דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יצירת שפה עיצובית אחידה לבית 

מאת    [ 08/11/2012 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 4412 פעמים ]

בתים מספרים

כל אורח חדש שנכנס אל הבית שלכם מיד מתחיל לבחון את העיצוב ומגבש רושם ראשוני. העיצוב של הבית הוא חלק בלתי נפרד מהאישיות שלכם, הראו לי את ביתו של האדם ואוכל לספר לכם לא מעט פרטים אודות מצבו המשפחתי, מצב הרוח שלו ותכונות האופי העיקריות. כל פרט קטן כמו בחירת צבע הקירות, דלתות פנים, שטיחים וגופי תאורה משמעותי לעיצוב הבית. אין כל ספק כי פרט ליתרונות תדמיתיים, בית מעוצב ומסודר יהיה גם נוח ונעים יותר למגורים. הרמוניה בעיצוב הבית מתקיימת כאשר מצליחים ליצור שפה אחידה בעיצוב הבית. הסלון, המטבח, חדרי השינה וחדרי הרחצה משתלבים יחד ליצירה אחת הרמונית שמרכיבה את הבית שלכם.

טיפים לעיצוב מטבחים

המטבח הוא אחד החדרים הפעילים ביותר בבית, גם אם אתם נוהגים לאכול הרבה במסעדות ולהזמין משלוחי אוכל מוכן, תבקרו במטבח לפחות 4 פעמים ביום. מטבחים מעוצבים הם דרך נהדרת לעורר בבני הבית את התשוקה לבישול. אחרי שהשקעתם עשרות אלפי שקלים בעיצוב המטבח תרצו לבלות בו יחד, לבשל ארוחות וליהנות ממנו. מטבחים יש לעצב בראש ובראשונה בצורה יעילה ונוחה, המטבח הוא חדר עבודה לכל דבר. הקפידו לבחור חומרי גלם חזקים שמתאימים לסביבה לחה וחמה, נוחים לניקוי ועמידים לטווח הארוך. חומרי גלם עדינים ושבירים לא כדאי לשלב בעיצוב המטבח. שטח אחסון הוא דבר חיוני בכל מטבח, הציבו מספיק ארונות מטבח ומגירות בעבור כלי האוכל, כלי הבישול ומצרכי המזון. שימו לב, מוצרים וכלים שמונחים על מדפים חשופים מתמלאים במהרה באבק ולכלוך, במטבח כדאי להעדיף מגירות וארונות סגורים.

הפרדה בין המטבח והסלון

בבתים בהם המטבח והסלון חולקים את אותו החלל כדאי להציב דלפק ישיבה נמוך ביניהם שיגדיר את ההבדל בין המטבח והסלון. במקרים בהם החלל קטן לא כדאי יהיה להציב את הדלפק, יש לבחור באמצעי עיצובי אחר להדגשת ההבדלים בין שני החדרים. בבתים בהם המטבח הוא חדר בפני עצמו ישנה הזדמנות נהדרת לשלב דלתות פנים בכניסה למטבח ובין המטבח והמרפסת. הדלת חיונית למניעת מעבר של ריחות מהמטבח אל כל שאר חלקי הבית ושמירה על טמפרטורה אחידה בבית. כל אדם שהפעיל תנור אפייה ביום קיץ חם מכיר את החום שמתפשט בכל הבית וגורע מתפוקת המזגן. תארו לעצמכם שיכולתם פשוט לסגור את דלת המטבח ולמנוע זאת.

איך בוחרים דלתות פנים

הדלתות שאנו מציבים בתוך הבית מהוות חלק בלתי נפרד מקו העיצוב של הבית. דלתות מעוצבות הן תוספת נהדרת שמקרינה סגנון על הבית כולו. את הדלתות המתאימות בוחרים בהתאם לצבעים המובילים בבית ובהתאם לטעם אישי. הרשתות המובילות בתחום מציעות קולקציות של דלתות שמאפשרות שילוב של דלתות דומות בכל חדרי הבית. ישנם כאלו שמעדיפים להציב דלתות פנים זהות בכל חדרי הבית וישנם שמעדיפים להציב דלת שונה בכל חדר. בבחירת הדלתות הקפידו על שימוש בחומרי גלם איכותיים, ידיות נוחות לשימוש וחומרים ידידותיים לסביבה ולילדים. 

מאמר זה נכתב עבור דקור - השפה שלך בכל הבית


חברת המטבחים ועיצוב הפנים המובילה בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב