דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע זקוקים לשירותי אחזקת מבנים? 

מאת    [ 01/12/2012 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1729 פעמים ]

אתה מתבונן על הבית בו אתה גר. לא בטוח שהמצב משביע את רצונך. הצבע בקירות כבר דהוי, צנרת הבית עושה לא מעט בעיות לאחרונה, חדר המדרגות עמוס אבק- והשכנה ממול יכולה להישבע שאתמול תקף אותה במעלית מקק. "נסדר את זה", אתם מבטיחים בישיבת הדיירים. ואז עוברים מספר שבועות, וחודשים שלמים, וכלום לא קורה.

המצב משתנה כשאתם מגיעים למסקנה שתשנה את איכות החיים של דיירי הבניין בצורה משמעותית: פנייה לחברה המעניקה שירותי אחזקת מבנים.

אחזקה היא יותר מניקיון

נסה להיזכר בישיבת הועד האחרונה. ייתכן מאד כי ברגע שעלה הנושא של שירותי אחזקת מבנים, הפטיר אחד הדיירים: "למה שלא ניקח פשוט מנקה?". מהדיירים האחרים נשמע מלמול של חוסר הסכמה. זה לא מקרי: גם הם יודעים שמהותה של חברת אחזקת מבנים חורגת בהרבה מניקיון. נכון, ניקיון החלקים המשותפים בבניין (לובי, חדר מדרגות וכו') מקבל חשיבות מכרעת, ובצדק גמור- הוא יכול להיעשות על ידי אנשי החברה עצמה, או לחילופין חברת ניקיון המועסקת על ידה.

ועדיין, האחזקה מורכבת עוד יותר מכך. חברת אחזקת מבנים חולשות גם על המערכות הפנימיות השונות של הבית, בין אם חשמל, מים או כל דבר אחר. גם אם אין הכוונה לכך שבכל חברת אחזקה מועסק חשמלאי, הרי שבהחלט הן אלה שלוקחות על עצמן את הפנייה לאיש המתאים. דגש נוסף הוא על השטח החיצוני של הבית. ברור כי מישהו צריך לדאוג לחצר המשותפת, לחדר האשפה וכן הלאה. חברת אחזקה תדאג לכך. ואגב, חלק מהותי בפעילות של חברות רבות לאחזקה מבנים הוא גם ניהול של ועד הבית. למעשה, החברות מבטלות לחלוטין את הצורך בוועד בית מסוג זה, והופכות את אסיפות הדיירים להיסטוריה רחוקה.

חשוב להדגיש כי חברות אחזקת מבנים בהחלט לא מאפיינות אך ורק בנייני מגורים. למעשה, קשה למצוא היום משרד או מוסד ציבורי, למשל, שיכול להסתדר ללא שירותיה החיוניים כל כך של חברה הפועלת בתחום.

 

השלם זול מסכום חלקיו

אחד היתרונות הגדולים של פנייה לשירותי אחזקת מבנים הוא המחיר. נכון שאת מרבית הפעילויות שהיא אחראית להן יכולים לבצע גם אנשי מקצוע ספציפיים יותר. ועם זאת, ברור כי פנייה לכל אחד מהם בנפרד תהיה יקרה יותר מאשר היעזרות בחברה אחת לכל אורך הדרך. אם נוסיף לכך את העובדה שהישענות על החברה חוסכת גם זמן ומאמצים רבים, ניתן להבין את יתרונותיה.

כל אלה יביאו לכך שבפעם הבאה שתתבונן על הבניין בו אתה מתגורר, תוכל לחייך בסיפוק. גם בגלל מה שרואות עיניך, וגם עקב הידיעה שהבית שלך נמצא, גם בזמן הקרוב, בידיים טובות.

אופק אחזקות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב