דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 דרכים קלות למצוא אהבה בעזרת קלפי טארוט 

מאת    [ 21/10/2012 ]

מילים במאמר: 563   [ נצפה 4136 פעמים ]

אנשים רבים חושבים שרק קוראים מקצועיים בקלפי טארוט מסוגלים לקרוא את חוכמת הנסתר שבקלפים ולגלות בפניהם את הדרך שבה עליהם לצעוד. אבל למעשה, לכולנו יש את הידע והיכולת לגלות את הנסתר באמצעות הקלפים. ההבדל הוא, שבעוד שקוראי קלפים מקצועיים לקחו את היכולת הזו צעד אחד קדימה, העמיקו והתמקצעו בתורה מיוחדת זו, רובנו לא משתמשים ביכולת המיסטית שלנו ולכן אנו פחות מיומנים מאשר קוראי קלפי טארוט מקצועיים.

נכון הוא, שכדי לבחון לעומק סוגיות אישיות מורכבות מומלץ לפנות לקורא מקצועי בקלפים. אבל חשוב גם להיות מודעים לכוחות האישיים שלנו, ולשכלל את היכולת שלנו להכיר את עצמנו ולחדד בפני עצמנו את מטרותינו האישיות.

מציאת אהבה באופן עצמאי באמצעות קלפי טארוט

מי שמצוי בעולם הפנויים והפנויות עסוק רבות בשאלה לגבי בן או בת הזוג המתאימים עבורו. איזה סוג של טיפוס הוא המתאים ביותר? על איזה סוג של זוגיות או רומן אנו חולמים? על שאלות אלה, מסתבר, ניתן לענות לבד באמצעות הקלפים.

אז אם גם אתם מחפשים את "האחד" או "האחת" בואו איתנו למסע של היכרות וחיפוש עצמי באמצעות הטארוט.

טארוט - עשה זאת בעצמך, שלב אחרי שלב

1 . רכשו לעצמכם חפיסת קלפי טארוט. תיווכחו לדעת כי ישנם סוגים רבים ושונים של חפיסות קלפים. בחרו בחפיסה שהכי מוצאת חן בעיניכם.

2 . כדי להשפיע על אופי הרומן שאתם חולמים עליו, נהוג להדליק נרות צבעוניים, כאשר לכל צבע יש משמעות שונה. נר ירוק יגרום לרומן העתידי שלכם להיות רומן אמיתי ועמוק. נר אדום יביא לסיפור אהבה לוהט ומלא תשוקה, נר לבן יביא לקשר רוחני ושמימי. בנוסף לנרות אלה, חשוב להדליק נר נוסף בהתאם למגדר שלכם. נשים ידליקו נר בצבע זהב ואילו גברים ידליקו נר בצבע כסף. בחרו נר גם עבור בן או בת הזוג העתידיים.

3 . את המשך הפעולה מומלץ לבצע לפני השינה. סדרו את הנרות על שולחן קטן הסמוך למיטתכם. את הנר הירוק, אדום או לבן הניחו במרכז השולחן. הדליקו את הנר ואמרו: "אור זה יביא אלי את האהבה שאני כל כך מחכה לה". את שני הנרות בצבעי זהב או כסף שימו בחלק של השולחן הקרוב אליכם, כך ששלושת הנרות ייצרו משולש. הנר שמייצג אתכם צריך להיות בצד השמאלי של המשולש. בשלב זה לא צריך להדליק עדיין נרות אלה.

4 . עכשיו פתחו את חפיסת קלפי הטארוט והוציאו את הקלף הנקרא " האוהבים ". מקמו את הקלף על השולחן ביניכם לבין הנרות. ערבבו היטב את חפיסת הקלפים, ותוך כדי הפעולה התרכזו וחשבו על הזוגיות עליה אתם חולמים. כעת, פרסו את הקלפים לרוחב השולחן עם פניהם כלפי מטה, כשהם מכסים באופן חלקי את קלף "האוהבים" אך לא באופן מלא כך שעדיין ניתן להבחין בו.

הדליקו את שני הנרות הנותרים. קרבו אותם זה אל זה תוך שאתם אומרים: "אנא תן לטארוט להנחות אותי ולהוביל אותי אל האהבה".

6 . בחרו באופן אקראי 3 קלפים מתוך החבילה. אל תתייחסו לשמותיהם של הקלפים. התבוננו בתמונות שעל הקלפים וחשבו מה הן מסמלות עבורכם. בין אם התמונה ברורה לכם ובין אם לאו, הודו לטארוט וקרבו את שני הנרות קצת יותר זה לזה. המשיכו להתבונן בקלפים. ניתן לשלוף עוד קלפים מהחבילה אם אתם מרגישים שהקלפים ששלפתם אינם מספקים.

7 . רק כאשר אתם מרגישים שקיבלתם כל מה שאפשר מהטארוט, כבו את הנרות ולכו לישון. היו קשובים למסרים אשר יביאו אליכם החלומות. סמכו על האינטואיציה שלכם, ופרשו את המסרים מהקלפים ומהחלומות כפי שאתם מבינים אותם. הפרשנויות האלה, הן שיובילו אתכם אל האהבה שעליה אתם חולמים.

כך, בשבעה צעדים פשוטים, אתם נעזרים בטארוט כדי להביא לשינוי בחייכם.

להורוסקופ יומי, חודשי, שבועי ושנתי ותחזיות נוספות הכנסו לאתר הורוסקופ

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב