דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת וידאו לאינטרנט - איך משווקים בקצב הרשת? 

מאת    [ 07/11/2012 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1581 פעמים ]

למה צריך וידאו שיווקי – כולם יודעים: כדי להעביר את המסר בצורה הכי חווייתית ומעניינת.

למה צריך נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות  – לכולם ברור: שם הקהל נמצא, ושם הוא מחפש אותנו.

איך יוצרים הפקת וידאו לאינטרנט שתתפוס את הקהל ותביא אותו אלינו?

בשביל זה אנחנו כאן.

 

"הפקה לאינטרנט" זה לא רק "קצר"

הקהל באינטרנט חסר סבלנות. הוא גולש בין כמה חלונות פתוחים, מקפץ ומזפזפ. אז איך יכול סרט תדמית או וידאו מסחרי לעניין אותו? נכון, הוא חייב להיות קצר... כולנו משתכנעים בקלות רבה יותר להתחיל לצפות בסרטון וידאו שכתוב עליו "3 דקות" מאשר "10 דקות". אבל סרטון שיווקי – כל סוג הפקת וידאו לאינטרנט – צריך יותר מזה כדי לתפוס את הצופה ולהשאיר אותו.

מה הוא צריך? הנה ארבעה סודות מקצועיים שישדרגו כל סרט תדמית וכל סרטון שיווקי:


    • השניות הראשונות קריטיות
    הגעתי לאתר או הקלקתי על שיתוף של חבר. האם אצפה בכל הסרטון? אולי... מה שבטוח, אם 5-10 השניות הראשונות ירמזו לי על סרטון תדמית משעמם – פספסת אותי. מצד שני, סרטון וידאו עם 10 שניות ראשונות מסקרנות מאוד או מרהיבות יגרום לצופה להמשיך לצפות לא רק בשניה הבאה, אלא לתת "צ'אנס" אמיתי לסרטון.

 


    • התוכן הוא המלך
    בטלוויזיה, הקהל בכל מקרה יושב מולך. כך גם בהצגת סרטון תדמית בכנס או בפגישה. אבל באינטרנט – אנחנו חייבים תמיד לשאול את עצמנו בכנות "למה שמישהו ירצה לשתף סרט תדמית?". לכן, באינטרנט יותר מאשר בכל מדיום אחר, התוכן הוא המלך. תוכן טוב – כזה שמספר סיפור, מרתק ומרגש – יחזיק את הצופה ויעבור הלאה. והמסרים השיווקיים שלך יעברו איתו.

 


    • איכות סרטון וידאו רומזת על איכות העסק / ארגון
    כשהאינטרנט היה מדיום בחיתולים, וידאו באיכות נמוכה היה מקובל בגלל מגבלות קצב הגלישה. היום, כשסרטון HD משודר בלי בעיה, המסר הראשוני שהצופה מקבל הוא מסר איכות הפקת וידאו. עריכת וידאו באיכות נמוכה רומזת על סרטון מיושן או חוסר בתקציבים. עריכת וידאו באיכות גבוהה מעבירה מסר של מקצוענות, הקפדה על פרטים והשקעה. איזה מסר אתם רוצים עבור סרטוני תדמית שמייצגים אתכם?

 


    • 4.      גם העטיפה חשובה

הפקת סרט מעולה. ערכת אותו בצורה מצוינת. הוספת תמונות מרהיבות ומוזיקה מרגשת. עכשיו, אל תשכח את שאר מרכיבי העטיפה! כמו שאנחנו אוכלים עם העיניים, אנחנו גם בוחרים לצפות בסרטונים שמעניינים אותנו כבר בצורה שבה הם מופיעים על המסך. חשוב להקפיד על

-          שם נכון, היוצר סקרנות ומקושר ישירות לנושא הסרט

-          תיאור טוב שעושה לי חשק להתחיל לצפות עכשיו ומיד

-          תמונת טאמבנייל מעניין ומושכת

-          ערוץ יוטיוב ייעודי ממותג או נגן וידאו איכותי באתר

 

נעמי כרמי, מנהלת ניו-מדיה בחברת התוכן ספלאש, המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט: כתיבה שיווקית, תכני וידאו לאינטרנט והפקת סרטוני תדמית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב