דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות 

מאת    [ 20/11/2012 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 4598 פעמים ]

החיים שלנו לוקחים אותנו למקומות שונים, הם בוודאי לא צפויים ואנחנו לא יודעים מה צופן לנו העתיד. קורה כי באמצע החיים אנחנו זקוקים בדחיפות לכסף מיידי בכדי לעזור לבן משפחה, לממן ניתוח, לשפץ את הבית, לתקן את המכונית, לעזור לילד לשלם את שכר הלימודים ועוד. הבנק שלנו לא תמיד מתרצה וברוב המקרים הוא אינו משוכנע שנוכל להחזיר לו את ההלוואה בזמן. אנשים עם עבר שלילי בבנק, שלקחו הלוואות ולא התנהלו היטב בחשבון שלהם ובסופו של דבר לא יכלו להחזיר את ההלוואה בזמן, בוודאי שלא יקבלו אישור על הלוואה. הבנק בוחן היטב את המועמד לקבלת הלוואות ודורש ממנו הוכחה לכך שיהיה לו כסף להחזיר. הבנק מבקש שנראה לו כי יש לנו פיקדונות, משכורת קבועה ונביא עימנו ערבים שיחתמו שהם מתחייבים להחזיר את ההלוואה, במידה ואנחנו ניכנס לקשיים.

הלוואות חוץ בנקאיות

בכדי להימנע מהקשיים שהבנק מעביר אותנו בכדי לקבל הלוואה, כדאי שנפנה לגופים פיננסיים שמאשרים הלוואות חוץ בנקאיות כמעט לכל אחד. גופים פיננסיים הללו כוללים חברות ביטוח, חברות אשראי, חברות מימון, חברות השקעות ועוד סוגים רבים של חברות שעובדות עם הציבור הרחב, במתן הלוואות אקספרס שניתנות אפילו תוך 24 שעות. הלוואות חוץ בנקאיות אינן מערבות את הבנק שלכם, לכן במידה ואתם חוששים מהבנק, אין לכם מה לדאוג, מי שתצטרכו לחשוש ממנה תהיה החברה ממנה תיקחו את ההלוואה. הסכנה היחידה שיכולה לקרות במידה ולא תחזירו את ההלוואה בזמן, זו גבייה גדולה יותר של ריבית ואף עמלה. לפני שאתם לוקחים הלוואות דרך הלוואות אקספרס, כדאי שחשבו היטב לפני, כי אתם מסוגלים להחזיר את ההלוואה. תכננו את ההוצאות וההכנסות העתידיות שלכם וחשבו כמה כסף יספיק לכם.

חברת האשראי נוחה בהלוואות

הלוואות אקספרס דרך חברת האשראי מאוד נוחות, בהקלקה על העכבר באתר האינטרנט של חברת האשראי, תוכלו לבחור בממשק ידידותי למשתמש וקל לתפעול, את סיבת הבקשה להלוואה אם טיול, אם שיפוצים וכן הלאה. לאחר מכן תבחרו את הסכום אותו אתם מבקשים ולבסוף את פריסת התשלומים שתרצו. תוך מספר שעות או אפילו פחות יחזור אליכם נציג ויציג בפניכם את כל האפשרויות. ישנן חברות ששולחות את הנציג אליכם הביתה וישנן חברות שסוגרות איתכם הכול דרך הטלפון. מה שתצטרכו לשלוח לחברה זה תעודת זהות שלכם ושל בן או בת הזוג, שלושה חודשים אחרונים של פירוט ההוצאות בחשבון העובר ושב ותלושי משכורת אחרונים. החברה שתעשה עבורכם הלוואות חוץ בנקאיות, מבקשת את האסמכתות האלו רק כדי לוודא כי אינכם פושעי אשראי וכי אתם משלמים את החשבונות בזמן.

מה היתרון?

יתרון שניתן לראות בחברת האשראי הוא השיטה המיוחדת, שהם מאפשרים לך לא רק לקחת הלוואות אקספרס ישירות לחשבון הבנק שלך, אלא גם לעשות גלגול אשראי. זאת אומרת שעם הכסף שהם מלווים לך הם ידחו את ההוצאות של כרטיס האשראי לחודש הבא וכך ימנעו מהחשבון שלך בבנק להיכנס למינוס. השיטה הזו חוסכת לך כסף וגם חוסכת לך בריביות. הריבית של השיטה הזו היא פריים +תוספת של 5%, בעוד הלוואות אקספרס לחשבון הבנק שלך יעלו לך בפריים + תוספת של 9%. לכן חשב את כל הפרמטרים לפני שאתה לוקח הלוואות ותעשה מה שהכי משתלם לך.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב