דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לייטריאן אנגללינק Lightarian ? AngelLinks 

מאת    [ 26/01/2008 ]

מילים במאמר: 645   [ נצפה 2477 פעמים ]

לייטריאן אנגללינק Lightarian - AngelLinks
חיבורים יחודיים עם ישויות מלאכיות.

חמשת Lightarian - AngelLinks יוצרים חיבורים אנרגטיים קבועים בשבילכם עם כל אחד מקבוצה, שמורכבת מסראפ וארבעה מלאכים הנעלים. הישויות האלה הקדישו את עצמן לעבוד בצורה אינטימית וחזקה עם אנשים שקיבלו הכיוונונים לאנג'ללינק. דרך האנג'ללינק הם יכולים לעזור להמחיש ולהרחיב את התכונות הטהורות של אהבה ללא תנאי, אי שיפוט, אומץ, יופי ושמחה בחייכם, כל ישות מלאכית תהווה מדריך בדרך משלה בשבילכם, תעזור לכם לנווט בין המימדים השמיימים, תתמוך בכם בריפוי אלוהי, "תאיר לכם את הדרך" אל תוך העתיד, תעורר את היצירתיות שבכם ותשפר את יכולות התקשורת שלכם.

דרך החיבור האנרגטי הקבוע שלהם אתכם, סראפ הילה הוורודה והמלאכים הנעלים מיכאל, רפאל, אוריאל וגבריאל יספקו השראה מלאכית ותמיכה, יעזרו לכם לאמץ את האכויות המלאכיות שלהם ולהרחיב אותם לכל המישורים בחייכם.

סראפ הילה הוורודה אנג'לינק

מהרמה הגבוה ביותר של ממלכת המלאכים, אשר נקראת הסראפים, סראף בשם הילה הוורודה לקחה על עצמה את התפקיד להפיק את האיכות המלאכית של אהבה ללא תנאי לאנושות. דרך החיבור האנג'לינק שלה אליכם, "להבת מלאכים של אהבה ללא תנאי" תמוקם בתוך לבכם, תקרין דרך שדות האנרגיה שלכם ותמשיך בתנועה מעגלית אל תוך ההתנסות שלכם. לאחר מכך, הילה הוורודה תמשיך לפעול ב"רקע השמיימי" שלכם כמלאך מדריך, תעזור לכם בכל מה שקשור ללב, במיוחד בפיתוח של אהבה ללא תנאי כלפיכם וכלפי אחרים.

אנג'לינק סראפ הילה הוורודה מייצגת את "שער הכניסה" לתוך הרמה האנרגטית של המלאכים והיא תנאי מוקדם לקבלת האנג'לינקים הבאים.

מלאך מיכאל אנג'לינק

מתמקד על הנושא של אי שיפוט ועוזר לכם לנווט בעולמות שמיימים ( דרך טלפטיה, תיקשור, מסע שמימי מודע וכו' ). מיכאל היה המלאך הראשון שהציע את האנג'לינק שלו.

זהו ייצוג סימלי של האנרגיות הטהורות של צ'אקרת הכתר, שמיכאל רוצה להחדיר אל תוך שדות האנרגיה של האנושות. במקרה זה, הסמל שמשתמשים בו הוא עטרת - אור, אשר תקדם את הניסיון של אי שיפוט בכל התחומים בחייכם. העטרת - אור גם כן תשרת כתזכורת סמלית לקשר שלכם עם מיכאל וההצעות שלו לשרת אותכם כמדריך מלאכי בממלכות שמיימיות.

מלאך גבריאל אנג'לינק

המלאך גבריאל מתמקד על שמחה ותקשורת ! באמצעות אנג'לינק זה, הוא מלמד אותנו לקחת את זמן שלנו לזהות ולחוות את ההנאות הקיימות שמקיפות אותנו ולגלות לנו רמות חדשות ומרגשות של אושר בחיי היום יום שלנו. הוא יכול לעזור לכם לגלות מה גורם " ללבכם לשיר " ומציע לכם השראה וכוח אלוהי פנימי בזמנים שנראה כי אין על מה לשמוח. גבריאל ידוע גם כן כ מתקשר שמימי מעולה, הוא יכול לעזור במיוחד בתקשור פנימי לגישת ה"ידע" והאינטואיציה, ולספק עזרה מעשית בתקשורת היומ-יומית שלנו בחיים. בתפקיד שלו כמתקשר, מלאך גבריאל משרת גם כן כמכריז ומבשר חדשות טובות ומידע. הוא רוצה לבשר את תחילתן של אנרגיות חדשות שמתחילות לזרום לתוך המערכת האנרגיה האנושית הגלובלית, להכין את כולנו לזינוק האבולוציאוני הנפשי הבא.

מלאך ראפאל אנג'לינק

המלאך ראפאל הגיע לתמוך בנו עם החדרת אומץ מלאכי וריפוי אלוהי. הוא נקרא "המאיר", כי הוא מספק גם כן "לפיד אור אלוהי" לעזור לכם "להאיר את הדרך" בחייכם. עם העזרה של ראפאל דרך אנג'לינק זה, תוכלו ביעילות גבוה יותר להמנע מאתגרים ומקשיים. ... ולראות בבהירות את ההזדמנויות ותגמולים רוחניים שנמצאים מולכם. ככל שתאירו את הדרך שלכם אל תוך העתיד, בתחושה אלוהית, פעולות אומץ אלוהי יבואו בטבעיות. האנג'לינק של מלאך ראפאל יתמוך בכם גם בתהליך הריפוי. הוא מוכר כ"מרפא שמיימי", ודרך האנג'לינק שלו, ראפאל יעזור לכם לגלות את ה"מרפא השמיימי" בתוככם.

מלאך אוריאל אנג'לינק

המלאך אוריאל הגיע לתת לנו מילוי של יופי מלאכי שיתן לנו לחוות את ה"צד הנשי של יופי" דרך חוש מוגדל של הערכה והצד השרירי של יופי דרך גירוי הכשרונות היצירתיים. דרך חיבור לאנג'לינק הזה, אוריאל יכול לשפר את היכולות שלכם לתאר יופי בכל המחשבות שלכם, המעשים שלכם והאמירות שלכם. הוא יכול גם כן לגרות את היצירתיות והשראה לביטוי אומנותי בצורותיו הרבים. באנג'לינק המלאך אוריאל, הסמל שניתן לנו הוא "קופסת מתנות בצורת לב", שבצורה שמיימית מותקנת בחלל הלב שלכם, משמשת כתזכורת לקשר שלכם לאוריאל. חלל הלב הוא שער גדול לזרימת היופי והיצירתיות, לשני הכיוונים, כך שבצורה מטאפורית, "קופסת המתנות" הזאת בלבכם היא המקום שבו האנרגיות היופי, ההערכה והיצירתיות של אוריאל שוכנות בו.
באהבה ובאור,
זינה זלדין,
"רייקי סנטר" 055-456631
http://newenergyworld.net/Hebrew.htm
zinaz@inter.net.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב