דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיגון קרינה - על פתרונות המיגון השונים 

מאת    [ 22/10/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1649 פעמים ]

ניתן למצוא כיום מבחר של פתרונות מיגון קרינה שונים, המוצעים בשוק. בזכות הפיתוחים השונים והטכנולוגיה המתקדמת, הם מאפשרים מיגון ברמה גבוהה מאד ויכולים לשמש כפתרון במקרים רבים. במידה וגיליתם רמת קרינה גבוהה במיוחד , ומעבר למותר  כאשר עשיתם בדיקת קרינה ביתית, מומלץ לכם להיעזר בפתרונות אלו. מהם סוגי פתרונות מיגון הקרינה המוצעים כיום ולמה חשוב לשים לב כשבוחרים אותם? הנה, התשובה.

על האפשרויות השונות


    • פתרונות ציפוי שונים – ניתן למצוא כיום מגוון של פתרונות מיגון קרינה. אחת האפשרויות המוצעות כוללת, במסגרתה, ציפוי מיוחד, הן של הקירות והן של הרצפות, המאפשר להפחית באופן משמעותי את רמת הקרינה. סוג הציפוי והחומר שממנו הוא עשוי נקבע בהתאם לעוצמת הקרינה והמקום שממנו היא מגיעה. כמובן שפתרון זה משתלב לצד האלמנטים הנוספים בבית או במרחב עצמו ומבלי לפגוע בעיצובו הכללי.  
    • מיגון קרינה עבור חלונות – אפשרות נוספת של מיגון קרינה מוצעת לחלונות עצמם וכוללת ציפוי מיוחד, המכיל מתכות מיוחדות העוזרות להפחית את עוצמת הקרינה מבחוץ, קרינה המגיעה ממשדרים סלולאריים שונים או מאתרים המשדרים גלי רדיו בתדרים גבוהים.
    • ·         התקנת כבלים מיוחדים – כבלים אלה, המותקנים במקום עצמו, גורמים ליצירת שדה מגנטי, ההפוך לזה הקיים ובכך יכולים להפחית את עוצמת הקרינה שבמקום באחוזים גבוהים במיוחד.

 

למה חשוב לשים לב כשבוחרים מיגון קרינה

ניתן לראות כי קיימים פתרונות מיגון קרינה שונים, הנחשבים ליעילים במיוחד ויכולים להשתלב במקומות שונים. על מנת להבטיח את התאמתם ובעיקר את יעילותם, חשוב לבחור נכון ואף מומלץ לעשות זאת בסיועו של בעל מקצוע המתמחה בכך. הנה כמה נקודות חשובות שכדאי להתייחס אליהן בעת בחירתו של פתרון המיגון:


    • מהיכן מגיעה הקרינה ומה היא עוצמתה – כדי לבחור בפתרון המתאים ביותר, חשוב תחילה לעשות בדיקות קרינה על מנת לגלות מהיכן מגיעה הקרינה, מהי עוצמתה של קרינה זו, מאיזה כיוון היא מגיעה ועד כמה המקור עצמו קרוב אליכם.
    • היכן אתם מעוניינים להתקין את המיגון – זוהי נקודה חשובה לא פחות. חשוב לבדוק האם ישנן מגבלות טכניות שונות, באשר למיקומו של המיגון הנבחר, האם הסביבה שבה אתם מעוניינים להתקינה אכן מתאימה לשם כך וכדומה.
    • מהו התקציב העומד לרשותכם – קיימים פתרונות מיגון קרינה שונים, כאמור, ולכן גם טווח המחירים הוא רחב מאד. בטרם הבחירה, חשוב להגדיר מראש מהו התקציב העומד לרשותכם והאם הפתרון שבו אתם מעוניינים אכן מוצע בסכום שאותו אתם יכולים להקדיש לשם כך. 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב