דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


RFIgo - מרכז המידע לענף המיחשוב: הפנים המגוונות של עולם הלוגיסטיקה והרכש 

מאת    [ 28/01/2008 ]

מילים במאמר: 2520   [ נצפה 4235 פעמים ]

פורסם לראשונה בגליונות ינואר 2008 של ב-Pc-Magazine ו-SoftNews

 תחום זה, מוותיקי התחומים הממוחשבים מכיל אין-ספור פתרונות, ממערכות ענק של ERP ועד מערכות הבאות לתת מענה ממוקד וצר טווח כמו, לדוגמא, איתור אצווה באמצעות RFID. ככל שעובר הזמן אנו ערים יותר ויותר למשקל העצום של מערכת תומכת יצור - ביכולת ההשרדות של המפעל בתחרותו מול יצרנים אחרים.
בחרנו הפעם להתמקד בשבע חברות הפועלות באחד או יותר מתחומי ניהול הלוגיסטיקה והרכש ולתאר את הדרך שלהן בטיפול בתחום מגוון ומעניין זה.
מידע נוסף אודות חברות אלה ואחרות בתחום זה באתר RFIgo – מרכז המידע לענף המיחשוב.


>>> אינפולוג ישראל: צימצום המלאי תוך שיפור רמת השרות

אינפולוג ישראל מובילה בהצלחה מזה 8 שנים את השיווק והתמיכה במערכת Slim4, מוצר הדגל של Slimstock. סוויטת מוצרי Slim4 הוא פתרון מוביל בארץ ובאירופה בתחום עיתוד המלאי, תחזית הביקוש ו-המלצת רכש.

• הקו המנחה של Slim4 הוא שיפור הריווחיות התפעולית ע"י צימצום משמעותי של המלאי ותוך שיפור רמת השרות (רמת הזמינות של הפריט במלאי). שני יעדים "כבדים" אלה מושגים אופטימלית ע"י המערכת בנקודות המפתח הבאות:
   = חישובי תחזית הביקוש מבוססים על נתונים כמו מגמות, עונתיות, זיהוי תבנית הביקוש המתאימה לכל פריט ופריט וסביבת ההתפלגות הסטטיסטית, קידום מכירות, וכל זאת באופן אוטומטי לחלוטין;
   = חישובי מלאי הביטחון נעשים על פי מדיניות האירגון כלומר רמת-השרות הרצויה (Service-Level Driven). זאת בהתחשב בשונות הביקושים המזוהה אוטומטית, ובשאר המרכיבים הסטטיסטיים והלוגיסטיים הרלוונטיים;
   = מערכת Slim4 מבוססת על עקרון הניהול-על-פי-חריגים, כך שכ-95% מעיתוד המלאי ופעילות הרכש מתבצעים באופן אוטומטי לחלוטין, וזמני הרכש מצטמצמים בעשרות רבות של אחוזים;
   = המערכת בודקת בכל ריצה את רמת הדיוק של הפרמטרים הסטטיסטיים והלוגיסטיים, ומבצעת תיקונים לפי הצורך, כך שכל הפרמטרים תמיד נכונים ומעודכנים;
   = מלבד המלצת רכש נוכחית, המערכת מייצרת תחזית רכש לחודשים הבאים: כלי מעולה לשיתוף פעולה עם ספקים המאפשר ניצול אופטמלי של אילוצי ההזמנה – נפח, משקל, אילוצים כספיים ועוד.

כמוצר add-in למערכות ERP ולמערכות ניהול מלאי אחרות, מצטיינת Slim4 בהשתלבות קלה ומהירה בסביבת העבודה הקיימת ובתהליך הטמעה קצר הנמדד בשבועות בודדים.

• "בישראל, נרכשו מוצרים אלו ע"י גופים מובילים במשק כמו קבוצת כלמוביל (יבואני מרצדס, מיצובישי יונדאי וסמארט), קבוצת ח.ג.י.י, תדיראן-אמפא, ג'ונסון אנד ג'ונסון, קבוצת קליר, מונדי ביזנס נייר חדרה, פלקסטרוניקס, טכנובר, מירס תקשורת ועוד", אומר עוז חורין, מנכ"ל אינפולוג. "לקוחות אלו הצטרפו ליותר מ-שש מאות ארגונים ברחבי העולם, שמערך המלאי, הרכש, היצור וניהול החוזים שלהם התייעל בעזרת מוצרינו בחמש עשרה השנים האחרונות", הוא מוסיף.

• אינפולוג ישראל מבצעת גם פרויקטים ליישום והטמעה של מערכת Slim4 בארה"ב, אירופה ודרום-אפריקה, בחברות מובילות כמו קונצרן הנקל, ג'ונסון-דיברסי, פנקיס-קונטאקט ועוד.
בנוסף לייצוג מוצרי Slimstock, מייצגת אינפולוג ישראל חברות אירופאיות מובילות נוספות בתחומי שרשרת האספקה, לדוגמא: מערכת ניהול חוזים ContractX מבית Symfact, שוויץ; מערכות תכנון ותיזמון יצור מבית Ortems, צרפת, ועוד.

למידע נוסף הכנסו ל: INFL.rfigo.co.il


>>> InQuera – הדרך ההגיונית להפיכת נתונים למידע שימושי

יוסי ריסין
, CTO ב-InQuera, מספר: "קראתי בעיתון כי בעוד יומיים הטמפרטורה באמסטרדם תהיה 3- מעלות. עבורי זה נתון גרידא. עבור אשתי שטסה בעוד יומיים לאמסטרדם זה מידע. מידע שישפיע על תוכניותיה, על תוכן המזוודה שלה וכנראה על תקציב המשפחה (הזדמנות טובה לקנות מעיל או מגפיים אופנתיים, לא?)".
והוא ממשיך, "לדוגמא, בחברה פלונית, רשומים בקטלוג 200 מקט"ים של ברגים עם כל נתוני הרכש וניהול המלאי האופייניים. ברגים אלו הנם נתונים גרידא, אך אם מק"ט A ומק"ט B הם למעשה מקטי"ם שונים עבור אותו בורג, אז עבור מנהל הרכש, נתון זה הנו מידע חיוני, המשפיע על החלטותיו".

• InQuera מתמחה בתחום המורכב של הפיכת נתוני פריטים למידע אסטרטגי, תוך התבססות על תיאורי הפריטים הנמצאים בקטלוג החברה. כלי התוכנה של InQuera ושיטות העבודה שפותחו בה במהלך שנים רבות מאפשרים הפיכת תיאורי פריטים חסרי משמעות או חלקיים, לטבלה מפורטת של פריטים המסווגים לפי טקסונומיה משוכללת, בה לכל פריט המאפיינים הטכניים המתאימים. תהליך זה (הנקרא Rationalization) יוצר הבנה ונ?ראו?ת גדולה יותר של הפריטים ומאפשר פעילויות כגון: איתור פריטים כפולים, דומים או תחליפיים, הורדת מלאי, ייעול שרשרת ההספקה ושליטה בהוצאות הרכש. "הסטטיסטיקה העולמית מציינת כי על ידי טיוב תוכן הפריטים ושיפור התהליכים בהתאם, ניתן לחסוך (בארגון בינלאומי ו/או גדול) בין 15% ל-30% מהוצאות הרכש השנתיות", טוען יוסי.

• על מנת "להבין" את תיאור הפריט, ללא תלות בצורת הניסוח והשפה בה הוא נכתב, לא ניתן להשתמש בתוכנות רגילות ובתהליכים ידניים. הדרך האפקטיבית היחידה לטיוב שיטתי של נתוני פריטים והבאתם לרמת איכות גבוהה, הינה באמצעות תוכנות המבוססות על אינטליגנציה מלאכותית, המחקות את תהליכי הלמידה וההסקה של המוח האנושי – ביעילות ושיטתיות גדולים הרבה יותר.

• מערכת NoMess של InQuera  מתבססת על ניסיון מצטבר של למעלה מ-5,000,000 פריטים, אצל לקוחות כגון: GE, United Stationary, Grainger, McJunkin, ישקר וצה"ל, ומיישמת טכנולוגיות אינטליגנציה מלאכותית לצורך תרגום, סיווג, חילוץ ערכים מתיאורי פריטים, זיהוי כפולים או דומים על בסיס מאפיינים טכניים וכדומה, והופכת את נתוני הפריטים למידע שימושי ורב ערך.

• למידע נוסף הכנסו ל: INQU.rfigo.co.il


>>> עץ גבוה: מערכות יעודיות ל-B2B* ולניהול מלאי ייעודי

חברת עץ גבוה בע"מ (Tall Tree Ltd) מתמחה בפיתוח ויישום מערכות לניהול שרשרת האספקה ופיתחה ומיישמת את מערכת RTSys לניהול הרכש והמסחר האלקטרוני (B2B). צור אמיתי, מקים החברה: "לצד היתרונות של מערכות ה-ERP* המקיפות, ניתן לראות חסרונות אשר בעטיין אובחן הצורך במערכות מומחה. מערכות המשלימות את ה-ERP בתחומים ייעודיים ונותנות מענה לצרכים של הארגון בנקודות בהם ה-ERP אינו מספק דיו".
עץ גבוה מציגה כאן שתי מערכות שלה מסוג זה.

• מערכת לניהול מסחר אלקטרוני עם ספקים
מערכת ה-B2B של עץ גבוה כוללת מספר מודולים המשלימים את יכולות מערכת ה-ERP:
   = קטלוגים. יכולת לנהל עשרות אלפי קטלוגים של ספקים ויצרנים שונים ויכולת לקשר בין מקטי הספקים למק"ט הרלוונטי במערכת ה-ERP ברמת המק"ט הבודד או ברמת קבוצת פריטים;
   = הסכמים ומחירונים. יכולת לנהל מחירונים רבים, לעדכן מחירונים מספקים באופן שוטף, הסכמי מסגרת וניהול חוקים לרכש לכל הסכם ולכל ספק;
   = רכש אלקטרוני וניהול מסמכים עם ספקים בשיטת ה-B2B: הזמנות, הצעות מחיר, תעודות משלוח, אישורי קבלה, חשבונית;
   = ניהול ה-ממשק עם ה-ERP. יכולת מובנת למ?משק עם מערכות המידע הקיימות: SAP, Oracle, AS/400, חשבשבת וכו.

כפועל יוצא מגישה זו, הטמעת מערכת המסחר האלקטרוני תכלול -
   = הגדרת הספקים אותם אנו רוצים לנהל רכש בשיטת הסחר האלקטרוני (בעיקר ספקים המנהלים עם הארגון הסכמי רכש ומספר גבוה של הזמנות);
   = הגדרת הממשק עם מערכת ה-ERP, כך שמערכת המסחר האלקטרוני תשלים את התהליך עם הספקים מאותו מקום שמערכת ה-ERP מפסיקה.

"ולכן," מוסיף צור, "הטמעת המערכת דורשת לא יותר מיום הדרכה אחד אצל הלקוח ושעתיים הדרכה לספקים".

מערכת לניהול מלאי ייעודי. במקרים מסוימים קיים הצורך בניהול מלאי ייעודי בארגון כאשר מסיבות שונות לא מעוניינים לערב את מערכת ה-ERP בניהול אותו המלאי (לא מעוניינים להטמיע מודול מלאי מלא לניהול מלאי זה).
דוגמאות לכך: מלאי במחלקות הפיתוח, ניהול מצאי פנימי בארגון, ניהול מלאי תחזוקה.
במקרים אלו ניתן להשתמש במערכת ייעודית לניהול מלאי אשר מתממשקת למערכת ה-ERP ומוצגת כישות מלאי אחת ב-ERP (כל המלאי הקיים במערכת הייעודית, המלאי ש"נכנס" והמלאי "שיוצא" ממנה, מוצג ב-ERP כמחסן בודד אחד). במערכת המלאי הייעודית ניתן להגדיר תהליכים ספציפיים והרשאות למשתמשים מסוגים שונים הפועלים על פי חוקים מוגדרים.

• דוגמאות אלו מציגות את הצורך בהטמעת מערכת ייעודית אשר תתממשק למערכת ה-ERP ותשלים את הפונקציונאליות החסרה וזאת מבלי לשנות את מערכת ה-ERP הקיימת.
מערכת RTSys מותקנת בארגונים שונים המפעילים מודולים שונים בהתאם לדרישות הארגון: תנובה, סנו, משטרת ישראל, אליאנס, פז שמנים, פרנק מייסלר, סונול, סטארפק, טופליין ועוד.

• למידע נוסף הכנסו ל: TREE.rfigo.co.il


>>> דנשיר תמורות: זימון ייצור בקיבולת סופית

ירון נחמנה
, סמנכ"ל פרויקטים בחברת דנשיר תמורות: "מעט מאד טכנולוגיות מסוגלות להפיק שיפור משמעותי ודרמטי בשרשרת האספקה במפעלים יצרניים כפי ש-זימון ייצור בקיבולת סופית מסוגל. מערכת לזימון ייצור בקיבולת סופית לוקחת את כל פקודות העבודה הקיימות במפעל ופורסת אותם על ציר הזמן תוך שהיא מתחשבת בכל אילוצי הקיבולת הקיימים ובמדיניות הזימון הייחודית של המפעל".

• בית התוכנה Preactor International הוא מהמובילים בעולם בפתרונות זימון ייצור בקיבולת סופית. פתרונות פראקטור מיושמים בלמעלה מ 2,000 מפעלים ב-64 מדינות בעולם. דנשיר תמורות אחראית על שיווק, יישום והטמעת מערכות זימון ייצור של פראקטור בישראל. היישום מתבצע ע"י צוות של מהנדסי תעשייה וניהול בעל נסיון עשיר בתכנון ותפעול תהליכי רצפת ייצור.

• ירון מוסיף: "מהנדסי דנשיר תמורות יישמו לאחרונה את הפתרון של פראקטור באחד ממפעלי הטכנולוגיה המתקדמים והמובילים בישראל תוך התבססות על נתוני ריצת ה-MRP של ה-SAP. התועלות המיידיות מהיישום הן:
   = לפני: אין תוכנית עבודה שבועית למנהלי העבודה. עובדים ע"פ החומר שנמצא ברצפת הייצור ולפי תכנון לוקאלי של קדמי ייצור;
     אחרי: סינכרון זרימת העבודה ברצפת הייצור - תוכנית העבודה בכלל המחלקות נגזרת מתוכנית מתואמת אחת (אחת לשבוע);
   = לפני: אין יכולת לבחון צפי עמידה במועדי האספקה הצפויים של הפק"עות;
     אחרי: מנהלי הפרויקטים מקבלים צפי של מועדי האספקה לפרויקטים השונים;
   = לפני: קושי רב ביכולת להעריך השלכות של שינוי סדרי עדיפות בין פרויקטים;
     אחרי: מנהל התפ"י יכול לבחון משמעויות של שינוי סדרי עדיפויות בין פרויקטים שונים;
   = לפני: הורדת פק"עות לרצפת הייצור מוקדם מידי ויצירת WIP;
     אחרי: מנהלי פרויקטים מרגישים בטוחים להוריד פק"עות לרצפת הייצור בשלב מאוחר יותר;
   = לפני: נתוני תשתית ב-SAP לא מטויבים;
     אחרי: הצפת פערים בנתוני התשתית ויישום תהליך של שיפור מתמיד של הנתונים;
   = לפני: מנהלי עבודה לא ידעו מה נמצא בתחנות לפניהם ואחריהם;
     אחרי: יצירת שקיפות של תור העבודות בכל מרכזי העבודה, יכולת "משיכת" חומר מהתחנות המקדימות".

• תוך שישה חודשי הפעלה צופה ירון כי התועלות העיקריות תבואנה לביטוי בשיפור בעמידה במועדי האספקה, קיצור זמני ה-Lead Time של ההזמנות, צמצום כמות החומר בעבודה (WIP) – ובשורה התחתונה, החזר מהיר של ההשקעה.

• למידע נוסף הכנסו ל: DANT.rfigo.co.il


>>> פרוגרמה: שרותים מקצועיים וסל מוצרים ייעודי ממוקד

פרוגרמה מספקת ללקוחותיה ידע וניסיון רחבים בתחומי הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, מהרמה האסטרטגית ועד הרמה הפרטנית ביותר. השילוב של סל מוצרים ייעודי ממוקד ושירותים מקצועיים בתחומי עיצוב ותכנון שרשרת האספקה והלוגיסטיקה, מאפשרים לפרוגרמה יצירת התאמה מיטבית של פיתרונות לצרכי הלקוחות.

• שרותי פרוגרמה נותנים מענה מקיף בתחומים הבאים:
   = ניהול, ייעוץ והנדסה בתחומי הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה;
   = אינטגרציה של מערכות לווין לתחום הלוגיסטיקה: Mobile, WMS, מסופונים, POD, ברקוד, RFID, TMS ועוד;
   = מודלים וסימולציה לנושאי שירות, לוגיסטיקה ושרשרת האספקה, ועוד.

• סל המוצרים היעודיים של פרוגרמה מגיש ללקוחות החברה מוצרים מהמתקדמים בעולם בתחומי ניהול ותפעול שרשרת האספקה.
כנציגי חב' Descartes (משנת 1997) מספקת פרוגרמה את -
   = Fleetwise. מערכת מידע (אינטרנטית) רציפה לתכנון ולניהול מערכות אספקה, תובלה ושילוח הכוללת: ניהול כלכלי של קבלני משנה; שילוב משימות תובלה מורכבות; שריון משאבי הובלה והפצה עתידיים; קישוריות מלאה למגוון גורמים פנימיים וחיצוניים; מנגנוני בקרת תכנון מול ביצוע, בזמן אמת; מודול מלא לניהול אספקות לבתים (Home Delivery);
   = Roadshow. מערכת ניהול ותכנון הפצה דינאמית יומית הכוללת: תכנון קווי הפצה; תכנון טריטוריות ותוכניות עבודה של צוותי מכירה, שירות וטכנאים; ניהול כלכלי; שריון משאבי הפצה מורכבים באמצעות מספר Cut Offs; מנגנוני בקרת תכנון מול ביצוע, בזמן אמת. המערכת מגיעה בוורסיות רשת או תחנות עבודה;
   = סביבת GLN*. מערכת פתוחה ואינטרנטית לניהול קשרי ספקים ומשלחים בפריסה עולמית הכוללת: קישוריות לכ-6000 גורמי ומוקדי לוגיסטיקה ושילוח בינ"ל; מעקב סטטוסים של הזמנות והספקות בעולם; שקיפות רציפה של ניהול החומר הגלובאלי; מודולי ניהול תקשורת מול ספקים; בקרת ביצועי שרשרת האספקה.

• בנוסף,  מספקת פרוגרמה מספר Add-Ins לשיפור המערך הלוגיסטי בארגון:
   = DCO* - מערכת תכנון מיטבי של תפעול רצפת מרכזי לוגיסטיקה;
   = KPI Metrics* - למדידה ובקרת מדדי הביצוע במערך הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, כולל מחולל דוחות חזק;
   = מוצרי הדמיה וסימולציה לניהול השירות ושרשרת האספקה, מבית RockwellArena;
   = Demand Planning - פתרונות לניהול הביקוש.

• למידע נוסף הכנסו ל: PROG.rfigo.co.il


>>> Giv Solutions: הערך המוסף בפתרונות ניהול האחזקה ו-PLM*

Giv Solutions LTD מספקת לארגון שירותי ניהול וידע מקצועי מתמחה, משלב הייזום והאיפיון ועד להקמה והטמעת מערכות המנהלות ומתפעלות אחזקה מודרנית על בסיס שיקולים ומודלים כלכליים, הנדסיים ותחזוקתיים בתחומי התשתיות; ציוד ונכסים; תפעול וניהול מוקדי בקרה, שליטה ואחזקה; ניהול סיכונים ובטיחות; ניהול ותפעול שרשרת האספקה.
כל זאת תוך התמחות בארגונים עתירי תשתית וציוד בפריסה רחבה.

• יעילות תחזוקת הציוד, הארכת משך חיי התשתית, סינכרון בין התחזוקה לשימוש התפעולי בנכס, הגברת הבטיחות והעלאת רמת זמינות התשתית לשיפור השירות לצרכן הסופי – הם חלק מהנושאים והאתגרים העסקיים בהם מציעה Giv Solutions פתרונות ושירותי מומחה לארגון במסגרת מערכת ה-EAM* שלה - מרמת המדיניות ועד יישום בשטח בעזרת כלים ממוחשבים והדרכה מקצועית.

מאיר גבעון, מנכ"ל החברה: "ההתייחסות  ב-'GIV' אל נושא ניהול האחזקה בארגון היא מתקדמת ומותאמת יותר לתפיסות הניהול המודרניות בעולם. ניסיון רב-שנים והפקת לקחים מפרויקטים בעבר הביאו למיקומו האסטרטגי של נושא ניהול הנכס/התשתית/הציוד ותחזוקתו כחלק מרכזי מהמערך התפעולי בארגון, גידורו כאוטונומיה ניהולית מחד והידוק קשרי הגומלין עם חוליות נוספות בשרשרת העסקית מאידך."

• פן חשוב נוסף בו תורמת GIV לעולם הלוגיסטיקה הוא פתרון ה-PLM* שלה. פתרון יעודי כחול-לבן לעולם ה-CPG*. הפתרון המוצע ע"י חב' הבת Pack-IT Solutions מאפשר את ניהול והבניית הידע, נהלים ושיטות בתהליך הפיתוח והידע על המוצרים עצמם; COLLABORATION של כל הגורמים המעורבים; ניהול תהליך פיתוח התוצ"ג, מרכיביו ומרכיבי האריזה, על בסיס מודול יחודי בעולם המשלב פונקציונליות WORKFLOW, ניהול פרויקטים, כלי ניהול ובקרה, ויכולת עדכון ישירה של תיק המוצר; ניהול גירסאות ותצורה לכל שלבי מחזור החיים; תמיכה בסטנדרטים ורגולציה; אינטגרציה מובנית למערכת הניהול הכלל ארגונית (ERP וכד').

• GIV, כגורם בלתי תלוי - עם אנשי צוות מומחים, בעלי ניסיון והיכרות פרטנית עם סוגי ציוד, מכלולים, תהליכי הרכש, תפעול, אחזקה, ניהול מלאי ולוגיסטיקה - יישמה פתרונות EAM מבוססי טכנולוגיות מידע בארגונים נותני שירות, עתירי תשתיות ובפריסה רחבה בשלושת נמלי ישראל, רכבת ישראל, חיל הים, חברת דרך ארץ (כביש 6), מע"צ, משרד התחבורה, חברת דן, קצא"א, עיריית תל אביב, ועוד.

• למידע נוסף הכנסו ל: GIV.rfigo.co.il


>>> חשב ERP (קב' אמן מחשבים): פתרון לוגיסטי וקונצרני מקיף כ-SaaS*

המערכת הכוללת, חשב ERP, פותחה ומשווקת על ידי חשב איארפי בע"מ מקבוצת אמן מחשבים. החברה עוסקת בהגדרה ופיתוח מערכות ממוחשבות ומציעה מערכת פיננסית לוגיסטית מלאה. הטמעת והפעלת המערכת היא פשוטה, קלה וזמינה לשימוש תוך זמן קצר.

המערכת ניתנת להטמעה בכל אירגון אשר בו הצרכים הלוגיסטיים מורכבים ומאפשרת  למשתמש לעבוד בצורה חלונאית או "ירוקה". חשב איארפי מאפשרת ERP ON DEMAND - עבודה ללא רכישה, בממשק WEB. המערכת מכילה את המודולים הבאים:
   = מערכת לוגיסטית ייצורית הכוללת: טיפול קונצרני; ניהול רמות מלאי שונות; ניהול מכירות/רכש, יצוא ויבוא; קבלנות משנה; ניהול עצי מוצר, דגמים ותכונות; הוראות ייצור ודיווחי ייצור כולל אפשרויות שלוב רצפת ייצור; מנגנוני תכנון (MRP); מנגנוני תמחיר, חישובי תרומה/רווחיות ללקוח/מוצר.
   = מערכת פיננסית הכוללת: רישום בספר ראשי, ספרי עזר וקליטה ממקורות חיצוניים לפי חשבונות, יעדים תמחיריים, סעיף תקציבי, חשבון נגדי ועוד; כלים לניהול קונצרן; דיווחים לרשויות: מס הכנסה, מע"מ על גבי אמצעים מגנטיים; ניהול קופות ובנקים במטבעות שונים; תזרים מזומנים, גבייה, גיול חובות, ניהול אובליגו ואשראי; ספר רכש, מערכת הלוואות וכלי בקרה ניהולית.
   = מערכת עיתוד מלאי: ניהול אוטומטי של הפקת הזמנות לפי חיזויים סטטיסטיים.
   = מערכת WMS לניהול מחסנים, עובדיהם והתנהלות שרשרת האספקה.
   = מערכת רכש ואחזקה המנוהלת תקציבית, תקופתית ורב מחלקתית/מפעלית.
   = מערכת לניהול קהילה: תקציב אישי; רישום עבודה, רישום נסיעות; טיפול בצי רכב; ניהול הלוואות; ניהול אוכלוסיה ותורנויות.

 כל המודולים השונים הינם חלק אינטגלי במערכת ה-ERP של "חשב איארפי".

• חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Trillium, HP (Radia), Symantec (APM), Orsyp ועוד.

• למידע נוסף הכנסו ל: HSV.rfigo.co.il


   ____________________________________________________________
קיצורים:
B2B - Business to Business
CPG  – Consumer Package Good
DCO – Distribution Center Optimizer
EAM – Enterprise Asset Management
ERP - Enterprise Resource Planning
GLN - Global Logistics Network
KPI – Key Performance Indicator
PLM – Product Life-Cycle Management
SaaS - Software as a Service

קלי ו-צלי כ"א עם למעלה מ-20 שנות נסיון בתחומי המיחשוב הארגוני - תוכנה, ייעוץ וניהול. הקימו את RFIgo - מרכז המידע לענף המיחשוב. מספקים מידע מקצועי מקיף, מפורט, מעמיק ועדכני אודות כלל החברות בתחומי המיחשוב, המוצרים והשרותים.
אתר: www.RFIgo.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב