דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפרלמנט 

מאת    [ 18/10/2012 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 1994 פעמים ]

הפרלמנט

 

לחברי ג' הייתה בעיה. אשתו רצתה אותו כל לילה. הדבר היה טבעי בהחלט בהתחלה, כשהכירו, אבל אחרי עשרים וחמש שנות נישואים, אפילו סופרמן לא היה עומד בזה. כל תירוציו ותחנוניו לא הועילו. האישה רצתה אותו בכל לילה, ובכושר מלא.

בהתחלה ניסה ג' את כל התירוצים המקובלים. הוא טען שהוא עייף, לאחר מכן הוא התלונן על מתח נפשי שקשור בעבודתו. מאוחר יותר, כשראה שהיא לא מוציאה פטורים בקלות, הוא התחיל לעשות מילואים בתדירות גבוהה מהמקובל. קצינת הקישור שלו אהבה את ההתלהבות והמוכנות שלו לכל תרגיל ומשימה, אלא שלפני כשנה, בדיוק כמונו, גם הוא קיבל קלף הוקרה מצה"ל על שירות המסור של עשרות שנים  ושיבוץ חירום בפיקוד העורף.

אחר כך, בתור מנכ"ל בחברת אלקטרוניקה גדולה, הוא סידר לעצמו נסיעות רבות לחו"ל, למרות שאת השליחויות האלו יכול היה לעשות בהצלחה כל טכנאי זוטר שהעסיק. אלא שכאשר ג' היה בארץ ובחוץ התחיל להחשיך, הוא נכנס לחרדה.

וכך, לאחרונה, אחרי כל שנות החברות האינטימית בינינו, סיפר לי ג' סוף כול סוף על מצוקותיו. הוא טען שניסה הכול, אך אף אחד לא עזר, לא הפסיכולוג ולא יועצת הנישואים. הסברתי לו שבעיות כאלו, ואפילו מסובכות ועדינות מהן, באו על פתרונן המלא בג'קוזי שלנו. לנוכח מבטו המזלזל סיפרתי לו על הפרלמנט שלנו בג'קוזי בקאונטרי קלאב.

חברי הפרלמנט הם פנסיונרים עם ניסיון חיים עשיר בכל תחומי החיים. יש לנו פנסיונרים ממס הכנסה, יש לנו תעשיינים, רופאים, עורכי דין, פועלי ייצור, שוטרים וגנבים, כולם בדימוס. הישיבות מתחילות בסביבות השעה עשר בבוקר בימי חול ונמשכות עד אחר הצהריים, ללא הפסקה וללא פרוטוקול. הצירים נכנסים ויוצאים ואף אחד לא נשאר יותר מעשר דקות. אין יושב ראש ולא סגנים, אין חליפות, עניבות ופן. כולם יושבים ביחד ומזיעים. החום מעיק, האדים והבועות המתנפצות גורמים לשלווה אמיתית, ולכן אין מתחים וכעסים, אלא הרגשת אחדות ושיתוף.

ואכן, בתנאי החום והלחות הללו אפשר לפתור את כל הבעיות. בחודש האחרון, למשל, פתרנו בעיה סבוכה של חלוקת ירושה בין שלושה אחים, במקרה אחר עזרנו למישהו להיפטר מטחורים, ולפנסיונר עשיר שזה עתה עלה לארץ, בנינו תיק השקעות לתפארת. אני חושב שאם ביבי ושרה היו מארחים בג'קוזי את אבו מאזן, הפעימות היו מתבצעות בזמן ובקסבה של שכם היו שרים את המנון בית"ר.

לחברי ג' למעשה לא הייתה שום ברירה אחרת. הוא הסכים לחשוף את סיפורו העגום בפני מועצת חכמי הג'קוזי. האדים הרבים הסתירו את מבוכתו, כשסיפר בפרטי פרטים על דרישותיה המוזרות ותאבונה הבלתי נדלה של אשתו. בדיון הועלו מספר הצעות לפתרון, אך בסופו של דבר סוכם שעליו לעשות מספר שיפוצים בביתו, ולצורך כך לגייס שיפוצניק צעיר ובעל נתונים.

שישה חודשים עברו מאז, וג' לא מפסיק להודות לי. אמנם הוא נאלץ להיפרד מכמה עשרות אלפי שקלים, אך יש לו בית משופץ, ממש המילה האחרונה. במיוחד הוא אוהב את המראה  הענקית שתלו לו מעל המיטה הזוגית. אשתו כבר לא מטרידה אותו בלילות. הדברים הסתדרו עד כדי כך שלאחרונה היא  התחילה להתלונן בפניו על כאבי ראש תכופים ואף  לא מפריע לו שהשיפוצניק קופץ מדי פעם לתיקונים.

 

 

גבי רמני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב