דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספקי אינטרנט בישראל 

מאת    [ 04/11/2012 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 3402 פעמים ]

תשתית האינטרנט היא זו שמביאה את האינטרנט אל הבית, הספק אחראי להפוך את החיבור לכלל עולמי ובלתי מוגבל. מהירות הגלישה, העלאת הקבצים וההורדה מושפעת ממהירות החיבור, חברות האינטרנט מציעות חיבורים במהירויות משתנות בהתאם לצורכי המשתמש.  

מנוי האינטרנט של תושבי ישראל מתפצל ל-2 חברות, התשלום מתפצל גם כן לרוב לשתי חברות. קיימים מבצעים מיוחדים בהם התשלום מתבצע אל חברה אחת בלבד והיא דואגת לפצל ולהעביר חלק מהכסף אל החברה השנייה. הצרכנים בישראל יוכלו לרכוש שירותי ספק אינטרנט בחברות הבאות: בזק בינלאומי, 012, 013. את שירותי התשתית רוכשים מחברת בזק או חברת הוט.

מבצעים של אינטרנט מהיר

התחרותיות הגבוהה בשוק האינטרנט מעודדת הורדת מחירים ויציאה במבצעים מיוחדים, כל ספק אינטרנט שמבקש לגייס לקוחות חדשים ולשמר את הקיימים זקוק לפעילויות שיווק ומבצעים. מהירות הגלישה הנפוצה בשוק נעה בין 2.5 מגה ועד 100 מגה, ברוב הבתים בישראל אפשר יהיה למצוא אינטרנט מהיר של כ-5 מגה.  

החיבור אידיאלי בעבור גלישה ברשת האינטרנט, העלאת תמונות וקבצים לרשתות חברתיות והורדת סרטים וקבצים מכל רחבי הרשת. יש לציין כי כל שדרוג מהירות יש לבצע בשתי החברות שמרכיבות את החיבור, ללא סנכרון בין שתי המהירויות הגולש לא יקבל את המהירות המקסימאלית.  

מבצעים של שדרוג מהירות הגלישה ללא עלות נוספת מתגלים בחלק מהמקרים יקרים, הגולש אמנם זוכה לחבילת גלישה טובה יותר אצל הספק אך בכדי לממש את ההטבה עליו לשלם מחיר גבוה יותר בעבור התשתית.   חבילות גלישה במחירים מוזלים אפשר יהיה לקבל כאשר רוכשים מספר שירותים מאותה החברה. מנויים שירכשו טלפון קווי וחיבור אינטרנט מהיר בחברת 013 יוכלו לקבל מחירים נוחים בעבור שני השירותים.  

לקוחות וותיקים זוכים גם כן להטבות במסגרת מבצעים מיוחדים לשימור לקוחות, המחירים בתחום משתנים לעתים קרובות ונראה כי חברות האינטרנט נכונות להוריד מחירים במטרה לשמר את הלקוח.  ספק אינטרנט ותשתית במקום אחד האינטרנט הפך בשנים האחרונות לצורך חיוני, אינטרנט מהיר אפשר למצוא היום כמעט בכל בית, מוסדות חינוך ובתי עסק. ההפרדה בין הספק והתשתית מסרבלת את התהליך ויש הטוענים כי אין כל הצדקה להפרדה.  

הצורך לפנות לשתי חברות דורש זמן המתנה כפול בשני מוקדי שירות ויוצר בלבול במקרים בהם הצרכן זקוק לתמיכה תכנית או בירורים אודות החיוב. המתנגדים להפרדה לא רואים כל מניעה מכך שחברה אחת תספק את שני השירותים.  

הם ממשיכים ומסבירים כי האיחוד ימנע בזבוז מיותר של כספים על הפעלת שני מוקדים שונים ומערכות תפעול כפולות. אם נרכז את שירותי הספק והתשתית במקום אחד נצליח ללא ספק לצמצם את ההוצאות. המתנגדים לאיחוד טוענים כי האיחוד יפגע בתחרותיות בשוק ויגרור אחריו דווקא עליית מחירים וירידה ברמת השירות. ספק אינטרנט קצת אחר – טריפל סי אל הזירה תחרותית נכנס לאחרונה ספק אינטרנט נוסף, חברת טריפל סי מציעה רמה גבוהה של שירות, מחירים נוחים ואחידים וחווית גלישה טובה יותר. לקוחות החברה מגלים מוקד שירות אדיב ואפשרות פשוטה להתנתק מהשירות בעזרת לחיצת כפתור פשוטה. לצד שירותי הגלישה מספקת טריפל סי גם תיבות דואר אלקטרוני, חבילות אנטי וירוס ואנטי ספאם ואפשרות להתאים את המחשב הביתי לגלישת ילדים.

012 ספקית אינטרנט מהיר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב