בין הפרסום בפייסבוק והפרסום בגוגל הלך ונהיה קרוב יותר.

גם בגוגל וגם בפייסבוק ישנה האפשרות לפרסום האתר/ העמוד העסקי תמורת סכום כסף המוגדר מראש. כל בעל עסק יכול להגדיר תקציב יומי ובכך לפרסם את העסק שלו בצורה מחושבת. דבר ידוע הוא שככל שהמחיר לקליק, עבור אותה מודעה שפורסמה, יהיה גבוה יותר, כך תופיע המודעה במקום גבוה יותר ומספר רב יותר של פעמים. דבר היכול ליצור חשיפה רבה יותר וכניסת משתמשים רבה יותר לאתר שלך/ לעמוד העסקי שלך.

גם בגוגל וגם בפייסבוק יש אפשרות לבניית קמפיינים שונים וקיימת האפשרות לעקוב אחרי טיב המודעות שפורסמו,  כמות הקליקים לכל מודעה ואחוזי הופעת המודעה. דמיון נוסף הוא באפשרות מיקוד המודעה. ניתן למקד את הופעת המודעה ע"פ פילוח גיל, שפה ואפילו מיקום. דבר המאשר מיקוד לקהל יעד ספציפי וחיסכון בכסף.

הפרסום בפייסבוק, בשונה מגוגל, הוא לא ממוקד חיפוש. זאת אומרת שאם בגוגל מישהו הקיש בשורת החיפוש ביטוי מסוים אותו הוא מחפש, יעלו לו כל המודעות המתייחסות לאותו ביטוי שחיפש. ולכן אם ילחץ על מודעה מסוימת שהופיעה לו בתוצאות החיפוש הנוגעת לאותו ביטוי, סביר להניח שהוא התעניין במוצר הספציפי שקשור לאותה מודעה. בפייסבוק לעומת זאת המודעות  אומנם יופיעו בהתאם לנושאים שבהם התעניינתם אך הן יופיעו בצורה רנדומלית ואינן ממוקדות חיפוש. ולכן, אם מישהו לחץ על מודעה מסוימת אין זה אומר כי הוא התעניין באותו מוצר שפורסם בה. דבר זה עלול לגרום לבזבוז מיותר של כסף.

זכרו, אין כללים ברורים לגבי העדפה איפה לפרסם. כל עסק עומד בפני עצמו והדבר המומלץ לעשות הוא לנסות ולראות מאיזה מקור יגיעו לכם לקוחות רבים יותר. אם תשחקו לפי הכללים של גוגל ושל פייסבוק, תגיעו לתוצאות טובות והעסק שלכם ינסוק.

MorDesigns | 054-9755050 | www.mordesigns.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב