דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יישור שיניים - לא רק לילדים 

מאת    [ 24/10/2012 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1918 פעמים ]

טיפול אורתודנטי מיועד ליישור שיניים ולהשגת שיפור אסתטי של הפה והלסת. אם יש לכם שיניים עקומות, שיניים בולטות, בעיות בנשך, או רווח בין השיניים – אורתודנטיה היא הדרך הטובה ביותר באמצעותה תוכלו להשיג את החיוך המושלם שתמיד חלמתם עליו. בימינו, יש כל כך הרבה התפתחויות פורצות דרך בתחום יישור השיניים, כולל יישור שיניים שקוף – עד שהיום אנשים מכל קבוצות הגיל יכולים לקבל טיפולים אלה ולשפר בקלות את מראה הפנים שלהם.

אחת הסיבות העיקריות לבחירה בטיפול אורתודנטי היא היכולת לשפר את הביטחון העצמי שלכם. אם עד כה הייתם נבוכים בכל עת שרציתם לחייך, ואולי אף כיסיתם על החיוך בכף היד – שיניים ישרות וחלקות יוכלו בהחלט לשפר את ההערכה העצמית שלכם. אבל קודם כל צריך להתייעץ עם האורתודנט ולקבל ממנו את המידע המתאים לגבי הטיפול ולגבי סוג הסמכים שיתאים לטיפול בבעיה הספציפית שלכם.

סמכים הם המכשירים הנפוצים ביותר שבהם משתמשים אורתודנטים לשם יישור שיניים. הסמכים משתמשים בחוט מתכת מעוקל שמפעיל לחץ על השיניים בכיוון מסוים כדי ליישר אותם. כוח הדחיפה והמשיכה מסדר ומארגן את השיניים בכיוון הראוי. לאחר שהפלטה מונחת על השיניים זה טבעי להרגיש שהמקום קצת רדום, וזה נורמאלי אם חשים אי נוחות קלה במשך כשבוע או שניים לאחר ההתקנה של הסמכים. כיוון שכיום קיימים סוגים שונים של סמכים, מומלץ להתייעץ עם האורתודנט לפני שבוחרים את הטיפול שישיג לכם את התוצאות המיטביות.

סמכים מסורתיים או מודרניים

הסמכים המתכתיים, המסורתיים, נחשבים לחזקים ביותר. זאת משום שכוח הדחיפה והמשיכה שלהם חזק יותר. לסמכים המודרניים – כמו לשיטה של יישור שיניים שקוף – יש סוגרים קטנים יותר בהשוואה למתכתיים. הסמכים המתכתיים מכסים את כל השן ובכך גורמים ליישור של השיניים. סמכים מתכתיים הם עדיין הבחירה הפופולארית ביותר בעיקר לילדים, אבל גם למבוגרים, והם גם הזולים יותר.

יחד עם זאת, הסמכים המתכתיים בולטים מאד בפה ומבוגרים רבים יירתעו מלהשתמש בהם. לכן הסמכים שיבואו לעזרתם הם אלה שעשויים מחומר שקוף כיוון שהם כמעט בלתי נראים בפה. זוהי הקלה גדולה למבוגרים שזקוקים לסמכים כדי ליישר את השיניים ויכולים להפסיק לחשוש מהמראה המגושם כאשר הם יחייכו עם הסמכים.

אמנם השיטה של יישור שיניים שקוף היא יקרה יותר מהשיטה של הסמכים המסורתיים, אבל התוצאה שלהם היא מצוינת. סמכים אלה עובדים על שיפור הדרגתי של השיניים העקומות ועל היישור שלהן. בנוסף, סמכים אלה נוחים מאד שכן אפשר להסיר את הסמכים השקופים לפני האכילה ולהחזיר אותם לאחר שניקיתם את השיניים שלכם.

 

המאמר באדיבות mydentalguide.com - כל מה שצריך לדעת על טיפולי שיניים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב