דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להמנע מדייט גרוע? 

מאת    [ 21/10/2012 ]

מילים במאמר: 661   [ נצפה 2183 פעמים ]

כל מי שנמצא בשלב של חיפוש אהבה מכיר את המצבים הלא נעימים האלה. דייטים שמסתיימים בכישלון צורב ובמפח נפש. דייטים משעממים, מאכזבים, מעליבים וכו' וכו'. לפעמים, גם כשהדייט לא היה מוצלח, ממשיכים להיפגש עם אותו אדם בתקווה שאולי משהו טוב יקרה. אלא שבדרך כלל זה מסתיים בעוד מערכת יחסים מאכזבת שלא מובילה לשום מקום.

אז איך יוצאים ממעגל השדים הזה? איך ניתן לזהות מראש לאיזה דייט יש סיכוי להצליח ואיזה דייט נדון לכישלון? מבחינת רבים מבני קהילת הפנויים והפנויות שאלה זו היא שאלת מליון הדולר.

 בעזרת ייעוץ מיסטי ניתן למצוא תשובות ופתרונות לבעיה מטרידה זו. יועץ מיסטי יכול לעזור בהגדרת ציפיות הולמות וריאליות מהפרטנרים לדייט, ולהגדרת ציפיות מהפגישה עצמה. כשהציפיות הן ריאליות הסיכוי שתהיה עוגמת נפש מהדייט מצטמצם. 

מהו יועץ מיסטי וכיצד הוא יכול לעזור בבחירת הפרטנרים הנכונים לדייט?

יועצים מיסטים מגיעים מדיסציפלינות ותחומי התמחות שונים. ההגדרה של "יועץ מיסטי" כוללת את התחומים: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קלפי טארוט, מתקשרים, ואנשי מקצוע נוספים העוסקים בתורת הנסתר.

הבחירה ביועץ המיסטי המתאים תלויה בלקוח עצמו. אנשים בדרך כלל נמשכים לתחום הייעוץ המיסטי שמתאים להם, לאישיות שלהם ולקצב שלהם.

יועץ אישי יעזור ללקוחות להכיר ולהבין את עצמם טוב יותר, להגדיר לעצמם מה הם רוצים מבן הזוג לעתיד, מה הם מחפשים בדייטים וממה כדאי להם להימנע.

הבדיקה היא אישית וייחודית, כל אחד בהתאם לנתונים האישיים והבסיסיים שלו.כל תחום משתמש בכלים שונים ומתבסס על נתונים שונים כדי לנתח את תמונת המוצא של הלקוח ולהגדיר ממנה את היעד אליו הוא צריך לשאוף.

היתרון של יעוץ מיסטי הוא שבניגוד לטיפולים פסיכולוגיים אשר יכולים להימשך שנים מבלי להביא לתוצאות, ייעוץ מיסטי יכול לסייע ולתת הכוונות כבר בשיחה הראשונה. בנוסף, ייעוץ מיסטי הוא ממוקד במטרה, עוסק רק בשאלה שמטרידה את הלקוח, מתייחס אל הכוחות ולא אל החסרונות, ולא כואב?

כדי להקל על הבחירה בתחום הייעוץ ההולם ביותר את אישיותכם, כדאי להכיר קצת את התחומים השונים. מידע בסיסי על כל תחום יעזור לכם לבחור את התחום שמושך אתכם ומתאים לכם ביותר.

למצוא את האהבה בין הכוכבים - ייעוץ אסטרולוגי

אסטרולוגיה הוא מקצוע עתיק יומין. אסטרולוג משתמש בנתוני הלידה של הלקוח: יום הלידה, שעת הלידה ומקום הלידה כדי לבנות ללקוח מפה אסטרולוגית. המפה האסטרולוגית מייצגת את מיקום הכוכבים, השמש והירח ברגע ובמקום המסוימים שבהם נולד האדם. למיקום הכוכבים באותו רגע יש השלכות משמעותיות לגבי אופיו של האדם, הכישורים שלו והנטיות שלו . בעזרת ניתוח המפה האסטרולוגית יכול האסטרולוג לנתח למה זקוק האדם שלגביו הוא בונה את המפה. מהם הצרכים הרגשיים שלו, ולאיזה סוג של אהבה הוא זקוק, מתוך המפה יכול גם האסטרולוג לנתח מהם הבורות אליהם נופל הלקוח בכל פעם מחדש וכיצד אפשר לסייע לו לעקוף בורות אלה ולהימנע מהנפילה החוזרת לתוכם.

על מספרים ואהבה - ייעוץ נומרולוגי

הנומרולוגיה מאמינה שלכל אדם יש מספר. המספר נמצא על הרצף של בין 1-9 , כאשר לכל מספר יש אנרגיה שונה. נומרולוג לוקח מהאדם שבא להתייעץ עמו את תאריך הלידה והשם. את השם הוא הופך למספר בעזרת גימטריה. הוא מחבר את כל המספרים, עד שהסכום מגיע למספר יחיד בין 1-9. בהתאם לתוצאה יכול הנומרולוג להפיק מידע רב אודות הלקוח, האישיות שלו, הצרכים הרגשיים שלו, מה מניע אותו וכיצד הוא נוהג לפעול.

לדוגמה: המספר 1 מייצג עצמאות, ביטחון עצמי, אסרטיביות ויזמות. המספר 2 מייצג נשיות,  אינטימיות, תמיכה, רכות וכדומה. בהתאם לכך יכול הנומרולוג לייעץ ללקוח איזה סוג של בני זוג כדאי לו לחפש ועם מי לא כדאי לו לצאת.

הקלף המנצח - קלפי טארוט

קריאה בקלפי טארוט הינה מיומנות עתיקת יומין. הקלפים, מצויירים ביד אמן, מסמלים אבי טיפוס שונים. בעזרת הקלפים ניתן לעזור לאדם לערוך מסע של הסתכלות פנימה ובחינה של דפוסי אישיות ותכונות שמאפיינות אותו. קורא מיומן בקלפי טארוט יוכל לסייע לאדם שיושב מולו לאפיין את עצמו, את הציפיות שלו מזוגיות, את הצרכים שלו, ולהבין מדוע סוגים שונים של דייטים שחווה עד כה הסתיימו בתחושת כישלון. בהמשך, יוכל הקורא בטארוט לייעץ ללקוח מה כדאי לו לשנות כדי שהדייטים הבאים יהיו מוצלחים יותר.

האסטרולוגיה, הטארוט והנומרולוגיה הן שלוש דוגמאות לתחומים של ייעוץ מיסטי. ישנם עוד תחומים נוספים ומרתקים בתורת הנסתר, אשר כל אחד בדרכו ושיטותיו יכול עזור במניעה של דייטים מהגהינום והכוונה למציאת דייטים שיובילו לזוגיות מספקת ומלאת אהבה.

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב