דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שפת האור 

מאת    [ 27/01/2008 ]

מילים במאמר: 682   [ נצפה 2183 פעמים ]

בשפת האור 2 יש קרניים מופלאות: 7 קרני האור:
בעזרת הקרניים האלו אפשר פשוט לשנות אנשים: לעזור להם להתקדם למטרות שלהם לשנות את חייהם ללא הכר. ולהפכם לאנשים איכותיים, מועילים יותר.
אני מפרטת פה רק חלק מהצורות של קרני האור.

קרן אור 1 - רצון וכוח: הצורה 1 - תיתן לבעל הגריד - כוח רצון, צורה 3 - כוח לערוך סינתזה (לשלב), צורה 4 - תחושה חזקה של כוונה וייעוד, צורה 7 תיתן - כוח לשמר ערכים, 21 - אופקים רחבים, ורק בקרן אור 1 יש 21 צורות וכל אחת יותר מועילה מהשנייה.
קרן אור 2: אהבה - תבונה: 1 - אהבת התבונה, 3 - כוח להבין דרך אהבה, צורה 4 - אמפטיה, סימפטיה וחמלה, 9 - תפיסה בהירה ואינטליגנציה, 10 - הכללה ושאיפה לנקודת מבט מלאה, 15 - טקט והתנהגות מנומסת, 19 - כוח להציל ולגאול, 20 - כוח לרפא באהבה, (20 צורות סה"כ).
קרן אור 3 - אינטליגנציה פעילה: 1 - יכולת לחשיבה מופשטת, 4 - ראייה רחבה על כל שאלות מופשטות, 5 - יכולת לנתח ולהסקת מסקנות, 9 - כוח להבין ולהסביר דפוסים מורכבים משולבים ומגמות, 10 - זריזות ופעילות מנטאלית גדולה, 11 - תקשורת מיומנות, הכוח להיות ווקלי ולהעביר מחשבה למילים, 12 - מיומנות בשפות, 13 - הכוח לזהות ולחשוב בתוך התכנית האלוהית, 16 - יכולת להבין כלכלה ולהיות חסכוני, (18 צורות סה"כ).
קרן אור 4 - הרמוניה דרך עימות : 1 - כשרון להביא הרמוניה מקונפליקט, 3 - יכולת לפשר, 7 - עידון של רגישויות אסתטיות ואומנותיות, 10 - חוש דרמה חזק, 11 - יכולת לשעשע, לענג ולבדר, 12 - מוזיקאליות, 14 - ספונטניות ואימפרוביזציה, 15 - רוח לחימה (עידוד קבוצה), 16 - יכולת לעשות שלום, (16 צורות סה"כ).
קרן אור 5 - ידע שימושי ומדע : 1 - יכולת לחשוב ולפעול באופן מדעי, 2 - אינטלקט ממוקד וחזק הממקד את הכוח לידע, 3 - כוח להגדיר, 5 - כשרון בחישובים מתמטיים, 8 - דיוק בחשיבה וצורה, 10 - כוח לגלות דרך חקירה ומחקר, 12 - הגיון בריא ודחייה של שטויות, 13 - יכולת מכנית, 16 - הסברים בהירים, (16 צורות סה"כ).
קרן אור 6 - נאמנות ואידיאליים מופשטים : 1 - אידיאלים נעלים, 3 - מסירות עמוקה, 5 - אמונה בלתי מעורערת ואופטימיות ללא צל, 7 - נאמנות גבוהה ודבקות, 10 - קבלת הדרכה רוחנית, 12 - כוח לעורר השראה, להעלות ולשכנע, (14 צורות סה"כ).
וקרן אור 7 - סדר וקסם (היא באמת קסומה) : 1 - כוח להגשים ולעבוד במישור הפיזי, 2 - כוח ליצור סדר, 5 - כוח כקוסם, 6 - כוח לעבוד עם דיוות וכוחות יסודיים, 9 - תחושה חדה של קצב ותזמון, 14 - כוח לעשות סינתזה (לתאם), (14 צורות סה"כ).
לסדרת הכתבות המלאה ראו באתרי -

ועדיין לא למדתי את שפת האור 3 שמספרים לי שהיא הרבה יותר מועילה ועשירה מ-2 ו-1, ובהמשך יש מוביוס אין סופי וקלסטרים, ועוד. עדיין אני לא מרגישה שמיציתי את עצמי בשפת האור 1+2.
אני רק רוצה לספר לכם על עצמי, שלא תמיד הייתי בטוחה במעשי ועשיתי טעויות, היום מהתבונה שקיבלתי משפת האור ושפת האור העניקה לי, אני יודעת שאני עושה את הדבר הנכון, אני בטוחה בכל מעשי ודרכי, אני יודעת שאני צודקת, והדרך שלי ברורה. וזוהי טיפה מאיפה שהייתי ואיפה אני היום - וכיצד שפת האור קידמה אותי.

רוצה לספר לכם איך אני עובדת עם שפת האור, בקורס למדנו לכל מטרה של גריד לתת במה אחת וסט אחד שיהיו הכי טובים למטרה של הגריד, אני "שכללתי" J את השפה ואני נותנת לכל מטרה של גריד את כל הבמות ואת כל הסטים שיכולים לעזור להגיע למטרה של הגריד וייתן יותר אפקטיביות וכוח לגריד שכתבתי.
כמו כן, כאשר אני כותבת גרידים (7) לאדם, אני שוב בודקת שיופיעו כל הבמות וכל הסטים של מערכות הגוף, כי לדעתי כל הבמות (שמשפיעות על חיינו: סביבה, גנטית...) זקוקות לטיפול וכך גם הסטים.

אני מבקשת להודות לקירקה וום שיידט הנפלאה שהעניקה לי את הידע בשפה הנהדרת הזו. ולמורתה סטאר פואנטס (שהיא, אגב, יהודיה והיא חשפה את השפה הזו לעולם המודרני. במשך דורות רבים בני המאייה טיפלו בשפת האור באנשים, מדור לדור הוכשר מרפא אחד לטיפול בשפת האור).

כל הזכויות על החומר של שפת האור שמורות לסטאר פואנטס. ואני, ורד לב - מטפלת בשפת האור באישורה של מאסטרית קירקה וום שיידט. כותבת את חוויותיי משפת האור כאן.
ורד לב ? מטפלת בשפת האור
טלפון : 0522-366-488; אימייל : Le_vered@netvision.net.il; האתר שלי: http://www.alternativli.co.il/sfat.haor/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב