דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות מחשוב ענן לעסקים 

מאת    [ 21/10/2012 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2866 פעמים ]

הטכנולוגיה שעומדת מאחורי שירותי ענן היא אמנם לא קשה במיוחד ליישום מלבד לכמויות תוכן גדולות שנשמרות, אבל היא בהחלט פורצת דרך בכל הקשור לשימוש שלנו במחשב. כמה פעמים כבר קרה לכם שהייתה הפסקת חשמל, ששכחתם לשמור או שפשוט איבדתם מידע שלא היה אמור להיעלם? טכנולוגיית הענן מעלימה כליל בעיות אלו ואחרות.

גיבוי מידע

חלק מאותן בעיות מחשב נפוצות באופן יחסי, קשורות לבעיה של איבוד מידע רב בעת שימוש לקוי או הפסקת חשמל שגורמת לאיבוד נתונים. טכנולוגיית ענן עובדת בצורה פשוטה מאוד, שמאפשרת לא רק לשמור על המידע בצורה טובה יותר, אלא גם לחלוק ולהשתמש בו בצורה יעילה יותר.

העיקרון פשוט – כל פעולה שאתם עושים על המחשב יכולה להישמר עליו, אבל היא בעיקר נשמרת על שרתים אחרים אליהם הוא מחובר, ולכן המידע נשמר בצורה איכותית יותר מאשר רק על מחשב אחד – יש תמיד גיבוי.

יעילות ושיתופיות

בנוסף לנוחות שבגיבוי מידע יעיל הרבה יותר, גם היעילות שבשימוש מגיעה לרמות חדשות לגמרי. על פי הענן, אין צורך להשתמש במידע שיצרתם רק על המחשב הספציפי שלכם ולשאת אותו לכל מקום אליו אתם מגיעים או לשלוח אותו באמצעות דואר אלקטרוני. השימוש בטכנולוגיה הזו מאפשר לכם להתחבר למשתמש ואל המידע שלכם מכל מחשב קיים.

בהתאם לזה, גם השיתופיות עולה בכמה רמות באופן אוטומטי. בין אם אתם מנהלים עסק קטן, חברה גדולה או רוצים פשוט לשתף מידע בתוך המשפחה והחברים, תוכלו לעשות זאת בצורה יעילה ונוחה על ידי שימוש בטכנולוגיית הענן שמפזרת את המידע.

תפעול שירותי ענן

יחד עם כל הנוחות והשימוש היעיל ששירותי הענן מאפשרים לנו, צריך לדעת להשתמש בהם בכדי להוציא מהם את המיטב. בכדי לעשות זאת, כדאי לפנות אל החברה שמספקת לכם את שירותי הענן ולקבל את כל התשובות והטיפים ליכולות של השירותים הללו.

כמו כן, במקרים רבים חברות כמו מייקרוסופט, גוגל, אפל ואחרות, אשר מספקות שירותי ענן ואפשרויות דומות לא תמיד יהיו זמינות או נגישות לשפה העברית. במקרים כאלו, מומלץ לגשת אל חברות שנותנות תמיכה טכנית מרחוק, בטלפון או אפילו פנים אל פנים.

חברות שכאלו יכולות לעזור בהפעלה חד פעמית או בבעיות תפעול כאלו ואחרות. בנוסף לזה ניתן גם להבטיח את תקינות השימוש הרציף באמצעות מנוי חודשי עבור עסקים שמצרפים משתמשים חדשים וצריכים תמיכה על בסיס קבוע.

אפשרויות רבות

השימוש בחברות שמבצעות גיבוי באמצעות שירותי ענן, מאפשר את כל הפעולות שמצוינות למעלה, הקשורות לשיתופיות, חיבור למחשב מרחוק וגיבוי, ועוד שלל אפשרויות אחרות. ניתן להשתמש בממשק אינטרנטי נוח במיוחד, ליצור לוחות זמנים קבועים לצורך גיבוי ולעבוד עם מערכות ההפעלה הפופולאריות בעולם, דוגמת ווינדוס ו-ios.

אם כן, בבואכם להשתמש בסוגים שונים של שירותי ענן, וודאו שאם כבר התחלתם לעבוד בשיטה זו, אתם מקבלים את כל היתרונות שמגיעים איתה. בדקו שאכן יש לכם את האפשרות לגיבוי נתונים בכל זמן נתון, ליצור שיתוף בין משתתפים שונים ושהאבטחה איכותית ומוצפנת, מכיוון שהמידע שלכם עולה לרשת האינטרנט.

המאמר נכתב באדיבות מומחי התמיכה של Support.Online.co.il: שירותי גיבוי מידע בשליטה מרחוק ותמיכה טכנית במחשבים וסמארטפונים. למידע נוסף ופתרונות תמיכה טכנית בקרו באתר WebSupport.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב