דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות מיגון, העתיד בביטחון כבר כאן! 

מאת    [ 19/10/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1615 פעמים ]

מערכות מיגון, בקרה ושליטה

מערכות מיגון הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, אנו נעזרים בהם, לומדים מהם ומרתיעים בזכותם. בעלי בתים פרטיים או דירות יוקרתיות ובעלי עסקים רבים מתקינים מערכות מיגון בבית או בעסק, כאשר למערכות אלו מגוון שימושים.

מערכות מיגון לביטחון: בעלי בתים רבים וכן בעלי עסקים רבים משקיעים את מיטב כספם בהתקמת מערכות מיגון אשר ישמשו אותם בעת פריצה או גניבה. מערכות ביטחון אמינות, אשר מותקנות במקומות הנכונים ומשקיפות על מקומות אסטרטגיים יכולות לסייע בזיהוי של פורץ, ולמנוע נזק כלכלי ונפשי גדול. בעלי עסקים רבים אינם נמצאים בכל שעות היממה בעסק, ואינם בטוחים באמינות העובדים בעסק. התקנת מערכות מיגון תבטיח לתפוס עובדים במקרה של גניבה, ונדליזם או אבטלה סמויה.

מערכות מיגון להרתעה: מערכות מיגון רבות עושות עבודה טובה בהרתעה. גנבים אשר מעוניינים לפרוץ לבית או לחנות בודקים ראשית את השטח, סבירות גבוהה היא כי הם ימנעו מלפרוץ למקומות מאובטחים. נוסף על כך, בעלי עסקים המתקינים מערכות מיגון בעסק עושים זאת על מנת להרתיע את העובדים, ולתת הרגשה כי יש מי שצופה בהם גם כאשר אין בוס אחראי.

מערכות מיגון לצפיה במתרחש: הורים רבים משאירים את ילדיהם בקרב מטפלות ובייבי סיטר ומעוניינים לדעת מה קורה גם בהיעדרם מהבית. נוסף על כך ילדים מודאגים המשאירים את הוריהם המבוגרים בהשגחת מטפל יכולים להסיר דאגה מליבם באמצעות התקנת מערכות מיגון. גם בעלי עסקים רבים המעוניינים לפקח על ההתנהלות בעסק ועל העובדים יכולים להיעזר במערכות מיגון לצורך זה.

מערכות מיגון נסתרות

הטכנולוגיה המתקדמת של מערכות מיגון בשנים האחרונות מאפשרת להתקין גם מצלמות סמויות במקומות אשר אינם מעלים חשד כמו גלאי עשן, אינטרקום ועוד. מערכות מיגון מסוג זה נועדו לשם צפיה ובקרה, כאשר בעל ההון אינו מעוניין ליידע את העובדים או המטפלים בהימצאות המצלמה. מערכות מיגון מסוג זה ניתנות להסתרה מהעין עקב גודל העדשה המזערי של המלצמה, ומאפשרות להעביר מידע אמין ביותר על המתרחש.

אמצעים טכנולוגיים נוספים מאפשרים למערכות מיגון שונות להיעזר ברשת האינטרנט ולהפריד במרחק את המצלמה ממערכת ההקלטה. מצלמות מסוג זה, המכונות מצלמות IP מעבירות תמונות דיגיטליות ברורות וחדות, ומאפשרות שליטה מלאה בפונקציות המצלמה, כולל האזנה ממרחק רב, וכן שליטה במספר מצלמות במקביל.מערכות מיגון אלו עובדות על כתובת IP בדומה למחשב, ומעבירות את נתוני ההקלדה דרך רשת האינטרנט, כך שבעל המצלמה יכול לצפות במתרחש מכל מחשב המחובר לרשת האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב