דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'קוזי: לשדרג את המראה 

מאת    [ 30/10/2012 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 2018 פעמים ]

איש לא יטען שאין די במים חמים ומבעבעים כהלכה כדי להעניק חווית ג'קוזי מוצלחת. עם זאת נדמה שגם ברור לכולנו שהאווירה חשובה מאוד להנאה מושלמת ומי משעוניין בחוויית השתכשכות מושלמת ומלאה צריך להשקיע גם ביצירת חוויה שלמה ומוצלחת. מרכיב חשוב ביצירת האווירה הזו הוא בעיצוב של הבריכה שבה אנחנו טובלים. בואו נראה כמה אלמנטים שיכולים להשפיע לטובה על עיצוב הבריכה הביתית שלכם.

מים כאלמנט עיצובי

 המרכיב הכי חשוב של כל ג'קוזי – בין אם זה ג'קוזי לחצר או בריכת ספא על גג הבית – הוא המים. בריכות ספא מגיעות עם מפרטים שונים בכל הנוגע לזרמי המים ולעוצמה שלהם וההבדלים בין מערכות ספא שונות נובעים הרבה פעמים מהמפרטים הללו. אבל צריך לחשוב על המים של מערכת ספא גם כמרכיב בעיצוב של הבריכה הביתית שלכם.

מי שרוצה להשקיע מעט יכול ליצור מערכת שלמה של זרמי מים שיכניסו את המים אל הבריכה. כיוון שהרבה פעמים ישנה מערכת סירקולציה שאחראית על ניקיון המים מדוע לא לנצל את הסירקולציה הזו ליצירה של מערכת שלמה של מפלים ונחלים ומזרקות? מדובר בעיצוב שאפתני שייצור מראה מרהיב ומיוחד. כמובן שכל אחד יכול להחליט עד כמה הוא יכול ורצה להשקיע: מהמפל הקטן והצנוע ועד למערכת של בריכות קטנות ומים זורמים ביניהם וכמה מזרקות שייצרו ביחד מראה מרהיב ומשובב נפש – רקע מושלם לחוויית השתכשכות מושלמת. ודרך אגב – זה יכול לתרום לעיצוב כולל של החצר או הגינה.

תאורה תת מימית

גם בלי פלגים ומפלים אפשר לעורר את מראה המים. כיום ניתן למצוא תאורת לדים מסוגים שונים שנועדה לייצר תאורה תת-מימית. מדובר בגופי תאורה חסינים למים שמאפשרים לכם להאיר את המים מבפנים וליצור מגוון של צבעים וצורות. הדבר יכול להפוך בריכה פשוטה לסימפוניה של צבעים ותנועות שתעורר את הנפש. שימוש נכון בתאורה השונה ישדרג את מראה הבריכה הביתית ללא ספק.

שימוש בחומרים מיוחדים: מתכת, עץ מיוחד, פלאסטיק מעוצב

את קירות הבריכה ואת השטח הקרוב ניתן לעצב באמצעות חומרים עמידים למים כמו עץ מטופל, מתכות שאינן מחלידות ופלאסטיק מעובד. כך ניתן ליצור מראות מיוחדים ותפאורה כוללת לבריכה. מי שישתמש מעט בדמיון שלו יוכל לחשוב על תפאורות שונות שייצרו חוויית טבילה מיוחדת: אלמנטים פרעוניים למי שרוצה לבקר במצרים העתיקה, עמודים מפוארים בסגנון רומי, מבנים עתידניים לטבילה באווירת מדע בדיוני ותמונות וצורות מספרי הילדים האהובים עליכם כדי ליצור סביבה חלומית לטבילה מהאגדות בבריכה קסומה.

התפאורה שאותה ניתן ליצור תלויה רק בדמיון שלנו (ובתקציב העומד לרשותנו.) במקום להסתפק בעיצוב הבסיסי והמקובל של המערכת שקנינו אנחנו יכולים ליצור בריכה במראה אישי ומותאם בדיוק לחלומות שלנו. אפשר גם לחשוב על תפאורה משתנה כדי לגוון את החוויה ולהתאים אותה למצבי הרוח המשתנים שלנו.

מי שלא רוצה להשתמש בחומרים מלאכותיים יוכל לבחור בעיצוב באמצעות גינון נכון – שתילה של עצים ושיחים מתאימים יכולה ליצור את החוויה הקסומה של טבילה בבריכת יער גם כשאנחנו נמצאים בחצר הבית בבריכת הספא הפרטית שלנו.

***

מוגש בחסות איסמור - איסמור מובילה בארץ בתחום שיווק מוצרי האיכות לבית ולחצר מוצרים אלה כוללים, בין היתר דשא סינטטי, ג`קוזי (ספא), סאונות, ברביקיו בנוי, מתקני שעשועים לילדים, בקתות עץ, מחסני עץ ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב