דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול נכסים חסכוני ויעיל 

מאת    [ 23/10/2012 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 1578 פעמים ]

ניהול נכסים באמצעות חברה המתמחה בתחום ניהול ואחזקה, זו דרך להקל על בעלי הנכסים וגם אפשרות נהדרת לחסוך זמן וכסף ואף להשיג תוצאות טובות יותר במגוון תחומים. חברות ניהול נכסים מרכזות עבור הלקוח את כל השירותים, הדחופים יותר והדחופים פחות הקשורים בניהול נכס, למעשה מאפשר שליטה ובקרה ברמה גבוהה ביותר. ניהול נכסים המתבצע על ידי חברת ניהול נכסים מקצועית ומנוסה, המציעה שירותי ניהול נכסים שונים ומגוונים, מאפשר לבעל הנכס להתמקד בעסקיו בידיעה כי נכסיו מנוהלים על הצד הטוב ביותר.

ניהול נכס – כל השירותים תחת מטריה אחת

נניח לרגע שאתם בעלי נכס שמנוהל בצורה עצמאית, בעוד הנכס שלכם דורש תחזוקה שוטפת, אתם מתרוצצים מבעל מקצוע אחד לבעל מקצוע שני בעודכם "סומכים על המזל" שתיפלו על בעל המקצוע הנכון, אחד כזה שגם לא ירמה אתכם מבחינת התשלום וגם יעשה את העבודה כמו שצריך. עכשיו הכפילו את התהליך הזה בכמה שתרצו – זה בדיוק ניהול נכסים. העבודה מול מספר רב של ספקים ואנשי מקצוע, ההתרוצצות מאחד לשני, המעקבים והתשלומים הנפרדים, מדובר במתכון לבלגן אחד שלם. השאלה הנשאלת היא, מדוע לא לרכז את כל בעלי המקצוע, כל העבודות, כל השירותים וכל המעקבים, אל תוך שירות אחד ויחיד? חברת ניהול נכסים תוכל לעשות זאת עבורכם בצורה הטובה ביותר. חברות שכאלה עובדות במשך שנים עם בעלי מקצוע שונים ויודעות להתאים בדיוק את בעל המקצוע הנכון לכל עבודה. אותן חברות גם מספקות אפשרות השגחה בעת עבודת בעל המקצוע, תמחור ומו"מ מולו ועוד שירותים נוספים שיוכלו להועיל לכם, בעלי הנכסים.

ניהול נכסים חסכוני

צורה כזאת של ניהול נכסים למעשה מאפשרת ריכוז ועל ידי כך הבנה של כל החלקים בפאזל השלם של ניהול נכס. כאשר מבינים ועוקבים בצורה טובה, גם לא מרגישים שהולכים לאיבוד ובעקבות כך מרגישים מרוצים ובטוחים יותר. בטחון הוא דבר חשוב אך חשוב יותר מכך הוא החיסכון. חברת ניהול נכסים תדאג לדרוש מול בעלי מקצוע מחיר נמוך והוגן. למעשה הרווחתם כאן חיסכון גם בזמן ההתעסקות עם בעלי המקצוע, גם בעלות שלהם וגם בכאב ראש שכרוך בלעקוב ולזכור מה בדיוק כל אחד עושה ומתי.

ניהול נכסים יעיל

היעילות הנלווית לסוג כזה של ניהול נכסים, היא רווח ישיר שלכם. כידוע – עבודה יעילה חוסכת זמן, זמן שווה כסף. ולכן, כאשר עבדתם בצורה יעילה, חסכתם כסף. אנשים רבים אשר בוחרים לנהל את נכסיהם בעצמם, עובדים מול בעלי מקצוע רבים כשחלקם לא ישרים ובסופו של דבר העבודה תהיה כפולה ובעקבותיה גם התשלום. עבודה בצורה יעילה תחסוך לכם את התשלומים הכפולים או המצבים הלא נעימים כדוגמת אלה.

חברות ניהול נכסים בישראל חברות ניהול נכסים, בעשור האחרון, תופסות תאוצה ומהוות חלק גדול מהמשק הישראלי. נכסים, בין אם מדובר בבנייני משרדים, תעשייה, נכס מסחרי או בניינים משותפים, מתנהלים טוב יותר באמצעות חברות ניהול נכסים. צוות מקצועי של חברות ניהול, בעל ניסיון וידע רב בתחום, עוזר לדיירים ובעלי הנכסים ומפשט עבורם את כל תהליכי הניהול. חברות ניהול נכסים מציעות מגוון פתרונות ושירותים בתחום הניהול ואחזקה, החוסך  זמן וכסף ועוזר להפוך כל נכס למניב. חברות ניהול נכסים בישראל כיום פועלות חברות ניהול נכסים רבות, המציעות שירותים רבים בתחום ניהול ואחזקת מבנים. נכסים מתחומים שונים- מבני תעשיה, מרכזים מסחריים, בנייני משרדים או בניינים משותפים, זקוקים לניהול יעיל ומקצועי התבצע באמצעות צוות חברת ניהול נכסים בצורה מקצועית, אפקטיבית והוגנת. למעשה חברות ניהול נכסים נוצרו במטרה לרכז ולאחד את כל שירותי הניהול והתחזוקה הנוגעים לנכסים מסוגים שונים וכך לחסוך ללקוחות הרבה מאוד זמן וכסף. חברות ניהול נכסים משמשות כוועדי בתים בבתים משותפים, כמנהלים פיננסים של בנייני משרדים ומבני תעשיה ועוד, בהתאם לתחום. צוות החברה יוצר קשר עם ספקים, אנשי מקצוע ונותני שירות ומפקח על כל תהליך המתבצע בנכס. בנוסף צוות חברת הניהול מנהל מו"מ בשם בעל הנכס, סוגר חוזים והסכמים ועוד, כל אלה ועוד נעשים תוך שיתוף פעולה הדוק עם הלקוח, שיתופו והתייעצויות עמו. שרותי חברות הניהול חברות ניהול נכסים מציעות שירותים רבים ומגוונים אשר מטרתם לשמור על פעילות תקינה ושוטפת של הנכס אותו הן מנהלות. בין השירותים הללו ניתן למנות למשל – תיקוני חירום 24 שעות ביממה, אחזקת מעלית, תיקוני בעיות צנרת, חשמל, ביוב, מערכות אלקטרוניות, מערכות אבטחה ומערכות כיבוי אש, שטחים ציבוריים בבניין או במבנה, תיקון ליקויים ונזקים, שירותי שמירה, שירותי ניקיון ועוד שירותים רבים ונוספים אשר עוזרים להפוך את החיים ליותר קלים ובעיקר למנוע מאיתנו לפצל את עבודתנו אל מול שלושה ארבעה חמישה אנשי מקצוע שונים ולעתים אף הרבה יותר מכך. כל השירותים תחת מטריה אחת בנוסף לשרותי האחזקה, חברות ניהול נכסים מציעות ללקוחותיה "חבילת" שירותים אשר כוללת בתוכה את כל השירותים הדרושים לניהול נכסים – החל מגביית שכ"ד משוכרים, דרך ניהול משא ומתן וניהול חוזים קיימים, תשלומים לרשויות ולגופים המעורבים, בין אם מדובר על מסים שונים הקשורים לנכס ובין אם תשלום עבור שירותים חיצוניים שניתנים ללא קשר לאותן חברות ניהול נכסים, שירותי תחזוקה ואחזקה ברמה יום יומית אם צריך ואף ניהול שיווק הנכס אם ישנו צורך בכך. חברות ניהול נכסים דוחפות קדימה עד כמה שניתן ואף יותר מכך, את אותם הנכסים אשר נמצאים תחת ניהולן, לכן כדאי לכל בעל נכס להשתמש בשירותיה של חברה כזאת ולהוריד לעצמו הרבה מאוד לחץ מהראש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב