הפקת וידאו לאינטרנט - איך משווקים בקצב הרשת?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הפקת וידאו לאינטרנט - איך משווקים בקצב הרשת? 

מאת    [ 07/11/2012 ]
מילים במאמר: 427   [ נצפה 1144 פעמים ]

 
 

למה צריך וידאו שיווקי – כולם יודעים: כדי להעביר את המסר בצורה הכי חווייתית ומעניינת.

למה צריך נוכחות באינטרנט וברשתות החברתיות  – לכולם ברור: שם הקהל נמצא, ושם הוא מחפש אותנו.

איך יוצרים הפקת וידאו לאינטרנט שתתפוס את הקהל ותביא אותו אלינו?

בשביל זה אנחנו כאן.

 

"הפקה לאינטרנט" זה לא רק "קצר"

הקהל באינטרנט חסר סבלנות. הוא גולש בין כמה חלונות פתוחים, מקפץ ומזפזפ. אז איך יכול סרט תדמית או וידאו מסחרי לעניין אותו? נכון, הוא חייב להיות קצר... כולנו משתכנעים בקלות רבה יותר להתחיל לצפות בסרטון וידאו שכתוב עליו "3 דקות" מאשר "10 דקות". אבל סרטון שיווקי – כל סוג הפקת וידאו לאינטרנט – צריך יותר מזה כדי לתפוס את הצופה ולהשאיר אותו.

מה הוא צריך? הנה ארבעה סודות מקצועיים שישדרגו כל סרט תדמית וכל סרטון שיווקי:


    • השניות הראשונות קריטיות
    הגעתי לאתר או הקלקתי על שיתוף של חבר. האם אצפה בכל הסרטון? אולי... מה שבטוח, אם 5-10 השניות הראשונות ירמזו לי על סרטון תדמית משעמם – פספסת אותי. מצד שני, סרטון וידאו עם 10 שניות ראשונות מסקרנות מאוד או מרהיבות יגרום לצופה להמשיך לצפות לא רק בשניה הבאה, אלא לתת "צ'אנס" אמיתי לסרטון.

 


    • התוכן הוא המלך
    בטלוויזיה, הקהל בכל מקרה יושב מולך. כך גם בהצגת סרטון תדמית בכנס או בפגישה. אבל באינטרנט – אנחנו חייבים תמיד לשאול את עצמנו בכנות "למה שמישהו ירצה לשתף סרט תדמית?". לכן, באינטרנט יותר מאשר בכל מדיום אחר, התוכן הוא המלך. תוכן טוב – כזה שמספר סיפור, מרתק ומרגש – יחזיק את הצופה ויעבור הלאה. והמסרים השיווקיים שלך יעברו איתו.

 


    • איכות סרטון וידאו רומזת על איכות העסק / ארגון
    כשהאינטרנט היה מדיום בחיתולים, וידאו באיכות נמוכה היה מקובל בגלל מגבלות קצב הגלישה. היום, כשסרטון HD משודר בלי בעיה, המסר הראשוני שהצופה מקבל הוא מסר איכות הפקת וידאו. עריכת וידאו באיכות נמוכה רומזת על סרטון מיושן או חוסר בתקציבים. עריכת וידאו באיכות גבוהה מעבירה מסר של מקצוענות, הקפדה על פרטים והשקעה. איזה מסר אתם רוצים עבור סרטוני תדמית שמייצגים אתכם?

 


    • 4.      גם העטיפה חשובה

הפקת סרט מעולה. ערכת אותו בצורה מצוינת. הוספת תמונות מרהיבות ומוזיקה מרגשת. עכשיו, אל תשכח את שאר מרכיבי העטיפה! כמו שאנחנו אוכלים עם העיניים, אנחנו גם בוחרים לצפות בסרטונים שמעניינים אותנו כבר בצורה שבה הם מופיעים על המסך. חשוב להקפיד על

-          שם נכון, היוצר סקרנות ומקושר ישירות לנושא הסרט

-          תיאור טוב שעושה לי חשק להתחיל לצפות עכשיו ומיד

-          תמונת טאמבנייל מעניין ומושכת

-          ערוץ יוטיוב ייעודי ממותג או נגן וידאו איכותי באתר

 

נעמי כרמי, מנהלת ניו-מדיה בחברת התוכן ספלאש, המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט: כתיבה שיווקית, תכני וידאו לאינטרנט והפקת סרטוני תדמית.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב