דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה אני עצוב? למד איך לצאת מזה 

מאת    [ 21/10/2012 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 4620 פעמים ]

איך להימלט מהאפלה

כולנו מדוכאים בזמן כזה או אחר, אבל אם אתם באמת רוצים לדעת למה אתם מרגישים כל כך עצובים בימים אלה, אולי הגיע הזמן לבדוק זאת לעומק. אם אתם עצובים ומבינים שיש משהו שונה במצב הרוח הרגיל שלכם, בואו נסתכל על הסיבות האפשריות שאולי גורמות לכם להרגיש אומללים.

סגנון החיים שלכם: הרגלים רעים או לא?

האם יש לכם הרגלים רעים כלשהם? בעיות הרס עצמי כלשהן שדורשות התייחסות? אם אתם סובלים מהתמכרות כלשהי, דעו שזה עלול לגבות מחיר מהעצמי הפנימי ומהרוחניות שלכם. אלכוהול, סמים, סיגריות, תרופות ללא מרשם והתמכרות למזון (אובססיות, הפרעות אכילה וכו') יכולים להוביל ליותר חרדה, עצבות ודיכאון בנוסף לכל מה שכבר עובר עליכם. אם אתם יכולים לקבל עזרה מאחרים, באמת תוכלו לראות למה אתם כה עצובים מבפנים. התמכרויות הן רק בריחות זמניות כדי לחסום את הכאב הפנימי והבדידות. אתם עשויים לגלות שבלי התמכרויות למעשה תרגישו מרוצים ומאושרים במשך היום.

אל תסתתרו בבית

אנשים רבים שמרגישים מדוכדכים, עצובים או ממש מדוכאים נוטים להסתתר כמו חיה פצועה. חלקם מדברים על זה, בעוד שאחרים סובלים בשקט. בידוד הוא אחת הבעיות הכי גדולות שאנחנו נתקלים בהן היום. מטבענו אנחנו צריכים אינטראקציה עם בני אדם, מגע, אכפתיות וחיבה. גם אם תעדיפו להישאר מתחת לשמיכה ולהסתתר מהעולם, נסו לדחוף את עצמכם גם אם זה אומר להתקשר למשפחה או חבר טוב שאתם בוטחים בו. אם אתם יכולים, נסו לצאת כל יום גם אם זה רק לגינה או למכולת כדי להיות בסביבת אנשים. בידוד רק מעמיק את העצבות.

נסיבות בלתי נשלטות

החיים מציבים בפנינו סיטואציות לא רצויות שלא תמיד אנחנו מוכנים להן. גירושין, אובדן של אדם אהוב, חיי משפחה מתוחים, אלימות, התעללות במשפחה, סיום מערכת יחסים ועוד, הם בהחלט סיבות להרגיש עצובים. אם חוויתם משהו מהנסיבות האלה, חשוב להבין שזה בהחלט עשוי להוסיף לדיכאון היומי שלכם. אתם יכולים לקבל תמיכה כשאתם מפלסים את דרככם דרך הסיטואציות האלה ומשתחררים מהאפלה אחת ולתמיד. 

חוסר מוטיבציה

לפעמים אנחנו מרגישים שאין לנו מטרה בחיים. המחשבה השלילית הזו עלולה לצוץ אם אתם מרגישים תקועים בעבודה, אם אתם משועממים מהשגרה היומיומית שלכם, או אם אין לכם תשוקה לשום דבר. למה שלא תמצאו עבודה חדשה, תחזרו ללימודים, תנסו תחביב חדש או תצטרפו למכון כושר ותראו איך אתם מרגישים. אנשים רבים מתמלאים מחדש במוטיבציה ובאנרגיה כשהם מתחילים פרוייקטים חדשים, קריירות, מתחילים להתעמל או מנסים משהו שמציב בפניהם אתגר חדש. ברחו מהשגרה היומיומית ושנו אותה קצת! קרוב לוודאי שהדיכאון שלכם יתפוגג עם הזמן.

בדידות

אנשים רבים מרגישים בודדים בזמן כזה או אחר. זה טבעי. אם הייתם רווקים די הרבה זמן, ייתכן שהגיע הזמן לפרוץ שוב לעולם הדייטים. אם זה מדכא אתכם להיות לבד, הצטרפו למפגשים חברתיים, קבוצות עסקיות או מסגרת אימון חדשה ותמצאו חברים חדשים. למרות שזה עשוי להיראות מבהיל ומפחיד, תנו לעצמכם דחיפה קטנה. בדרך כלל, כשתשומת לבנו מוסחת או כשאנחנו בחברת אחרים, אין לנו זמן ליפול לרגשות אפלים של עצבות. העסיקו את עצמכם.

למרות שאלה רק כמה סיבות שאולי בגללן אתם עצובים, ויש הרבה מאוד סיבות אחרות שצריך לבדוק. קחו את הזמן להיות עם רגשותיכם, תאפשרו לעצמכם לבכות אם צריך, ופשוט תהיו. יש היבט חיובי אחד בנוגע לעצבות, להבדיל מדיכאון קליני; תנו לזה זמן וזה יעבור.

לתחזיות הורוסקופ נוספות הכנסו לאתר הורוסקופ

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב