דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת סרטוני תדמית - שיווק נכון לעסק שלך 

מאת    [ 25/10/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1361 פעמים ]

שיווק נכון ויעיל מורכב מאלמנטים רבים. בניית מערך נכון של שיווק יביא למקסום הגישה אל לקוחות פוטנציאלים לעסק. יש כמובן לקחת בחשבון אלמנטים רבים כגון: יצירת תוכנית עסקית, בחירת קהל יעד, קורסים והשתלמויות בעבור אנשי השיווק בחברה, הגדרות מטרות מיקוד שיווקיות, ייחודיות, שימוש במפורסמים וכמובן היכולת להיות תמיד עם האצבע על הדופק.


אם כך ניתן לומר שהצגתה של חברה בצורה נכונה היא בראש ובראשונה שיווק נכון ויעיל של מוצריה. כלים רבים עומדים לרשות המשווקים בחברות ומפעלי תעשייה. כלים אלו כוללים בין היתר אתר אינטרנט, קטלוגים, ברושורים, מצגות, שילוט וכרטיסי ביקור. לרוב, יעמדו אותם משווקים בקושי רב להציג את תדמית החברה אך ורק על ידי כלים סטטיים ולכן נעזרים הם כמובן גם בסרטי תדמית.
אותם סרטי תדמית מהווים כרך מרכזי לשיווק נכון ורחב. יכולתם היא לפרוץ לקהל יעד גדול בזמן קצר יחסית, לסחוף עימם רבים אחרים ולעניין קהל נוסף שאולי לא חשבתם שאפשר להגיע גם אליו. למול אותם כלים נוספים הקיימים. הופכים הם בן רגע למשלימים למול סרטי תדמית חזקים ואיכותיים.

כלי שיווקי שמחזיר השקעה: 

היכולת של סרטי תדמית להוות כלי שיווקי הוא שבעבודה מקצועית ומתוזמנת היטב של סרטון בעל מספר שניות יוצרים מפיקי הסרטון מסר חזק שקשה להתעלם ממנו. אותו מסר מהווה בעצם פוטנציאל שיווקי שממנו אותו לקוח פוטנציאלי מתעניין ובכך צורך הוא עוד מהחברה שלה סרטון תדמית זה. הרושם הראשוני המזמין בדמות סרטון תדמית מוצלח פותח את היכולת לשווק לו מן המוצרים בצורה קלה יותר, מזמינה יותר ומקבלת יותר מבחינתו.

הכוח השיווקי בסרטון תדמית מוצלח לא מסתיים כאן. סרטי תדמית טובים ככל שהיה מעביר אף מסר של אמינות לחברה המפרסמת בו. באם לא יעמדו מאחורי המוצג כוחו של הסרטון לא יהיה יעיל לאורך זמן. למול סרטון תדמית מוצלח, שתרם רבות לשיווקה של החברה ולמוניטין שלה עומדים כעת חובת ההוכחה של החברה. עמידה בהבטחות ובמה שהוצג בסרטון התדמית תביא לשדרוג החברה ואף לאמינות של סרטון התדמית.

סרטי תדמית הוא כלי חיוני על מאוד בשיווק העסק. יכולותיו לשווק הם קצרות מועד, רחבות, ממוקדות ושונות באיכותן וב"רעש" שהן גורמות. בוויתור על סרטון תדמית ככלי עיקרי לשיווק מתקיים בעצם ויתור על רצון העסק להצליח ולפרוח. יכולתו למול המתחרים בשוק תהה בנחיתות בולטת ומתמדת. מחקרים רבים מראים כי סרטי וידאו מעבירים מסר יותר טוב מכל כלי אחר.

לסרט תדמית יש 72% יותר סיכוי להשפיע על החלטה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם? יותר מכל חומר שיווקי אחר. כמעט ולא קיים חומר שיווקי אחר שמתקרב לרמת גירוי החושים של הקונה כמו סרטי תדמית. חברה אשר תרצה לנצל את פוטנציאל המכירות שלה ולהגדיל את נתח השוק שלה, תעשה נכון אם תחליט להפיק סרטון בודד או מספר סרטי תדמית.


סטודיו 211 http://www.studio211.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב