דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לעיצוב חדרי ילדים 

מאת    [ 29/11/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1920 פעמים ]

עיצוב חדרי ילדים

 

עיצוב חדרי ילדים הוא אחד הדברים שלהם נותנים הורים צעירים זמן למחשבה לקראת בואו לעולם של תינוק חדש. הסביבה בה גדל ושוהה התינוק במהלך ילדותו תופסת חלק משמעותי ביותר בחייו ועל כן הורים רבים מעצבים את חדר הילדים עם דמויות רכות וציורים חמודים ושמחים.

 

עולם מדבקות הקיר עשה להורים רבים את החיים פשוטים הרבה יותר. בעלות נמוכה ביותר ומבלי לצייר על הקירות ניתן להגיע לתוצאות מדהימות, נקיות ומדויקות. ממש כפי שחלמתם שהחדר יראה.

 

לפני שקונים מדבקות קיר רצוי לדעת כי מדבקות רבות של חברות יצרניות שמנסות "לחסוך" באיכות המדבקה עלולות לפגוע בקיר בזמן שתרצו להסיר אותן. מדבקות קיר איכותיות תוכלו להסיר ללא בעיה גם לאחר זמן רב.

 

מלבד מדבקות הקיר כדאי לדעת על קיומם של בורדרים לעיצוב חדרי ילדים. הבורדר הוא פס רחב של טפט דביק אותו מדביקים לאורך החדר. הבורדרים עוזרים לעצב את החדר הילדים בקלות ושלל עיצובים.

 

מעטות החברות היום שתוכלו לרכוש מהן שירותי עיצוב המיוחדים לצרכים שלכם. שירותי עיצוב אלו כמעט ואינם קיימים כיוון שרוב החברות משתמשות בדברים קיימים בלבד.

 

עד כה דיברנו על עיצוב פנים החדר. אבל אל תשכחו כי יש גם לעצב את שלט הכניסה לחדר. שלטים לדלתות התואמים את הדמויות מתוך מדבקות הקיר כמעט לא תמצאו. אבל אין דבר שמוסיף לעיצוב כמו סטים שלמים התומכים אחד את השני בעזרת אותה צבעוניות ואותן דמויות.

 

 למדבקות הקיר ניתן להוסיף גם תמונות קנבס מאוירות לעיצוב חדר הילדים, וכמה מיוחד זה שלאותן דמויות מצוירות שעל הקיר יש גם משחקים, פאזלים, ספרים וחוברות הפעלה איתן יוכל הילד לשחק ולגדול ביחד איתן.

 

כמובן שניתן גם לאבזר את חדר הילדים לאחר מכן עם אביזרים נוספים מעוצבים עם אותן דמויות ובאותה צבעוניות. מוצרים כמו שעוני קיר, מזוזות, חמסת מעוצבות עם ברכות מיוחדות לתינוק, מדי גובה, פוסטרים, מוצרי יצירה שהילדים יצרו עם הזמן בעצמם ואפשרויות נוספות.

 

 

במידה ואתם מחפשים ייעוץ בנושא עיצוב פנים וחדרי ילדים וגם ליווי ויישום אשמח לייעץ לכם מכל הלב על האפשרויות השונות אם תכתבו תגובות בדף הפייסבוק שלי. עיצוב חדרי ילדים הוא אחד העיסוקים שלי ואשמח להעניק לכם התייחסות אם תשלחו לי תמונות של חדר הילדים לפני העיצוב כדי שאוכל לכוון אתכם בצורה המושלמת ביותר.

שלכם בברכה.

מומלץ להיכנס לאתר הרשמי של טרובדור בהם תמצאו אינספור תכנים לילדים, מערכי הפעלה, ערכות יצירה, סיפורים ומאמרים נוספים. ניתן ליצור עמי קשר טלפוני: 050-2374195 ובאתר טרובדור הרשמי בכתובת - http://www.troubadour.co.il/ ;בברכה: עמית אופיר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב