דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פטרת בציפורניים- הרגל שלכם יכולה לנשום לרווחה 

מאת    [ 21/11/2012 ]

מילים במאמר: 547   [ נצפה 2684 פעמים ]

פטרת בציפורניים- הרגל שלכם יכולה לנשום לרווחה

אחד הדברים היותר מתסכלים, מעיקים ולא נעימים זה לנעול נעל סגורה באוגוסט. את התסריט הזה מכיר כל מי שסובל מתופעה ידועה, לא נעימה, בלתי אסתטית ואף מציקה- פטרת בציפורניים. הבשורות הטובות הן שיש לזה פתרון ואפילו מהיר. בקיץ הבא כבר תנעלי סנדלים!

פטרת בציפורניים- כף הרגל זועקת הצילו

מהי פטרת בציפורניים? מדובר בזיהום פטרייתי שמקורו טפילי. ברוב המקרים ההדבקות בזיהום זה היא בעקבות מגע ישיר עם מקור שיש בו זיהום, כדוגמת בריכה ציבורית, או מקלחת ציבורית, הליכה על רצפה או כל משטח אחר שיש בו את הזיהום הפטרייתי הזה. זיהום זה, באמצעות מגע ישיר יכול להדביק כל אחד. בנוסף, אי שמירה מינימלית על הגיינת ציפורני הרגליים עלולה אף היא לגרום לפטרת הציפורן. מצבים כמו אי גזיזה של הציפורניים, לחות ברגליים (כמו אי ניגוב הרגל היטב לאחר המקלחת או הזעה בתוך גרב) ועוד, עלולים אף הם לגרום להיווצרותה של פטרת בציפורניים- אותה פטרייה מכוערת שצבעה צהבהב או חום, לעתים שחור, והופכים את ציפורן הרגל וסביבתה לאזור החביב מאד על הטפילים והחיידקים למיניהם. מצבים נוספים בהם עשויה להגרם פטרת בציפורניים הם אצל חולי סוכרת, פסוריאזיס,נשים הנוטלות גלולות נגד הריון ועוד.

תסמינים של פטרת הציפורן הם כאמור גוון חום צהבהב שמקבלת הציפורן, צורת הציפורן מתעוותת והיא הופכת לעבה יותר עקב מקבץ הטפילים והחיידקים השוכן תחתיה, היא לעתים מתנתקת מהבסיס ובסך הכל מדובר על מראה כף רגל שבבת אחת הופך ללא נעים ולבטח לא אסתטי. ברגע שמופיעים התסמינים הללו, מומלץ לא להתמהמה ולטפל בהם מיידית.

מה עושים עם פטרת בציפורניים?

ראשית, כדי למנוע הידבקות, מומלץ לא ללכת יחפים במקומות ציבוריים ולשמור על הגיינת הרגל. במידה והתסמינים מתחילים להופיע שלהתחיל ולטפל בהם מאחר וזו תופעה שרק תלך ותחמיר ולא תעבור מאליה.

אז ניסיתם הכל- מרחתם משחות, ניסיתם טיפול תרופתי ארוך וממושך וללא הועיל. הבשורות הטובות הן כי המבוכה, חוסר הנעימות והרצון התמידי להסתיר את כף הרגל יכולות להפוך להסטוריה, ובמהירות: טיפול חדיש באמצעות קרן אלקטרו מגנטית המעלים את התופעה, במהירות, ביעילות וללא כל תופעות לוואי. הטיפול החדשני מתבצע באמצעות לייזר באינפרא אדום, המוכר כשיטת IPL.

הבהונות מגלות את העולם

אם אתם רוצים להעניק לאצבעות כף הרגל את האפשרות לבצבץ החוצה ללא כל בושה או מבוכה, ההמלצה היא לטפל במהירות בפטרת הציפורן באמצעות קרן אינפרא אדום. נמצא כי פטריות אינן חובבות גדולות של מקור אור עוצמתי, והתחום נבדק ופותח במהלך השנים עד שנמצאה הנוסחה המנצחת של הקרנת אור אינפרא אדום על האזור הנגוע, ובאופן שלא יפגע בציפורן עצמה, אלא רק ישמיד את מצבור הטפילים הגורמים לפטרת בציפורניים. השיטה עובדת באמצעות נטרול אותם הטפילים שהתמקמו להם בנוחות מתחת לציפורן, ובאופן שימנע מהם להמשיך ולהתרבות. צמיחת הציפורן הופכת להיות תקינה, והיא חוזרת למראה ולמרקם הטבעי שלה.

טיפול באמצעות IPL- הציפורניים חוזרות לחייך

מומלץ לבצע את הטיפול במכונים מורשים, שיש להם הידע, הנסיון וההסמכה לטפל באופן מבוקר במכשור הנחשב למתקדם טכנולוגיות וחדשני מאד. בטיפול מוקרנת קרן אינפרא אדום על הציפורן הנגועה במקצבים ובעוצמות המשתנות בהתאם לחומרת המצב. לאחר כמה טיפולים בלבד נרשמת הצלחה והתוצאות ניכרות לעין.

אם את חולמת על סנדלים יפים בקיץ, אם אתה נבוך לחשוף בפניה את כפות רגליך, זה הזמן לקחת את הרגליים בידיים ולהתחיל לטפל בתופעה המטרידה של פטרת בציפורניים באמצעות IPL- זכרו כי מעבר לאסתטיקה מדובר גם בבריאות הציפורן. זה הזמן לקבוע מועד לטיפול, ולאפשר לכפות הרגליים להיראות במיטבן, ולתמיד!

 

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב