דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על קביעת האיכות של שטיחים 

מאת    [ 04/11/2012 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 1735 פעמים ]

קיימים סוגים שונים של שטיחים. ישנם שטיחים קלאסיים, שטיחים המעוצבים בסגנון מודרני. ישנם שטיחים העשויים מצמר טבעי וגם שטיחים העשויים מחומרים סינטטיים. על מנת ליהנות מהשטיח לאורך זמן מומלץ לבחור שטיח איכותי, ובמקביל גם כזה שישתלב מצוין עם האלמנטים העיצוביים השונים שבמרחב עצמו. אם אתם מעוניינים לרכוש שטיחים חדשים לבית או אולי למשרד שלכם, כדאי לכם להתייחס לכמה פרמטרים חשובים, שיעזרו לכם להבחין האם אלה שטיחים איכותיים או שאולי מדובר בשטיחים פשוטים מאד.

כיצד נקבעת איכותם של שטיחים ולמה חשוב לשים לב כשבוחרים אותם? על כך, בכתבה הבאה.

מה משפיע על איכות השטיח וקובע את טיבו


    • צפיפות הסיבים – אחד הפרמטרים הבולטים ביותר, המשפיעים על איכותו וטיבו של השטיח קשור בצפיפות הסיבים שלו. שטיחים בעלי סיבים צפופים נחשבים לאיכותיים הרבה יותר מאשר שטיחים שסיביהם אינם צפופים כל כך. אם אתם מעוניינים לרכוש שטיחים איכותיים, שישארו אתכם לאורך זמן, בדקו את צפיפות הסיבים שלהם. כשרוכשים שטיחים בחנויות המתמחות בכך, ניתן לראות על גבי השטיח עצמו פתקית המציינת את צפיפות הסיבים. גם אם היא לא מופיעה, אפשר לשאול את בעלי המקצוע על הצפיפות ובהתאם לבצע את הרכישה.
    • החומר ממנו עשוי השטיח – גם החומר, ממנו עשוי השטיח משפיע על איכותו וטיבו. ישנם היום סוגים שונים של שטיחים. ישנם שטיחים העשויים מחומרים טבעיים, כמו צמר טבעי, למשל. ולעומתם, ישנם שטיחים סינטטיים העשויים מחומרים שונים שאינם טבעיים. בדרך כלל, שטיחים טבעיים נחשבים לאיכותיים יותר, בהשוואה לאלה שאינם טבעיים. מצד שני, הם גם עדינים הרבה יותר וכדי לשמור עליהם לאורך שנים חשוב לתחזק אותם נכון. שטיחים סינטטיים, בהיותם עשויים מחומרים שאינם טבעיים עמידים לחומרים שונים ופחות עדינים. בכל מקרה, מומלץ לבדוק את הסוגים השונים כדי לבדוק את מידת התאמתם למרחב שאליו הם מיועדים.
    • הדוגמא המופיעה על השטיח – גם אופן עיצובם של השטיחים והדוגמאות המופיעות עליהם מעידות על איכותם וטיבם של שטיחים אלה. ישנם שטיחים הכוללים במסגרתם דוגמאות ייחודיות ומקוריות, ולכן גם נחשבים לאיכותיים יותר ויקרים יותר, בהשוואה לשטיחים אחרים. שטיחים בעלי דוגמאות אותנטיות, שטיחים בעלי עיצוב חדשני, המעוצב על ידי חברות המתמחות בכך, נחשבים לאיכותיים ומובילים יותר, בהשוואה לשטיחים פשוטים ופחות מסוגננים.
    • מי מייצר אותם – את השטיחים מייצרים במקומות שונים. ישנם מפעלים המייצרים שטיחים באיכות גבוהה מאד ונחשבים למפעלים המתמחים בכך. ישנן חברות, המציעות למכירה שטיחים אלו ולכן גם נחשבות לחברות מובילות בתחום. כדי לוודא שאכן אלה שטיחים איכותיים, מומלץ לרכוש אותם במקום מוכר, המתמחה במכירה של שטיחים מסוגים שונים. כשיודעים את הכתובת ואת המקור שממנו מגיעים שטיחים אלה, אפשר לבחון גם את מידת איכותם, ובהתאם לבצע את הרכישה.

כיצד לבצע את הרכישה באופן הנכון ביותר?

אם אתם מעוניינים לרכוש שטיחים איכותיים, מומלץ לכם תחילה לפנות אל חברות או חנויות המתמחות במכירת שטיחים מסוגים שונים. ואכן, ישנם לא מעט סוגי שטיחים, המוצעים כיום למכירה. חלקם נחשבים לאיכותיים מאד ואחרים לפשוטים. כשמדובר במקום שבו ישנה תעבורה רבה מאד של אנשים, כמו למשל במשרדים או אפילו בסלון הבית, חשוב לבחור שטיחים איכותיים, שיחזיקו מעמד. שטיחים בעלי צפיפות גבוהה ייחשבו לכאלה, המתאימים למקומות מסוג זה, לעומת שטיחים עם צפיפות נמוכה. בכל מקרה, מומלץ לבדוק כמה סוגים שונים ולהתייעץ עם מומחים בתחום. במקביל, כדאי לוודא שעיצובם של שטיחים אלה אכן מתאים לעיצוב המרחב הכללי ומשתלב באופן המושלם ביותר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב