דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דגשים לבחירת מפתח אפליקציות או חברת פיתוח אפליקציות 

מאת    [ 04/11/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1580 פעמים ]

לאייפון של APPLE, מיליוני משתמשים ברחבי העולם, אין ספק שמדובר בסמרטפון מעולה. רמת השימושיות והגמישות הגבוהה שלו היא חלק נכבד מהצלחתו. תודות לאפליקציות שונות מגוונות, האייפון מאפשר לנו לעשות אתו דברים שלא חלמנו שניתן עם מכשיר שבבסיסו הוא סך הכול טלפון נייד. הפופולאריות הגדולה של האייפון גרמה להצפה בשוק מפתחי האפליקציות. השאלה היא כמובן איך לזהות מפתח אפליקציות מוצלח ומקצועי?

ראשית נבין מה הופך את האייפון למכשיר כל כך מוצלח?

האייפון הוא הרבה יותר מאשר מכשיר סלולארי, האפליקציות של האייפון מאפשרות לעשות אלפי פעולות עם המכשיר החל מקריאת ספרים ועיתונים, גלישה באינטרנט, צפייה בסרטונים, קריאת דוא"ל ועד לארגון לוחות זמנים, מעקב תזונה, צילום תמונות וכמובן משחקים. רוב האפליקציות ניתנות להורדה בחינם דרך האפסטור של APPLE בחינם או בתשלום של כמה שקלים בודדים. מיליוני אפליקציות אייפון כבר הורדו, אלפי אפליקציות נוספות זמינות להורדה מידית באפסטור.

מה מיוחד בפיתוח אפליקציות לאייפון וכיצד זה משפיע על אופן הפיתוח?

פיתוח אפליקציות לאייפון ולמכשירי מובייל נוספים כדוגמת אנדרואיד, הוא שילוב בין כישורים טכניים מצוינים ויצירתיות. פיתוח אפליקציות זה לא רק לתכנת, צריך להיות יצירתי, חדשני ומקורי. כמו כן חובה להבין את המודל העסקי של האפליקציה ואת מטרת האפליקציה וצריך לדעת כיצד לאפיין ולעצב את האפליקציה סביב המודל העסקי הדרוש. על מפתח אפליקציות לדעת מה הטרנדים האחרונים בתחום, מה ההתפתחויות החדשות בעולם האפליקציות ואיך לשלב אותם עם דרישות קהל היעד של האפליקציה. חברת פיתוח אפליקציות מקצועית נמצא תמיד 'עם האצבע על הדופק' של האפסטור, יודעת מה מתרחש, מה חדש, אילו אפליקציות מצליחות ואילו פחות, מעבר לכך, מבינה מדוע.

איך בוחרים מפתח מוצלח?

כשמחפשים מפתח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד, או חברה שמתמחה בתחום פיתוח אפליקציות למובייל, כדאי לשים לב למספר דגשים. כאמור, יש לא מעט מפתחים וחברות פיתוח אפליקציות היום, הביקוש מניע את ההיצע. ראשית חשוב לבדוק מהו הרקע של המפתח, האם מדובר במתכנת שעבר קורס מזורז או במהנדס תוכנה? בנוסף יש לבדוק כמה שנים ניסיון יש למתכנת בפיתוח תוכנה בכלל וכמה שנות ניסיון יש למפתח בפיתוח אפליקציות לתחום המובייל בפרט? מה קיים בהיצע תיק העבודות של המפתח (או של חברת הפיתוח)?

בנוסף, חשוב מאוד לוודא שאתם מעסיקים אדם שנעים לעבוד אתו, בעל יכולת הקשבה, הבעה ותקשורת טובה, אלמנטים שיקלו מאוד על התנהלות תהליך פיתוח הפרויקט.

 

חברת יויומדיה פיתוח אפליקציות - מתמחה בפיתוח אפליקציות למובייל ( פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ואייפון ) ופיתוח אפליקציות web.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב