דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה צפוי לנו בשנת תשעג? 

מאת    [ 21/10/2012 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 4168 פעמים ]

השנה נפתחת במערך כוכבים מעניין במיוחד , עובדה שמצביעה על כך שחיינו ימשיכו להיות מאותגרים על ידי שפע של שינויים והתפתחויות במישורים השונים. מבחינה נומרולוגית מספר הגורל של המדינה הינו 5, ספרה שבאנרגיה שלה מתארת מדינה הבונה את עצמה תוך כדי תנועה מתמדת, כמעט תזזיתית. אין יום דומה למישנהו ומערכת העצבים נמצאת תמיד על סף גירוי גבוה בגלל אירוע זה או אחר.

בשנה האחרונה בהיבט החברתי חווינו כולנו מהפך שבו נשמעו אין ספור פעמים המילים "צדק החברתי" וכל המדינה געשה והזדהתה עם נושא זה. ואולם, למרות שבמהלך השנה הייתה ירידה מסוימת , הרי שמצב הכוכבים מלמד כי גם השנה ימשיך נושא זה להיות משמעותי במיוחד, ולמעשה כך יהיה גם בכל 7 השנים הקרובות. לא נראה שתהייה כאן הפוגה או מנוחה עד אשר יהיו מהפכים משמעותיים בתפיסת העולם המדינית שאמורה לדאוג יותר לפרט, מבחינה סוציאלית וכלכלית.

הכוכב אוראנוס שמביא איתו מהפכים נמצא במדינה במקום המקושר עם ההתנהלות היום יומית ועם החיים הפשוטים כך שהסיטואציות המתרחשות, הן אלה למעשה שינערו את דרך ההתנהלות של היושבים בצמרת, על ידי כך שאלה היושבים במעמד הבינוני ומטה והמשלמים העיקריים של הגזרות החדשות לבקרים - ירגישו שמספיק קשה להם עד שלא תהיה להם ברירה אלא למחות על הקשיים על ידי יציאה החוצה לרחובות. יוקר המחייה ימשיך להיות גבוה במיוחד ועובדה זו תמשיך להוציא את האנשים החוצה לרחובות כדי למחות בצורות שונות, עד אשר יחול מהפך משמעותי. הצרה היא שמשך זמן השינוי יהיה כל כך ארוך עד שבאמצע אנשים יכולים להתייאש ולחשוב שבגלל שהדברים לא זזים מהר ובקצב שהיו רוצים, ייתכן והדברים לא מתממשים. אבל - לא צריך לטעות, שינוי אמיתי ונכון מתרחש לאט ובטוח , וכאמור לעיל כשבע שנים.

הכוכב סטורן המוכר לכולם בשמו המורה הגדול עובר השנה למזל עקרב וישפיע על ההתנהלות המדינית כלפי העולם ונראה שכבר בדקות אלה שוקד ראש הממשלה על משנתו ותוהה כיצד הוא יכול לשפר את מעמד המדינה בעיני העולם ובעקיפין כמובן גם את מעמדו האישי.

מבחינה ביטחונית, נראה שהמצב בשנה הקרובה ימשיך להיות לא יציב, ובמיוחד סביב החודשים פב/מרץ 13. למעשה, נראה שכל שנת 2013 תהייה שנה מאוד לא קלה עבור העם וסביב חודש יולי 13, תיתכן אכזבה משמעותית מהנוף הפוליטי, עובדה שיכולה להביא בהמשך לשינויים משמעותיים בממשלה. בהחלט ייתכן שבין החודשים פברואר 13 ועד ליולי 2013, יתרחשו אירועים שונים שיגרמו לדאגה רבה ולמתיחות. זהו זמן שמאוד כדאי לשמור על גבולות בטוחים ועל שקט תעשייתי ככל שאפשר. לא מומלץ לפתוח במהלכים מקדימים, כיוון שהיקום כבר ידאג לכך שהאירועים יתרחשו במפתיע והתגובה תהיה חייבת להיות שקולה.

למעשה, במשך כל השנה הקרובה מומלץ לפעול במשנה זהירות על מנת לאסוף עוד נקודות זכות מול העולם. נקודת האור במפה היא העובדה שהכוכב סטורן המוכר באנרגיה שלו לשרוד תקופות לא פשוטות נמצא בבית המקושר עם הצלחה בהתמודדות. עובדה שגורמת לכך שכל קושי והתלבטות שיכולים להיות - אומנם יגיעו , אך במקביל תהיה היכולת להיות מעשיים ולקבל גם את ההחלטה הנכונה.

זוהי ללא ספק אחת מהשנים היותר מכוננות של מדינה ישראל ולכן חשוב מאוד לפעול בתאום, להבין שפעולות והישגים שמתחילים היום בקטן ייקח להם זמן עד שיבשילו בטווח הארוך ולכן אסור להתייאש. היכולת לעזרה ומחויבות הדדית יגבר והוא זה אשר גם יעמוד לעזרתנו ויתמוך ביכולת שלנו כדי להתמודד ולהתגבר על מצבים לא פשוטים שעלולים להתרחש השנה.

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב