דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'טרו פלטפורמס חשפה חלק מהחידושים הצפויים בגרסה הבאה של כלי ניהול הוירטואליזציה Jetro COCKPIT 

מאת    [ 08/11/2012 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 1788 פעמים ]

חברת ג'טרו פלטפורמס מקבוצת אומניטק, המובילה בפתרונות וירטואליזציה, מחשוב מבוסס שרתים (SBC) ואבטחת גלישה ארגונית באינטרנט (JSB), חשפה במסגרת מפגש שולחן עגול טכנולוגי שערכה ללקוחותיה, חלק מהחידושים הצפויים בגרסה הבאה של מוצר Jetro  COCKPIT.

בין החידושים שהוצגו : RDP Acceleration לשיפור ביצועים וחוויית משתמש טובה יותר, תמיכה ב- HTML5  אשר תאפשר לעבוד עם המוצר בכל התקן קיים, מ- PC  רגיל ועד סמארטפונים וטאבלטים, וכן Multi Site Management לניהול מרכזי למספר רב של  חוות שרתים מבוזרות והטרוגניות.

 

Application Delivery COCKPIT של חברת ג'טרו מאפשר לארגונים וירטואליזציית יישומים בצורה יעילה ומנוהלת בסביבת Terminal Server תוך מתן מענה כולל לאתגרים כמו פרסונליזציה, גישה מכל התקן קצה, התחברות מאובטחת, חוית משתמש, ניהול עומסים, הדפסות ועוד.

ג'טרו מציעה גם את פתרון ה COCKPIT4i לגלישה מאובטחת המיוחד לארגונים המחוייבים בהפרדת רשתות מטעמי אבטחת מידע ורגולציה.

 

בכנס, שהתקיים בבית IBM בפתח תקווה, השתתפו עשרות מלקוחות ג'טרו בישראל מתחומי התעשיה, הרכב, המלונאות, הבריאות, הביטוח, ההיי-טק, הפיננסים והביטחון והועברו בו הרצאות טכנולוגיות מקצועיות סביב מוצר Jetro COCKPIT של החברה.

 

בין הדוברים במפגש היו נורית הורביץ, מנכ"לית ג'טרו, ואיציק פינקל, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה, אשר חשף את החידושים הצפויים בגרסה הבאה של המוצר, שעתידה לצאת בשנת 2013.

גיא תדמור, מנהל המוצרים בג'טרו, סקר את היתרונות במעבר לגרסא 4.3 ששוחררה במרץ 2012 ואף חשף  את אתר התמיכה והתיעוד החדש שהושק לפני חודש.

 

כן לקחו חלק שני שותפים עסקיים של החברה: יגאל אברהם, יועץ עצמאי בכיר בתחום SBC, אשר דיבר על שיטות עבודה מומלצות בהתקנה ותצורה של COCKPIT 4.3 בסביבת Windows 2008, וטל חלמיש מחברת CIMeSystems, אשר הציג את מוצר ה- Real Time Monitoring של חברת CIMeSystems המותאם לעבודה עם פתרונות .COCKPIT

 

 אודות ג'טרו

ג'טרו פלטפורמס מקבוצת אומניטק הינה מובילה טכנולוגית בתחומי וירטואליזציה, מחשוב מבוסס שרתים (SBC) ואבטחת גלישה ארגונית באינטרנט (JSB) . תוכנת הוירטואליזציה Jetro COCKPIT מותקנת אצל למעלה מ- 140 לקוחות ארגוניים בעולם ועשרות ארגונים גדולים בישראל, ביניהם כלל ביטוח, הפניקס, הראל, מכבי, חברת חשמל, ישרוטל, ורינט ועוד. עיקר לקוחות ג'טרו בעולם פרוסים בדרום מזרח אסיה ובמזרח אירופה.
טכנולוגיית ג'טרו מאפשרת לארגון המחשוב לספק למשתמש הקצה סביבת עבודה שרצה על שרתים מרכזיים במקום על המחשב האישי של המשתמש.

פתרון Jetro Secure Browser מאפשר לארגונים גלישה וירטואלית ומרוחקת בטוחה במענה לדרישות רגולציה. זאת, מבלי לחשוף את הרשת הארגונית לתוכן זדוני מבחוץ, ומתחרה בפתרונות סינון תוכן קונבנציונאליים. לאתר ג'טרו: www.jp-inc.com

 

אודות אומניטק

אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל.

החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק ה-SMB והשוק הארגוני ומציעה מענה לכל קשת הדרישות הטכנולוגיות.

כמו כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד. 

לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, היא הנציגה היחידה בישראל של חברת אוטודסק ( Autodesk), וכן נציגה בלעדית של .Viewsonic

לאתר אומניטק: www.omnitech.co.il

יניב כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב