דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טוטם הקרפיון 

מאת    [ 17/11/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 3894 פעמים ]

אנשי הקרפיון

 לאנשי הקרפיון מיוחסות תכונות של עצמה וחוזק. יש לכם את היכולת ללכת נגד  הזרם שכולם הולכים בו ובאומץ רב גם לזכות להגיע למקומות וליעדים שאינם אפשריים  עבור אחרים. הרפואה שלכם מאפשרת לכם לשחות נגד הזרם ולהגיע למקור שממנו נובעת האהבה. נאמר עליכם שאתם מטפסים על מפלי מים באומץ רב,. אנשי הקרפיון נחנו בצד גברי מפותח ולא סתם הוא משמש  בסין כסמל של יום הבנים השנתי. ביום זה תולים דגל דג על תורן גבוה מעל הבית, נהוג לשים דגל אחד עבור כל בן שנמצא בבית כדי לסמל עוד שנה של צמיחה, גדילה ובריאות. אתם צריכים להתאמץ , לטפס , ולהגיע לראש הסולם המקצועי, להתקדם ל"טופ" בתחום מסוים. ניחנתם  בעמידות גבוהה לשינויים מהירים,אתם נוחים ומסתדרים עם מה שיש. אתם עמידים מבחינת תחלואה ובעלי פוריות גבוהה, כמובן שתעדיפו שיגרה שקטה למרות שאתם יכולים לחיות בצפיפות גדולה ועם סוגים מגוונים של טיפוסים. קל להסתדר אתכם ,  כמעט כל סוגי המזון מתאימים לכם מלבד מלח שמומלץ להשתמש בו כמה שפחות.

 

 שיעורים

אם תופסים אתכם תשכבו ותמתינו לבואו של הסכין ללא שום תזוזה, להיכנע לגורל, לקבל בהכנעה את העונש שמגיע . מזון הדג חייב לספק את כל צרכיו התזונתיים שכן כל מחסור עלול להביא לפיגור בגדילה או מאמץ לאכילת יתר בכדי לספק את הגורם החסר וכך יגרם בזבוז מזון והשמנה. רוצה להיות או שהוא כבר אמיץ, איתן ומאופק כמו הדג הייחודי הזה.  השיעור  שהקרפיון מלמד אותנו הוא באומץ שבלהיכנע ,ללמוד לקבל את מה שהחיים מביאים לנו גם אם זה אומר  לקבל בהכנעה את הגורל שמגיע  על משהו שלא עשינו כהלכה.אם תופסים את הקרפיון הוא שוכב וממתין לבואו של הסכין ללא שום תזוזה,

 

בגלל היכולת שלו לשחות נגד הזרם, הדג הזה שוחה נגד הזרם כדי להגיע לשערי שמיים.( לונג מן) ושם הוא הופך לדרקון. (עומדים או כאלה שזרימתם איטית) וקרקע טובענית 

 קרפיונים לדוגמה, יכולים להיות מוחזקים בשגרה אכזרית זו במשך ארבעים שנה .  אחד מהם הוא צביקה, קרפיון מאולף בן 14 שנה, שאורכו 60 ס"מ וצבעו זהוב-כתום. צביקה שכבר התרגל לביתו, מזהה את קולותיהם של בני המשפחה, ובקריאת'אייי צביקה' הוא מגיח החוצה. בסדנאות שלי אני מלמד טוטמים שבניתי לבד מידע מוקדם והתבוננות בבעלי חיים,אני חש חיבה עמוקה לבעלי חיים שאנו יכולים לראות  או לפגוש בישראל.

 בברכה

דורון אורסיאנו

 

 

 

 

 

דורון יליד חיפה, מתקשר מ -1997 כשיצר ביחד עם תמר את הספר "יואל מסר לאנשי האור".דורון השתלם בלימודי מוסיקה גם בבי"ס רימון,למד את שיטת הריפוי בצליל ותנועה.הוא יוצר, כותב ומלחין מוסיקה ושירה, וגם מבצע חלק מיצירותיו.למד פילוסופיה אינדיאנית, מלמד את לימודי הטוטם ומעגל הצבעים, למד את הקורסים של דהבן ואורין "התעוררות גוף האור" והינו מורה לשיטה.הוא מאסטר רייקי ולאחרונה למד פסיכוטרפיה בשיטת הקומי.זו שיטת ריפוי הנשענת על אוצר הפילוסופיה האינדיאנית. לדורון כישרון טבעי לתקשור והוא החל לתקשר באופן ספונטני לפני כ- 15 שנים. הוא מקבל אנשים לפגישה אישית ומשתמש באוצר הידע והניסיון שרכש ובהשראת    יואל ההדרכהוהנשרהלבן.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב