דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שימוש באביזרים ליין 

מאת    [ 04/11/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1730 פעמים ]

ניתן להרחיב רבות על ייחודיותו וגדולתו של היין כך שכל אחד ירצה להפוך אותו לחלק פעיל בחייו. מצד שני, אם אתם כבר שמים את עיניכם על מאמר זה, ככל הנראה שיש לכם את ההבנה הבסיסית עד כמה יין הוא דבר מדהים וכמה צריכתו יכולה לשנות לגמרי את איכות החיים. על-מנת שנוכל ליהנות מהיין על תקן קבוע וכמו שצריך, עלינו להצטייד בכל מיני אביזרים ליין שישמשו אותנו במהלך צריכתו ובעיקר – לצורך שימורו והגנתו מפני חמצון או תסיסה. ולצורך שתיתו בתנאים מיטביים שידגישו את טעמו המיוחדים.

 

האביזר הבסיסי: מקררי יין

לפני שנכנס לכל הפריטים היותר "חיצוניים" שעל חשיבותם והתוספת שהם נותנים למימד החוויה שבשתיית היין אין עוררין, נתמקד לפני הכול במקררי יין – הפריט היותר הכרחי בכל הסיפור. הסיבה שמקררי יין כל כך חשובים לחובב היין היא שבלעדיהם לא נוכל לאחסן יין כמו שצריך ולאפשר לו להשתבח בזמן שאנו מחזיקים בו. שהרי לאורך ייצורו היין מוחזק על-ידי החנות, היקב, רו חברת השיווק ככל הנראה במקומות הטובים ביותר שמאפשרים להם לספק מוצר איכותי, אך כאשר היין נרכש על ידינו הוא נותר נטול הגנות ובמידה ולא נארגן לו את הסביבה הטבעית והטובה ביותר עבורו – הוא יתקלקל ככל הנראה או שאיכותו תרד משמעותית. רכישת מקרר יין תאפשר לנו לאחסן את היין בטמפרטורה האופטימאלית עבורו (16-18 מעלות), בנוסף לאחוזי הלחות הנצרכים (60-70 אחוז) לצורך שימור פקק השעם שלו, בנוסף ליציבות, מידת החשיפה לאור השמש, ואופן האחסון (שכיבה חלקית) האופטימאליים ועוד מכל זה יצא לנו עוד פריט דקורטיבי יוקרתי ביותר לבית שגם אינו תופס נפח רב וגם לא צורך כמעט חשמל. ישנם בשוק מגוון רחב של מקררי יין, וכל אחד יוכל למצוא מקרר ינות המתאים לכיסו ולעיצוב ביתו.

 

אביזרים נוספים לשימוש

מעבר לפריט הבסיסי שציינו, ישנם עוד כל מיני אביזרים ליין המוסיפים מאוד לחוויית השתייה והצריכה שלו: החל מפותחנים ליין מיוחדים בצורות שונות ומגוונות, דיקנטר לחידרור יין, פוררים למזיגת יין, משאבות ואקום לשימור יין לאורך זמן, תוויות לסימון בקבוקי יין, מצננים לקרור יין, המשך מכוסות מיוחדות לשתיית יין לפי סוגי היין השונים, מתקן תלייה לכוסות, מעמד להכנסת בקבוקי יין ואפילו כוורת מיוחדת להכנסת בקבוקים. כל האביזרים המצוינים יאפשרו לנו ליהנות מחוויה מהנה באמת, כזו שתוסיף רבות לאיכות חיינו ותוכל לתת לנו כמה רגעים של נחת מבעד לכל הלחצים השונים שהיום מכתיב לנו בעבודה, בגידול הילדים ובשאר הדברים הטמונים בחיינו.

Winebar


יבוא ושיווק מקררי יין ואביזרים ליין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב