מה האיבר הכי מוכר בגוף?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מה האיבר הכי מוכר בגוף? 

מאת    [ 22/10/2012 ]
מילים במאמר: 382   [ נצפה 1684 פעמים ]

 
 

אז מה אתם חושבים? מהו האיבר הכי מוכר בגוף?

אולי העיניים? יש הרבה אנשים שטוענים שהעיניים זה החלק הכי חשוב ושאם מסתכלים ללקוח עמוק בעיניים זה עוזר מאוד למכירה.

אולי הידיים? יש הרבה שטוענים שתנועות ידיים בשילוב של שפת גוף נכונה יכול ליצור כימיה מיוחדת עם הלקוח וליצור מצב שבו הלקוח פשוט לא יכול להגיד לך לא.

אולי הלשון? לא מעט בעלי עסקים טוענים שהדבר החשוב ביותר במכירות זה הלשון, השפה בה הם משתמשים בשילוב מחמאות ורעיונות חדשים יגרמו ללקוח לסגור איתך עסקה.

אולי המח? לא מעט בעלי עסקים טוענים שהדבר החשוב ביותר הוא ידע, הרי כולם יודעים שידע זה כח וככל שתהיה חכם יותר עם יותר מידע רלוונטי ומידע כללי, כך תוכל ליצור רושם טוב יותר על הלקוח, רושם כזה שיגרום לו להבין שאתה מאוד מקצועי ומיומן ושווה לעשות איתך עסקה.

אולי השפתיים? גם את התשובה הזו אני מקבל לעתים קרובות, לא מעט אנשים חושבים שהאיבר הכי מוכר בגוף זה השפתיים, או במילים אחרות החיוך, אם אתה מחייך חיוך אמיתי, כזה שיוצא מהבטן זה בהחלט יכול להספיק וזה יוצר אצל הלקוח תחושת חום. אך האם החיוך באמת נמצא על השפתיים אם הוא בא מהבטן?

רוצים את התשובה?

כנסו לסרטון בלינק הבא: http://www.youtube.com/watch?v=7AzosOHKpek

אני דניאל דודזון 

מנחה ומאמן בכל השנים האחרונות בעלי עסקים איך למכור את עצמם ואת המוצרים שלהם באמצעות שיטת אימפקט, שיטה שתגדיל את אחוזי המכירות שלכם בצורה משמעותית באחריות מלאה! תגרום לכם לאהוב מכירות ולהגדיל את המחיר שלכם מבלי ליצור התנגדויות אצל הלקוח.

לאחרונה פתחתי את בית הספר הראשון למכירות בישראל, בית הספר מדריך בעלי עסקים קטנים עד 3 עובדים איך להכניס יותר כסף ומכשיר מאמני מכירות מכל רחבי הארץ.

לאחר שתצפו בסרטון תבינו את הגישה שלנו, הגישה שונה מאוד מרוב ההדרכות בישראל והחזון שלנו הוא לשנות את תרבות הצריכה בישראל.

כמה מילים על שיטת אימפקט:

בהשיטה מורכבת מ4 שלבים, בכדי להפוך את הלקוח שלכם ללקוח אסטרטגי, כלומר לקוח שקונה שוב ושוב וגם ממליץ עליכם, עליכם להעביר אותו את כל 4 השלבים, לעתים זה יקח יותר מפגישה אחת אך זה קריטי לעשות את כל 4 השלבים.

השלבים הם: 1. מקרב 2 .מברר 3. מכוון 4. מסכם

מקרב - יצירת כימיה עם הלקוח (הקשיבו לסרטון המסביר את האיבר הכי מוכר בגוף)

מברר - שאילת שאלות ובירור הצרכים של הלקוח

מכוון - להפגיש את הצרכים של הלקוח עם התועלות של העסק

מסכם - לזהות איתותי סגירה וטיפול בהתנגדויות

 

דניאל דודזון


מנכל סייל מאסטרס

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב