דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות אקספרס - הלוואות לכל מטרה 

מאת    [ 15/11/2012 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2285 פעמים ]

בשנים האחרונות נפתח שוק ההלוואות לשחקנים נוספים פרט לבנקים. עד לנקודה זו היינו ניגשים לבנק בכל פעם שהיינו זקוקים להלוואה. נכון שבנק הוא מוסד פיננסי מכובד ובטוח, אבל הלוואה בבנק יכולה להיות כרוכה בכמה קשיים. ראשית, הניירת המסורבלת והאישורים הנחוצים יכולים לקחת זמן ובנוסף בבנק יבקשו מכם ערבים או בטחונות לקבלת ההלוואה. דבר נוסף הוא מסגרת האשראי שלכם שלא תמיד הבנק יהיה מוכן להגדיל אותה לצורך מתן ההלוואה.

מאז שנכנסו השחקנים החדשים לתחום ההלוואות ניתן לקבל הלוואות אקספרס באופן מיידי בצורה הרבה יותר קלה ומהירה. אבל כמו כל דבר אחר בחיים, מה שהולך בקלות יכול לעלות לכם יותר. אבל זה לא מחייב, והתחרות הגדולה בין החברות החוץ בנקאיות על הלקוחות יכולה מאד להועיל בהצגת תנאים נוחים להלוואה ובריביות נמוכות יותר.

 

הלוואות אקספרס ? למי לפנות?

כשאתם זקוקים להלוואה באופן מיידי האופציות העומדות בפניכם מגוונות. ניתן, כאמור, לגשת לבנק, אבל ישנם גופים נוספים. ניתן לבקש הלוואה מחברות האשראי, מחברות ביטוח, ממוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים, וכן הלוואות פרטיות מגופים מאושרים על ידי משרד האוצר. הלוואות פרטיות יכולות להיות מאד נוחות וגמישות ולא פעם התנאים שלהם יהיו נוחים יותר מהתנאים שתקבלו בכל מקום אחר.

 

ייתרונות הלוואות אקספרס

הלוואות אקספרס הן הלוואות שאינן עוברות דרך הבנק ולכן אינן פוגעות במסגרת האשראי שלכם. לדבר זה ייתרון גדול במיוחד כשמדובר בעסקים קטנים או באנשים פרטיים. ייתרון  נוסף הוא מהירות אישור ההלוואה והעברתו לשימוש מיידי. בלקיחת הלוואות אקספרס או הלוואות פרטיות אין צורך להמתין תקופה ארוכה ולעיתים מועבר הכסף בתוך כמה שעות בלבד.

ייתרון  נוסף הוא פריסת תשלומים נוחה וארוכה במיוחד בעלויות ריבית לא גבוהות וברוב המקרים אין צורך בערבים או בבטחונות כדי לקבל את הלוואה. רוב החברות החוץ בנקאיות מאושרות על ידי משרד האוצר וכך גם גופי הלוואות פרטיות.

ייתרון שלישי הוא מטרת ההלוואה. הלוואת אקספרס, בניגוד להלוואות בנקאיות, הן לכל מטרה. בעוד שבבנק ירצו לדעת מה מטרת ההלוואה, הרי שבהלוואה אקספרס אין שאלות ואתם יכולים לקחת את ההלוואה לכל מטרה: סגירת מרפסת, טיפול שיניים, נסיעה לחו"ל, רכישת רכב יד שנייה, לצרכים עסקיים וכדומה.

 

חסרונות של הלוואות אקספרס

לעיתים תדרשו לשלם ריבית גבוהה יותר מזו המבוקשת בבנק מכיוון שהסיכון של המלווה גדול יותר עקב אי הצורך בערבים ובבטחונות, אבל ברוב המקרים התחרות מורידה את הריביות גם בסוגי הלוואה כאלה וגם הלוואות פרטיות ניתן לקבל בתנאים מועדפים, במסלולי החזר גמישים וללא בטחונות.

לדוגמא: הלוואה מחברת אשראי תאושר לכם באופן מיידי מסכום של 2000 ש"ח ועד 50 אלף ש"ח בהחזר של 3 עד 60 חודשים. ההלוואה תועבר אליכם תוך 3 ימים ללא ערבים וללא בטחונות.

 

 

יונתן נווה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב