דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציורי אוירה כפריט עיצובי לבית 

מאת    [ 25/10/2012 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 1807 פעמים ]


 

על התאמת ציורי אוירה לעיצוב הבית

 

בעידן המודרני, שבכל בית יש עיצוב ייחודי משלו, ציורי אוירה מהווים כלי חשוב ביצירת העיצוב והעברת המסרים הרצויים ע"י בני המשפחה.

לעיתים, ציורי אוירה הם לא רק חלק מהעיצוב, אלא הם הגורם המשמעותי ביותר ביצירת העיצוב בכל חדר.

באמצעות ציורי אוירה בעלי תכנים מתאימים אשר משתלבים עם העיצוב הכללי, אתם יכולים ליצור אוירה ייחודית בביתכם שתקרין לאורחים ולמוזמנים את ההעדפות האומנותיות שלכם וחלקים שונים מהאישיות שלכם,שייתכן ואתם מעוניינים לחשוף דרך הציורים הללו.

אפשר להזמין ציורי אוירה בסגנונות שונים, כמו ציורי אוירה בסגנון ריאליסטי, קלאסי או אימפרסיוניסטי. ניתן היום להזמין ציורי אוירה גם בסגנונות מודרניים, כמו ציורים אבסטרקטים ואחרים. אומנים מהשורה הראשונה יוצרים עבודות אומנות מרהיבות לפי הזמנה, כשאתם יכולים לבקש נושא או סגנון מסוים, והאומן מגיש לכם ציורי אוירה מקוריים.

 

ציורי אוירה – לכל חדר סגנון ויופי משלו

 

ניתן להתאים ציורי אוירה לכל חדר. אתם יכולים להזמין ציורי אוירה שיתאימו לעיצוב של כל חדר בבית, או אפילו, להזמין את אותו הציור בגוונים או במרקם שונים לכל חדר בנפרד.

למשל, אפשר להזמין ציורי אוירה בנושא מסוים, כמו שמש או כוכב לכת אחר, או נוף ספציפי, ולבקש מהצייר ליצור את אותו הציור בגוונים שונים, כדי שכל אחד מהציורים יתאים לעיצוב של חדר אחר.

ציורי אוירה מתאפיינים במיקוד על נושא מסוים, בין אם זהו נושא הציור, או הגוונים הבולטים בו. אלמנטים נוספים המאפיינים ציורי אוירה, הם כתמי צבע ונגיעותיו הרכות של המכחול על בד הציור. דברים נוספים שחוזרים על עצמם לא מעט בציורי אוירה הם, פרחים, נהרות, שמש, גבעות וכדומה. כדי להדגיש אלמנט כלשהו, ציירים מבליטים צבע מסוים ומגיעים לתוצאות מרשימות ביותר.

 

ציורי אוירה למען עיצוב הסלון

 

עבור רבים מאיתנו עיצוב הסלון הוא פרויקט של ממש. אמנם גם בחדרי השינה ובמטבח אנחנו משקיעים רבות בעיצוב, אבל ה"בייבי" שלנו הוא הסלון, והרבה משאבים מופנים אל מרכיבים שונים, המהווים את כל האלמנטים היוצרים עיצוב ייחודי של חדר.

דבר ראשון שאנחנו משקיעים בעיצוב של הסלון, הוא חיפוי הקירות, משם לריצוף ולתאורה. ומיד אחריהם, כל מה שנייד, כמו רהיטים, חפצי נוי, וילונות וכדומה.

אך הדובדבן שבקצפת כשמדובר בעיצוב הסלון, הם ציורי אוירה. ציורי אוירה, מעניקים את החותמת הסופים בקשר לעיצוב שבחרנו לסלון, ולאילו מסרים אנחנו רוצים להעביר לאורחים המבקרים בביתנו.

למשל, אם אתם אוהבים לטייל בעולם, ומקשטים את ביתכם במזכרות מהמדינות שבהן ביקרתם, יכול להיות שנראה בסלון שלכם, מזכרות מאפריקה, ממרוקו או משוויץ.

כדי להשלים את המראה האקזוטי או הקלאסי, אתם יכולים להזמין ציורי אוירה שיבליטו וידגישו את המזכרות שהבאתם אתכם מחו"ל.

 

ציורי אוירה בחדר שינה הורים

 

מי שמעוניין להשקיע בעיצוב של חדר השינה של ההורים, יכול באמצעות ציורי אוירה להגיע לתוצאה המיוחלת.

אפשר באמצעות ציורי אוירה להגיע לאווירה רומנטית, חושנית, או רגועה והרמונית בחדר השינה. אתם יכולים לבחור ציורי אוירה בעלי מוטיבים שיתאימו לעיצוב המועדף עליכם בחדר, בין אם אלה ציורי אוירה בגוונים חזקים, בצבעי, אדום, כתום וצבעים דומיננטיים אחרים, או בצבעי פסטל, או טורקיז, ליצירת אוירה רגועה, ושלווה.

אתם יכולים גם ליצור התאמה בין העיצוב הקיים בחדר, של רהיטים בצבעים שונים, לבין ציורי אוירה בגוונים הפוכים, כדי ליצור קונטרסט בין הציורים לבין הריהוט בחדר.

אתם יכולים גם להזמין ציורי אוירה בחלוקה של שניים או יותר ציורים, או ליצור סדרה של ציורי אוירה הנוגעים לנושא מרכזי אחד, נוף, כוכבי לכת או נושאים אחרים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב