דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון תכולת דירה - חשיבותם של ניקיון ותחזוקה 

מאת    [ 27/11/2012 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 1344 פעמים ]

עם כל הכבוד לתמונות האווירה המרשימות באינטרנט, אין כמו מראה עיניים, כדי לאמוד את איכותם של המחסנים לאחסון תכולת דירה. רק מבט קרוב יעביר באופן מדויק יותר את טיב המחסנים ואת איכות המתחם כולו – הן מבחינת רמת התחזוקה והן מבחינת קריטריונים של אבטחה ושירות.

אם עניין הניקיון חשוב לכם בבית, על אחת כמה וכמה הוא צריך לעניין אתכם בעת אחסון תכולת דירה. אחסון לא נכון, בתנאים לא נכונים, בתאים החשופים לפגעי מזג אוויר ומזיקים שונים, עשויים להיות הרסניים לרכושכם.

 

איך אמור להיראות מחסן נקי ומסודר?

לפני הכנסת הציוד, בקשו לראות את המחסן ולאשרו בעין. מחסן לאחסון תכולת דירה צריך להכיל תנאים סניטריים בסיסיים לרכושכם: רצפה נקיה ומטואטת, ללא קורי עכביש, שיירי ציפורים ומזיקים שונים וכדומה. שימו לב שהרצפה מלאה וללא חורים, וכנ"ל לגבי הקירות. ודאו כי אין חלודה או קורוזיה בחלקים שונים בחדר. שללו סימני עובש ומים (בעיקר בתקופות החורף) על התקרה, ולחילופין – כניסה לא סבירה של אור לחדר. 

אולי תופתעו לקרוא זאת, אך ישנם מחסנים להשכרה רבים שאינם מקפידים על תנאים אלו ובתמורה מספקים ללקוחות מחירים אטרקטיביים מאוד. לעיתים מחשידים אפילו. זהו ללא ספק מקור לצרות עתידיות בנוגע לאופן בו נשמר הרכוש שלכם לאורך זמן.

 

איך אגן על רכושי מפני פגעי מזג אוויר?

חישבו על כל גורם של מזג האוויר שאתם מכירים ודעו כי הוא יכול להיות מקור פוטנציאלי לנזק לרכוש, במידה והמחסן לאחסון תכולת דירה אינו אטום וערוך במידה מספקת.  גשמי החורף, החום והשמש הקופחת, לחות, יובש ועוד.  

הנה לכם עובדה מעניינת: מחסנים הנמצאים במרחק של פחות מ-20 ק"מ מקו החוף ידועים כבעייתיים מאוד לאחסון תכולת דירה. הסיבה היא אוויר הים, הלחות והמלח הפוגעים ברכוש בכל מקום בטבעת הקרובה לקו החוף. הקפידו על אחסון תכולת דירה במקום מרוחק יותר והבטיחו את שלמותו.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון – בל נשכח כי איתני הטבע הם חזקים ועוצמתיים יותר מיכולתו של כל אדם ועל כן, בנוסף לאיכות המחסנים, ודאו כי יש המחסן הנבחר מציע פוליסת ביטוח טובה המכסה בפני נזקי טבע ואיתני טבע שונים כמו שריפות, הצפות ועוד.     

 

ומה בנוגע למזיקים?

ג'וקים, חרקים, עכברים וציפורים הם בעיה לא קטנה לעוסקים באחסון דירה, אך עם טיפול והתייחסות נכונים אפשר בהחלט למגר אותם כמעט לחלוטין. מחסנים המכבדים את עצמם יקפידו על הדברה תקופתית מדי שנה, בעיקר בתקופות הקיץ. לעיתים ניתן לראות במבט עין בלבד אם המחסן משמש כבית למזיקים שונים ומשונים. שיירים על הרצפה, לשלשת על הקירות, חורים גדולים באופן יחסי לכניסת עכברים, כל אלה יכולים להוות אינדיקציה להימצאותם של מזיקים בתוך התא.

בנוסף, נסו למצוא מחסן שאינו קרוב מדי לשטחים חקלאיים – שדות ופרדסים, המושכים מזיקים שונים לתוך המתחם. כמו כן, הימנעו מאחסון מזונות שונים וציוד הידוע כמושך מזיקים.   

 

מה עלי לבדוק במתחם עצמו?

מעבר לבחינת התא הפרטי שלכם, ערכו סיור במתחם עצמו והתעכבו על כמה נקודות ראויות לציון. האם המתחם עצמו נקי? מטופח? האם השבילים נקיים? מעבר לפן האסטתי המצביע באופן מובהק על רצינות החברה המאחסנת, יש לכך משמעות תפעולית. קחו לדוגמה כביש משובש לעומת כביש סלול – כניסה של משאית הובלה לבור פתוח או למהמורה לא רצויה עלולה להסב נזק לרכוש שביר ורגיש במיוחד.

 

 

 

 

חוני איילון, מנכ"ל חברת אביה שירותי אחסנה. www.avias.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב